![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zou er van verwonderd zijn hoe weinig er te schouwen valt nadat je iemand met een 12 gauge met korte loop in de borst schiet.
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Raf ge doet weer en levert kommentaar alsof ge er zelf bij waart. Ik zie daar in het geheel geen racisme in. De echter racisten zijn mensen zoals jij. Period.
Maar ik geef toe dat de Amerikanen een dom volkje zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn openingsargumentatie is zodanig de grond in geboord dat hij niet meer durft. Zichzelf een beetje belachelijk gemaakt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk ook niet dat Zimmerman vrijuit moet gaan, hij is in ieder geval in de fout gegaan door Trayvon te blijven achtervolgen en aanspreken, terwijl dit werd afgeraden. Wat daarna gebeurt heeft een gevecht en een dode tot gevolg, en dat was niet het geval als die Zimmerman gewoon naar huis was gereden. Maar goed, ik onderstaande video gepost door Infidel de moeite: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() Geef iedereen wapens om zichzelf te verdedigen en voer dan wat processen om vast te stellen of al die mensen die doodgeschoten worden wel degelijk in een toestand van "zelfverdediging" gedood werden.
Strafpleiters : tel uit je winst ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#110 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_S..._II_of_Belgium |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MSM : De recente golf van geweld en overvallen in Hollywood staat niet in verband met de raciale haatcampagne welke de media voeren tegen Zimmerman en andere 'whites'.
Laatst gewijzigd door zonbron : 17 juli 2013 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Greta Van Susteren VS. 'Rand', de advocate van de Trayvon familie.
Rand : "De rechtspraak is niet geldig, Zimmerman is schuldig" Rand : "Op de eerste plaats ben ik een 'social engineer'" Social engineering bestaat dus... Greta : "ik weet niet wat dat is, ik heb nooit eerder van 'social engineering gehoord, het lijkt me een vorm van manipulatie van het sociale..." The Blaze - VIDEO - Greta Van Susteren vs. Trayvon Martin Family Attorney Who Claims to Be a ‘Social Engineer’: ‘I’ll Put My Career up Against Yours Any Day You Want!’ 17 juli 2013 - Trayvon Martin family attorney Jasmine Rand, in a fiery debate Monday with TV host Greta Van Susteren, claimed she (Rand) is a “social engineer” first and a lawyer second. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 juli 2013 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, Antoon. JIJ bent intelligenter dan je te verlagen tot zulke kleinzielige spelletjes. Van de Illwilletjes van dit forum verwacht ik niet anders; van jou daarentegen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() White hispanics zijn Amerikanen van Spaanse afkomst. Zimmerman zijn moeder was Peruviaans. Als Zimmerman 'blank' is zijn Syriërs, Turken, Iraniërs etc.. ook blank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Get you're facts straight please... White hispanic =/= 'cracker' of 'white' Laatst gewijzigd door zonbron : 17 juli 2013 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |