Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2013, 12:16   #101
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Die hysterische reacties geven duidelijk aan dat ze de volledige uitspraak niet gelezen hebben. En dus wint BDW alweer.
Die hypocriete komedianten die zogezegd niet begrijpen waar het weer over gaat kunnen de hoogste boom in!
Weten deze dames en heren niet waar de "limiet" ligt? Dan moeten ze verder de onschuldige onnozelaars blijven uithangen en wachten tot de islam alhier hen komt opleggen wat kan en niet kan! Ik zeg wel "opleggen" !
En dan zullen de homotruitjes ook een gang gaan zeker? Maar misschien staan ze dat dan goed te praten onder het mom dat je geen "bevolkingsgroep" stokken in wielen mag steken...
Iemand met een tulband zou me niets storen, met die mensen hebben we hier geen ambras. Maar waarom homo's precies aan iedereen moeten duidelijk maken dat ze homo zijn?
Mensen met hoofddoekjes hebben ondertussen ook al hun reputatie opgebouwd. In niets te vergelijken met oa de mensen met een tulband!
Ze hebben het zelf gezocht: hadden ze zich maar niet als lastige achterlijke en arrogante veroveraars moeten gedragen die denken dat ze ons hier de wet mogen komen stellen!
Met dank aan de politieke klootzak... die dat allemaal mogelijk hebben gemaakt.

Laatst gewijzigd door andev : 2 februari 2013 om 12:21.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:17   #102
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Peter Mertens zijn brede Antwerpse beweging groeit gestaag. Ze zoeken nog een woordvoerder.
Als er nu iemand zou rondlopen voor het loket met een hemd aan waarop staat:

"Ik ben homo en ik ben daar fier op."
of

"Ik ben Vlaming en ik ben daar fier op."
of

"Ik ben hetero en ik ben daar fier op."

Enz.

Dat men zulke persoon discreet er op wijst dat hij de volgende dag best een ander hemd aantrekt, dat kan ik begrijpen. Maar men moet niet overdrijven.

Straks mag een loketbediende geen hemd meer aantrekken van een roze kleur. Mij goed, maar dan moet men hem ook verbieden een zwart hemd aan te trekken. Want hier kunnen ook connotaties aan verbonden worden.

Laatst gewijzigd door system : 2 februari 2013 om 12:18.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:19   #103
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Wat is 'homokledij'?
Men kan de bash-test doen... dus laat die persoon even onbewaakt doorheen molenbeek of borgerhout wandelen.

Wordt hem bespuwt en geslagen, dan is het homokledij. (misschien best toch wat politie achter de hand houden, want nu is het wel zo dat tijdens de bash-test ze niet stoppen met slaan.... en dat haalt dan het nieuws, beetje vervelend fait-divers)
Oud 2 februari 2013, 12:22   #104
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Die hypocriete komedianten die zogezegd niet begrijpen waar het weer over gaat kunnen de hoogste boom in!
Weten deze dames en heren niet waar de "limiet" ligt? Dan moeten ze verder de onschuldige onnozelaars blijven uithangen en wachten tot de islam alhier hen komt opleggen wat kan en niet kan! Ik zeg wel "opleggen" !
En dan zullen de homotruitjes ook een gang gaan zeker? Maar misschien staan ze dat dan goed te praten onder het mom dat je geen "bevolkingsgroep" stokken in wielen mag steken...
Iemand met een tulband zou me niets storen, met die mensen hebben we hier geen ambras. Maar waarom homo's precies aan iedereen moeten duidelijk maken dat ze homo zijn?
Mensen met hoofddoekjes hebben ondertussen ook al hun reputatie opgebouwd. In niets te vergelijken met oa de mensen met een tulband!
Ze hebben het zelf gezocht: hadden ze zich maar niet als lastige achterlijke en arrogante veroveraars moeten gedragen die denken dat ze ons hier de wet mogen komen stellen!
Met dank aan de politieke klootzak... die dat allemaal mogelijk hebben gemaakt.
We hebben de islam niet meer nodig om kledijvoorschriften uit te vaardigen, we hebben nu De Wever.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:24   #105
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De linkerzijde zal weer met hun voeten stampen van ellende als ze dit horen of lezen. Ik vind het alvast een volledig logische beslissing.
De "linkerzijde" moet kijken hoeveel stemmen ze nog halen onder de bevolking en hebben alle reden om hun mond te houden.
Oud 2 februari 2013, 12:27   #106
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
We hebben de islam niet meer nodig om kledijvoorschriften uit te vaardigen, we hebben nu De Wever.
Klopt... de sympathy-vote voor Dewever bij de allochtoonse gemeenschap zal opeens iets groter zijn.

Want als er iets is dat moslims nog meer laken dan ongelovigen, dan zijn het wel homoseksuele mannen. (lebische vrouwen, behalve van het truckerstype, zouden nog een kans krijgen zich te corrigeren

Laatst gewijzigd door Raven : 2 februari 2013 om 12:27.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:27   #107
Sean
Burgemeester

Standaard

In eerste instantie dacht ik wat krijgen we nu maar langs de andere kant draagt een groot deel van de bevolking vaak specifieke werkkledij aangepast aan de functie en daar maakt niemand heisa over.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:29   #108
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Volgens het artikel is een regenboog-t-shirt een homo statement, maar dat kun je ook zeggen van de oorring, kettinkje, t-shirt met blote navel, roze broek, roze t-shirt, verwijfd sjaaltje, z'n stemgebruik, kort piekhaar bij vrouwen, enz enz. Als je wil kun je overal wel een symbool in stoppen.
Is het dan zo moeilijk om een"neutrale en deftige" kledij te dragen???
Een kledij waar niemand iets op te merken heeft? Tenzij dat je deftig en neutraal deftig gekleed bent???
De homo's met hun show smijten ook hun eigen ruiten in! Straks krijgen meer mensen weer de pest aan hen en ze zullen niet weten waarom!
Zoals met hun gay-parades...
Maar goed,laten we verder ijveren voor hoofddoekjes overal, die zullen dan op termijn het "probleem" van de homo's wel oplossen.
Oud 2 februari 2013, 12:34   #109
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Precies! Ik neem aan dat de kersverse burgemeester van Antwerpen nu in de Antwerpse rechtspositieregeling een limitatieve opsomming zal opnemen van de kledij die als 'homokledij' kan geïnterpreteerd worden?

