![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weten deze dames en heren niet waar de "limiet" ligt? Dan moeten ze verder de onschuldige onnozelaars blijven uithangen en wachten tot de islam alhier hen komt opleggen wat kan en niet kan! Ik zeg wel "opleggen" ! En dan zullen de homotruitjes ook een gang gaan zeker? Maar misschien staan ze dat dan goed te praten onder het mom dat je geen "bevolkingsgroep" stokken in wielen mag steken... Iemand met een tulband zou me niets storen, met die mensen hebben we hier geen ambras. Maar waarom homo's precies aan iedereen moeten duidelijk maken dat ze homo zijn? Mensen met hoofddoekjes hebben ondertussen ook al hun reputatie opgebouwd. In niets te vergelijken met oa de mensen met een tulband! Ze hebben het zelf gezocht: hadden ze zich maar niet als lastige achterlijke en arrogante veroveraars moeten gedragen die denken dat ze ons hier de wet mogen komen stellen! Met dank aan de politieke klootzak... die dat allemaal mogelijk hebben gemaakt. Laatst gewijzigd door andev : 2 februari 2013 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik ben homo en ik ben daar fier op." of "Ik ben Vlaming en ik ben daar fier op." of "Ik ben hetero en ik ben daar fier op." Enz. Dat men zulke persoon discreet er op wijst dat hij de volgende dag best een ander hemd aantrekt, dat kan ik begrijpen. Maar men moet niet overdrijven. Straks mag een loketbediende geen hemd meer aantrekken van een roze kleur. Mij goed, maar dan moet men hem ook verbieden een zwart hemd aan te trekken. Want hier kunnen ook connotaties aan verbonden worden. Laatst gewijzigd door system : 2 februari 2013 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men kan de bash-test doen... dus laat die persoon even onbewaakt doorheen molenbeek of borgerhout wandelen.
Wordt hem bespuwt en geslagen, dan is het homokledij. (misschien best toch wat politie achter de hand houden, want nu is het wel zo dat tijdens de bash-test ze niet stoppen met slaan.... en dat haalt dan het nieuws, beetje vervelend fait-divers)
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "linkerzijde" moet kijken hoeveel stemmen ze nog halen onder de bevolking en hebben alle reden om hun mond te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want als er iets is dat moslims nog meer laken dan ongelovigen, dan zijn het wel homoseksuele mannen. (lebische vrouwen, behalve van het truckerstype, zouden nog een kans krijgen zich te corrigeren ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 2 februari 2013 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Burgemeester
|
![]() In eerste instantie dacht ik wat krijgen we nu maar langs de andere kant draagt een groot deel van de bevolking vaak specifieke werkkledij aangepast aan de functie en daar maakt niemand heisa over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kledij waar niemand iets op te merken heeft? Tenzij dat je deftig en neutraal deftig gekleed bent??? De homo's met hun show smijten ook hun eigen ruiten in! Straks krijgen meer mensen weer de pest aan hen en ze zullen niet weten waarom! Zoals met hun gay-parades... Maar goed,laten we verder ijveren voor hoofddoekjes overal, die zullen dan op termijn het "probleem" van de homo's wel oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi standpunt van de NVA. Ik ben blij te zien dat de conservatieve waarden wat terug naar boven komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een toevoeging dan: wat dragen de loketbedienden van de NMBS? Edit: voor forum-genoot "vlijmscherp" was het blijkbaar wél voldoende duidelijk (zie bijdrage #119).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 februari 2013 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het in het belachelijke trekken toont enkel aan dat jullie geen poot hebben om op te staan. Je hoeft echt geen uniform aan om neutraal gekleed te zijn. Voor die bende ingevoerde "verrijkers" van een bepaalde bevolkingsgroep hier onze maatschappij overhoop kwamen gooien hadden we daar precies geen problemen mee! Toen wisten de mensen vanzelf hoe ze zich moesten/konden kleden.
Laatst gewijzigd door andev : 2 februari 2013 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volhouden Bart! Onze maatschappij moet dringengd weer wat opgekuist worden. Al diegenen die problemen hebben met het dragen van hun "homokledij" moeten eens een paar jaar in de islamitische landen gaan wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Wat een ophef, den Bart probeert zo neutraal mogelijk te zijn en momenteel zijn homo's onderdeel van een fel politiek debat door het homohuwelijk en adoptie, dus expliciet tonen dat je homo bent is momenteel een politiek statement. Dat zal wel veranderen.
Moest de ban er zijn enkel om die moslimmers niet te beledigen dan mag van mij iedereen met een roze t-shirt aan de balie zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |