Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 29 juli 2004, 23:02   #102
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ook niet echt, een referentie 8)
Juist da was het woord da'k zocht 8)
Oud 30 juli 2004, 01:03   #103
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik dacht dat hij voorlopig ontslag had genomen in afwachting van het onderzoek en proces? waarom zou iemand ontslag moeten nemen voor een echtscheiding? ik weet dat ze in het blok het voorstander zijn van een traditioneel gezin, maar toch
Om in geval dat de echtscheidingsprocedure in zen nadeel uitloopt hij zijn vrouw kan vermoorden met een rood potloodje.
Cyperken is offline  
Oud 30 juli 2004, 12:22   #104
bartje
Minister-President

Standaard

Dus in feite heeft Verreycken helemaal geen ontslag genomen hé; hij is nog lid van de Vlaams Blok fractie, stemt mee met het Vlaams Blok; is in alle toonaarden nog een Vlaams Blokker en ons doen uitschijnen dat hij zogezegd ontslag heeft genomen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 30 juli 2004, 13:42   #105
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Dus in feite heeft Verreycken helemaal geen ontslag genomen hé; hij is nog lid van de Vlaams Blok fractie, stemt mee met het Vlaams Blok; is in alle toonaarden nog een Vlaams Blokker en ons doen uitschijnen dat hij zogezegd ontslag heeft genomen.
alsof er iemand zo stom is te geloven dat Verreycken echt uit het Blok zou gestapt zijn.
jules is offline  
Oud 30 juli 2004, 16:05   #106
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Verreyken is GEEN lid meer van de fractie Vlaams Blok.
Dat hij hetzelfde stemgedrag zal vertonen als het Vlaams Blok is nogal wiedes.
Hij is een Vlaams Blokker in hart en nieren!
Het is hetzelfde of een Vlaams Nationalist gaat tegen tegen de splitsing stemmen!
fernand is offline  
Oud 30 juli 2004, 16:13   #107
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Het is hetzelfde of een Vlaams Nationalist gaat tegen tegen de splitsing stemmen!
Letterlijk genomen van de site van het Vlaams Blok:
"[font=MS Sans Serif]In het Vlaams Parlement vormt het Vlaams Blok, met 32 parlementsleden (waaronder drie onafhankelijken), de grootste fractie. De Vlaams Blok-fractie wordt geleid door Filip Dewinter."[/font]
[font=MS Sans Serif][/font]
[font=MS Sans Serif]Deze drie zogezegde onafhankelijken zijn dus Marie-Rose Morel, Jurgen Verstrepen en Rob Verreycken, Verreycken is dus wel nog degelijk lid van de fractie van het Vlaams Blok.[/font]
[font=MS Sans Serif]Misschien kan je ook eens deze link aanklikken [/font]
[font=MS Sans Serif]http://www.vlaamsblokvlaamsparlement.org/[/font]
[font=MS Sans Serif]Klik dan op de foto met als titel "wie is wie in onze fractie" en daar zal je tot de vaststelling komen dat Verreycken nog wel degelijk deel uitmaakt van de Vlaams Blok fractie.[/font]

bartje is offline  
Oud 1 augustus 2004, 18:24   #108
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ze hebben dat op de radio gezegd waarschijnlijk!

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 1 augustus 2004, 18:43   #109
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
En ze hebben dat op de radio gezegd waarschijnlijk!
Ja, dat zou het eerste bericht zijn ooit dat over het Vlaams Blok via de media werdt verspreid en dan nog de waarheid is ook.
Cyperken is offline  
Oud 1 augustus 2004, 19:10   #110
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Ja, dat zou het eerste bericht zijn ooit dat over het Vlaams Blok via de media werdt verspreid en dan nog de waarheid is ook.
De waarheid???? Kijk dan eens naar de website van het Vlaams Blok waar duidelijk staat dat Verreycken deel uitmaakt van de Vlaams Blok fractie!

bartje is offline  
Oud 1 augustus 2004, 22:32   #111
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Heel entertainend dat Rob over zoveel aandacht genieten mag door stupid linkies, en dit terwijl hij enkel zich verdedigde tegen een mentaalzieke extreem aggresieve vrouw (met een verboden wapen in de hand dan nog wel !) in belang van z'n geliefkoosde kinderen.

En by the way : je moet echt niet hard op iemand slagen om botten te breken, sommige mensen breken heel snel iets. Dit hangt af van mens tot mens. Enkel in films moet er veel geweld aan te pas komen om iets van de tegenstander te breken. Ik heb zelf al een paar zaken tijdens een gevecht bij een tegenstander laten breken en ik kan je garanderen dat je daarvoor niet persé zwaar hoeft uit te halen. Sommige hebben nu eenmaal zwakke beenderen, anderen dan weer een zwakker hart, anderen dan weer hebben snel last van reuma, sommigen hebben snel een blauwe plek, ... Geen mens is identiek.
Om to the point te komen : een gebroken neus betekent niet dat er fameus op geslagen moet geweest zijn door Rob.
SchutzStaffel is offline  
Oud 2 augustus 2004, 12:08   #112
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Heel entertainend dat Rob over zoveel aandacht genieten mag door stupid linkies, en dit terwijl hij enkel zich verdedigde tegen een mentaalzieke extreem aggresieve vrouw (met een verboden wapen in de hand dan nog wel !) in belang van z'n geliefkoosde kinderen.

