![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens de soennieten zijn sjiieten niet-moslims en vice versa. want volgens hun geloof mogen ze mede-moslims niet een kopje kleiner maken.
En ze noemen zoiets dan "rechtvaardigheidsgevoel".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er werden in Syria gisteren twee orthodoxe bisschoppen gekidnapt door de rebellen.
De christenbevolking leeft er al maanden in angst en terreur dankzij dat moslimcrapuul - excuseer, vrijheidsstrijders - dat er de beest uithangt. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 24 april 2013 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarin hebt u dus ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen antwoordden dat er wel degelijk wordt geprotesteerd tegen het terrorisme, maar dat 'de media' daar niet of nauwelijks over berichten. Ik wacht nog op de door mij gevraagde bewijzen/bronnen. Sommige anderen zeiden dat de afkeuring van het terrorisme eerder 'intern' geschiedt. Ook hier wacht ik op de door mij gevraagde bewijzen/bronnen. Sommige anderen schaamden zich een beetje over de zwijgzaamheid van de zwijgende meerderheid, en zouden zelf wel iets willen ondernemen, maar ze weten niet goed wat en hoe. Ik heb hen een aantal tips gegeven. In de lessen Nederlands voor de klassen 5.1 en 6.2 zijn we trouwens de enquête aan het bestuderen. We zijn begonnen met een vergelijking tussen het artikel in De Standaard en dat in De Morgen. Daarna heb ik aan de leerlingen van de klas 6.2 het oorspronkelijke artikel in de Gazet Van Antwerpen - en de vollédige enquête - voorgesteld. De leerlingen van 5.1 zullen zich daar morgen mee bezig mogen houden. Ik vraag me voor het ogenblik af of ik volgende week eventueel enkele bijdragen uit deze draad zou laten lezen, en zo ja, welke precies. Ik mag niet vergeten mijn leerlingen te vragen of ze weet hebben van een gelijkaardig onderzoek in Franstalig België, en zo ja, waar ik de resultaten ervan kan terugvinden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik méér resterende lesuren had, zou ik ze helemaal behandelen. Maar er staan nog andere dingen op het programma, en het schooljaar is bijna voorbij ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen kelt veel jonger (en dommer) was "sympathiseerde" hij in zekere zin met Bobby Sands en de andere INLA hongerstakers......"strijders tegen het Britse regime"...
Nochtans waren die pipo's,en hun oude meesters van de IRA,verantwoordelijk voor weet ik hoeveel doden en verminkten,ook van zoveel mensen die met gans die zaak niks te maken hadden.... Ik bedoel maar.....misschien MOET je als "tienertje" wel uw gedachten "ordenen" ook langs extreme weg,voordat wat levenservaring en verworven wijsheden U wel anders doen denken.... Maar er is daarvoor de vaste hand nodig van volwassenen....anders riskeert een jongetje om effectief domme dingen te gaan doen.. En nu zien we het weer,jonge mannetjes die losgeslagen zijn (of nooit serieus vast gehouden door hun familie en omgeving) die nu eerst domme dingen gaan doen,en er later wel spijt over gaan krijgen.... "Angry Young Men" is gewoon NORMAAL......Een maatschappij die dit NATUURVERSCHIJNSEL negeert en niet OGENBLIKKELIJK grenzen stelt,speelt met haar eigen leven en in ieder geval met dat van anderen! Voor manipulatoren,de vuige creaturen in de achtergrond,zijn dergelijke "vechtrobots" gedroomd en opofferbaar materiaal in hun schema's van macht en overheersing. (maar we komen in de praktijk niet verder dan juist diegenen die niks misdoen ,de meisjes met hoofddoeken,te pesten!) Laatst gewijzigd door kelt : 24 april 2013 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, dus als er geen Christenen of ongelovigen meer in de buurt zijn gaat het ambras maken gewoon verder door gezellig onderling elkaar de kop in te slaan.
Als het niet racistisch was zou je haast denken dat het in die mensen hun natuur zitten om ambras te maken, wat jij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aap jij maar rustig verder een Disneyversie van de feiten na. Je zal hier veel inspiratie vinden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 april 2013 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plaats ik de plaatjes van Tempeliers en Inquisitoren, of doe jij het? Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 25 april 2013 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 |