Misschien is het een eerste stap naar het invoeren van een uniform voor het stadspersoneel? Hij lijkt me wel het type dat uniformpjes genegen is...

Niet te geloven dat er hier mensen zitten die dit een goede zaak vinden...

Heeft die vent ècht niks beters te doen als burgemeester van een stad als Antwerpen?
Wat een hypocriete prietpraat! We zouden eens moeten uitzoeken hoeveel inwoners van dit landje BDW gelijk geeft! Maar dat soort van onderzoeken weet men wel handig te vermijden in dit democratische landje...
Oud 2 februari 2013, 12:36   #110
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Mooi standpunt van de NVA. Ik ben blij te zien dat de conservatieve waarden wat terug naar boven komen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:37   #111
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zou het uiteindelijk niet beter zijn om voor alle 'publieke functies' verplichte werkkledij - een uniform, dus - in te voeren?

Treinconducteurs, politie-agenten, straatvegers, postbodes, bewakers in musea, ... dragen zoiets toch ook al, en daar heeft voor zover ik weet nauwelijks iemand een probleem mee.

Sinds ik leerkracht ben draag ik ook telkens wanneer ik voor de klas sta een stofjas over mijn gewone kledij.

In het begin van mijn carrière reageerden zowel collega's als leerlingen daar nogal hevig op, maar ondertussen vindt niemand in de school dat nog 'bizar'.
Het keukenpersoneel en de kuisvrouwen dragen ten andere eveneens een uniform, maar dat heeft dan weer nooit voor hilariteit of afkeurende blikken gezorgd.

Was het niet duidelijk genoeg, misschien?

Nog een toevoeging dan: wat dragen de loketbedienden van de NMBS?

Edit: voor forum-genoot "vlijmscherp" was het blijkbaar wél voldoende duidelijk (zie bijdrage #119).

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 2 februari 2013 om 12:41.
djimi is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:39   #112
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Uniform lijkt me in die definitie te passen, denk je ook niet?

Of uniforme kledij zoals U wil.
Het in het belachelijke trekken toont enkel aan dat jullie geen poot hebben om op te staan. Je hoeft echt geen uniform aan om neutraal gekleed te zijn. Voor die bende ingevoerde "verrijkers" van een bepaalde bevolkingsgroep hier onze maatschappij overhoop kwamen gooien hadden we daar precies geen problemen mee! Toen wisten de mensen vanzelf hoe ze zich moesten/konden kleden.

Laatst gewijzigd door andev : 2 februari 2013 om 12:40.
Oud 2 februari 2013, 12:39   #113
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Is het dan zo moeilijk om een"neutrale en deftige" kledij te dragen???
Een kledij waar niemand iets op te merken heeft? Tenzij dat je deftig en neutraal deftig gekleed bent???
De homo's met hun show smijten ook hun eigen ruiten in! Straks krijgen meer mensen weer de pest aan hen en ze zullen niet weten waarom!
Zoals met hun gay-parades...
Maar goed,laten we verder ijveren voor hoofddoekjes overal, die zullen dan op termijn het "probleem" van de homo's wel oplossen.
Ayatollah Andev heeft gesproken.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:41   #114
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bestaat er dan geen dresscode meer voor ambtenaren?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:41   #115
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ayatollah Andev heeft gesproken.
Dat is pas een antwoord waar je spijkers met koppen slaat!
Of had je nog iets toe te voegen?
Oud 2 februari 2013, 12:43   #116
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dus een allochtone vrouw met regenboog T-shirt, sluier, kruis rond 'r nek en een Lonsdale vestje zal niet aanvaard worden als loketbeambte? Bende racisten!
Nog even en ze zitten er allemaal in hun blote

P;S : sjartellen toegestaan
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:49   #117
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Volgens jou dus.

En daarmee zijn we uitgepraat. Kom terug als je de definitie van homo-kledij volgens BDW weet.
We zijn inderdaad uitgepraat: gedaan met in openbare functies aan je publiek op te dringen wie en wat je bent: we WILLEN het niet weten.
Volhouden Bart! Onze maatschappij moet dringengd weer wat opgekuist worden.
Al diegenen die problemen hebben met het dragen van hun "homokledij" moeten eens een paar jaar in de islamitische landen gaan wonen.
Oud 2 februari 2013, 12:51   #118
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Das ook weer opgelost. 3.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 12:55   #119
BonBon
Banneling

Standaard

Wat een ophef, den Bart probeert zo neutraal mogelijk te zijn en momenteel zijn homo's onderdeel van een fel politiek debat door het homohuwelijk en adoptie, dus expliciet tonen dat je homo bent is momenteel een politiek statement. Dat zal wel veranderen.

Moest de ban er zijn enkel om die moslimmers niet te beledigen dan mag van mij iedereen met een roze t-shirt aan de balie zitten.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2013, 13:00   #120
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Nog even en ze zitten er allemaal in hun blote

P;S : sjartellen toegestaan
Dan smijt ik die computer buiten.
Enkel nog persoonlijk "face to face" informeren aan of achter 't loket.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be