En by the way : je moet echt niet hard op iemand slagen om botten te breken, sommige mensen breken heel snel iets. Dit hangt af van mens tot mens. Enkel in films moet er veel geweld aan te pas komen om iets van de tegenstander te breken. Ik heb zelf al een paar zaken tijdens een gevecht bij een tegenstander laten breken en ik kan je garanderen dat je daarvoor niet persé zwaar hoeft uit te halen. Sommige hebben nu eenmaal zwakke beenderen, anderen dan weer een zwakker hart, anderen dan weer hebben snel last van reuma, sommigen hebben snel een blauwe plek, ... Geen mens is identiek.
Om to the point te komen : een gebroken neus betekent niet dat er fameus op geslagen moet geweest zijn door Rob.
Kan goed zijn dan dat ze het haarzelf heeft aangedaan, met een stok even haar eigen neus bewerkt en dan bij de politie...tegenwoordig moet je van niet veel meer schrikken.
Cyperken is offline  
Oud 2 augustus 2004, 17:23   #113
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik begin me toch ernstig vragen te stellen over uw persoon...vraag me eigenlijk af ..wie in feite een gevaar vormt in onze maatschappij..uzelf of Rob Klop ?

Laatst gewijzigd door neruda : 3 augustus 2004 om 10:11.
neruda is offline  
Oud 2 augustus 2004, 19:37   #114
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

8) Twas een zware "streling" waarschijnlijk
Pietje is offline  
Oud 3 augustus 2004, 19:41   #115
Janssen
Vreemdeling

Janssen's schermafbeelding

Standaard

Mensen als Verreyckens vrouw zijn net als verdoken bubbelaars en dienen dus met alle mogelijke middelen bestreden te worden. Ze plaveien namelijk de weg naar Volksbevrijding met leugens en laster, rechtszaken en geweld.

Laatst gewijzigd door Janssen : 3 augustus 2004 om 19:42.
Janssen is offline  
Oud 3 augustus 2004, 19:48   #116
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janssen
Mensen als Verreyckens vrouw zijn net als verdoken bubbelaars en dienen dus met alle mogelijke middelen bestreden te worden. Ze plaveien namelijk de weg naar Volksbevrijding met leugens en laster, rechtszaken en geweld.
Welke volksbevrijding ?????????????? Ik voel mij helemaal niet gevangen 8)
Pietje is offline  
Oud 3 augustus 2004, 20:17   #117
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Het kan zeer goed mogelijk zijn dat Rob's vrouw hem openlijk gezegd heeft allemaal laster en leugens te gaan verkondigen in de media om hem te chanteren i.v.m. het bezoekrecht van de kinderen. Van een depressieve mentaalzieke vrouw kun je zoiets verwachten. Zij kan express op z'n zenuwen hebben blijven inwerken om een slag uit te lokken, opdat haar lasterpraat vervolgens geloofwaardiger zou overkomen in de media.
Ik kan me voorstellen dat zulk een duivelse vrouw zelfs als provocatiemiddel haar pepperspray durft te gebruiken om haar doeleinden te bekomen.
SchutzStaffel is offline  
Oud 3 augustus 2004, 20:49   #118
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onnozele Blokkers, woehahaha... Zijn flutmandaatje geeft hij op, de grote poenschepperij behoud hij ! En de Blokkertjes maar juichen en domme praat verkopen. De schaamte voorbij... 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 3 augustus 2004, 20:56   #119
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Onnozele Blokkers, woehahaha... Zijn flutmandaatje geeft hij op, de grote poenschepperij behoud hij ! En de Blokkertjes maar juichen en domme praat verkopen. De schaamte voorbij... 8)
Ik zie plots het nut in van de negeerlijst van dit forum. Wel handig voor zulke reply's als deze hierboven te voorkomen, zijn namelijk een bezoedeling voor het forum. Vb. Zie hier onze west-vlaming en tevens het toppunt van narcisme, wel spijtig natuurlijk dat ie snel op zen bek zal vallen.

Laatst gewijzigd door Cyperken : 3 augustus 2004 om 20:58.
Cyperken is offline  
Oud 3 augustus 2004, 21:26   #120
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Whoeha, Rob stapt uit de partij, om geen schade te berokkenen, geeft zijn mandaat af.
Dat is wat anders dan een lucien de coorne, die gemandateerd is in de brugse gemeenteraad door het Vlaams Blok. Maar die omdat hij niet zou moeten afdragen aan de partij, als onafhankelijke gaan zetelen is. De schaamte voorbij......... Heel juist lucien. U heeft geen schaamte!
fernand is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be