Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2013, 11:38   #101
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Met sommige terminologie en vergelijkingen moet men toch wel oppassen. Die dedecker omschrijven als een klokkenluider is belachelijk, hem moreel vergelijken met Gandhi is zelfs totaal misplaatst.
Hij heeft een nota van de studiedienst van zijn partij mooi afgelezen. Niet eens voldoende beseffende dat hij dan de shit over zijn kop zou krijgen in plaats van zijn fractieleider.
Wat voor onzin Peter Dedecker volgt de hele Dexia-saga al jaren op in het parlement. Alleen had hij niet verwacht dat de hele politieke wereld plots over hem zou vallen: ze waren er allemaal als de kippen bij om te bewijzen dat het hele zaakje stinkt en men er beter maar zou over zwijgen, want anders zou de beerput helemaal opengaan. Het is eigenlijk ongelooflijk dat de partijen en de ACW-top zichzelf zo in de voet geschoten hebben met hun kolderieke overreacties.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2013, 11:40   #102
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Binnenkort zit de helft van de NV-A mandatarissen in den bak wegens veroordelingen.
Hebben ze de inquisitie terug opgericht dan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wie gaat het schip dan besturen ?
Ik, dat is toch wat je wil?
Oud 3 april 2013, 11:43   #103
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
iemand enig idee hoe meneer Dedecker dit weekeinde doorkwam? bibberend onder de keldertrap ?
De zaak warm houden. Dat ze bij ACW maar niet denken dat er geen vervolg meer komt aan de onthullingen.

In het oog van de storm
Oud 4 april 2013, 21:48   #104
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De zaak warm houden. Dat ze bij ACW maar niet denken dat er geen vervolg meer komt aan de onthullingen.

In het oog van de storm
bon laat ik maar eens uit mijn rol van gecertificeerd trol vallen en naar feitenchecker mode omschakelen.
Meneer Dedeckers blog (waar u naar verwijst) is van 26 maart mijn vraag dateert van 31 maart. Warm houden ? Mijn gat.

Terug naar trol mode.
Stupiede titel die blog van meneer Dedecker : in het oog van de storm. in zijn poep, ja.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 april 2013 om 21:48.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2013, 09:43   #105
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
bon laat ik maar eens uit mijn rol van gecertificeerd trol vallen en naar feitenchecker mode omschakelen.
Meneer Dedeckers blog (waar u naar verwijst) is van 26 maart mijn vraag dateert van 31 maart. Warm houden ? Mijn gat.

Terug naar trol mode.
Stupiede titel die blog van meneer Dedecker : in het oog van de storm. in zijn poep, ja.
Elke dinsdag zet meneer Dedecker zijn vuilniszakken buiten. Moest je 's nachts eens in die vuilzakken beginnen zoeken, ik weet zeker dat je nog meer bezwarende dingen zult ontdekken!
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2013, 12:38   #106
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Elke dinsdag zet meneer Dedecker zijn vuilniszakken buiten. Moest je 's nachts eens in die vuilzakken beginnen zoeken, ik weet zeker dat je nog meer bezwarende dingen zult ontdekken!
u bedoelt dat meneer Dedecker zijn jarenlang zorgvuldig opgebouwde ACW dossier 's dinsdags op de stoep te grabbel zet ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2013, 13:20   #107
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
u bedoelt dat meneer Dedecker zijn jarenlang zorgvuldig opgebouwde ACW dossier 's dinsdags op de stoep te grabbel zet ?
Aan jou om te ontdekken!
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2013, 12:15   #108
Steffo78
Vreemdeling

Steffo78's schermafbeelding

Standaard

Laten we deze thread vooral niet uit het oog verliezen. Het zou namelijk jammer zijn mocht u de "gecertificeerde trol" niet op zijn bek zien gaan

Bij deze roep ik u ook uit tot gecertificeerde dorpsgek van dit forum. Laten we daarom lief zijn voor deze man, want hij kan er ook niets aan doen.
Steffo78 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be