![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wil u graag de monarchie afgeschaft zien ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
89 | 88,12% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 11,88% |
Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelijkheidsprincipe in wet. Dat jij enkel leest wat jij wenst is mijn probleem niet.
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan toch niet afschaffen wat niet bestaat, een marionnet... De monarchie bestaat alleen maar in beeld, en ze willen het nog verder beperken, verder is alles in handen van de politiek. In jaren van besparingen kunnen wij niet verder betalen voor iets waar wij niets aan hebben. Als een Koning geen balans kan zijn tussen de Staat-Natie-volk en de instellingen, laat het dan maar gaan en laat dan maar de president komen die tussenbeide kan komen. Anders gezegd "iemand" die iets zal doen voor zijn loon. Van een onafhankelijk Vlaanderen natuurlijk, dit omdat (ons) België door en door rot is. Welke vader wil nu dat zijn kinderen alleen maar voor het systeem werken in plaats van voor hun eigen welvaart. Alles kost in dit land het meeste, het volk is altijd gezien. En wie zijn de kinderen van alle rekeningen? Iedereen weet hoe transparant de "civiele lijsten" van de Koningen wel zijn... Ook daar is hij geen voorbeeld. Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 2 januari 2013 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat je bedoelt met transfers transparanter maken is me een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben van oordeel dat de geldstromen in dit land transparanter moeten zijn zodat ieder kan zien waar zijn belastinggeld aan gespendeerd wordt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder nog een prettige dag, mijnheertje intelligentie. Wat een geluk dat we zo'n geleerde enkelingen als jij hebben om om ons te dicteren wat democratisch is. Ha, wat is het toch leuk jullie troglodieten te trollen! Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 januari 2013 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 2 januari 2013 om 15:23. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bedoel je het "sorteren" van de Vlamingen op het moment van de onafhankelijkheid? Dan lijkt mij een goed criterium: iedereen die op het grongebied van de nieuwe staat woont en voorheen de Belgische nationaliteit had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben ook overtuigd van je koppige stupiditeit, maar op de man spelen is inhoudsloos en ik ga mijn tijd daar niet aan verkwisten. Citaat:
Prettige dag nog. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 januari 2013 om 15:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst wilde ik op deze stupide discutie niet reageren wegens te gekvoor woorden maar op den duur werd het me toch te gortig mensen de idee te horen verdedigen dat iemand op basis van erfrecht de baas te mag spelen over anderen en deze hiervoor nog te laten betalen. Dank U dat U mij veel tijd gespaard heeft door deze onzin in mijn plaats aan de kaak te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits een allochtoon in la Belgique gevraagd wordt de taal de leren zullen wij het dan ook in Vlaanderen mogen doen voor wat betreft de kennis van het Nederlands. "Vlaams" hoeven ze niet te kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Schild en Vriend" ??
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() De regelneven en taalschoonmoeders zullen gouden tijden beleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Gouverneur
|
![]() Eerder omdat het evident leek. Zoals je niet nadenkt waarom het overdag klaar is en 's nachts donker.
Laatst gewijzigd door Helias : 2 januari 2013 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig kost iemand anders' verjaardagscadeau niks meer dan hetgeen ik er zelf aan wil geven. Wat iemand anders erft kost mij zelfs helemaal niks. Tenzij dan als het gaat om de titel van koning, aangezien dat wel op mijn kosten is, onvrijwillig (lees: gestolen), en met verwijzingen naar het nazi-regime als dankuwel.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch wel merkwaardig dat sommige Belgicistische Vlamingen alles wat het peil van Vlaanderen een beetje naar omhoog zou kunnen krikken onmiddellijk pogen af te breken of in het belachelijke te trekken. Maar exact dezelfde items worden door hen vlotjes aanvaard wanneer het over andere volken en andere talen gaat. Of je het nu graag hebt of niet jij bent ook Vlaming en het is jouw verdomde plicht daar respect voor te hebben. En jouw Vlamingschap hoort prioriteit te hebben over de "Belgitude". Laatst gewijzigd door quercus : 2 januari 2013 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent voor een nucleaire holocaust bedoel je?
(Sorry, het lijkt er gewoon op alsof we effe gratuite debiele insinuaties mogen rondstrooien).
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |