![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Uw niveau is al niet veel beter dat dan van de poster rafkaf. Maar dat wisten we al een tijdje.
Laatst gewijzigd door system : 30 augustus 2013 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die laatste soort negeren we als zijnde irrelevant en een bende prettig gestoorden. Gelukkig merk ik dagelijks op dit forum dat nochtans geen gebrek heeft aan deelname van (die) vlaams-nationalisten dat die strekking wel veel decibels produceert, maar weinig in de pap te brokken heeft. Vooralsnog zie ik bij de vlaams nationalisten (dus in algemene zin ) wel al eens een serieuze steek, maar nooit pure onzin over eenzijdige onafhankelijkheid en andere tralala. Tot tegendeel van het bewijs zie ik n-va op een normale manier aan oppositie doen, met de nodige retoriek en voldoende gevoel voor dramatiek maar zelden of nooit pure cafépraat. Heel wat anders dan de bruine horde die zich koestert in haar o zo geliefde cordon overigens. Al je wensdromen ten spijt, zie ik de vlaams nationale strekking (n-va) niet oproepen tot volksopstanden. Ze zijn blijkbaar net iets realistischer dan sommige roepers hier hee knuppel. Er is niks mis met je idealen verdedigen. Maar moet dat altijd met toogpraat ? Het is van alle tijden dat tsjeven, sossen en blauwen elkaar koosnaampjes geven en allerhande eigenschappen toedichten. Na een paar pinten gaan de metaforen zelfs verder richting bepaalde groenten en de lichaamsopeningen in dewelke deze geplaatst mogen worden. Gelach alom. Nachtje slapen, en we gaan weer verder. Maar is dat nu écht nodig om die ronduit belachelijke terminologie van verraders en collaborateurs te pas en vooral te onpas te gebruiken voor alles wat niet in je kraam past ? Laatst gewijzigd door peter1962 : 30 augustus 2013 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Knuppel knuppelt soms wel deftig hard...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door peter1962 : 30 augustus 2013 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 65 reacties op dit artikel in de Knack. En jullie hoeven geen drie keer te raden hoe de meesten erover dachten. Een trend die je tegenwoordige in �*lle media waarneemt.
Enkele reacties: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/el...tter-RNBLVFOCW
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net boven het hoofd van Di Rupo op "reacties" klikken.
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Mja wat verwacht je met het gebrek aan moderatie, trolls doen zelfs niet meer de minste poging om een facade op te houden. Discriminatie op basis van afkomst is voor Bad Atilla dan ook de orde van de dag.
De zinnigheid van het onderzoek kunnen we idnerdaad in vraag trekken maar zeker de analyse is wel lachwekkend. Een peiling in de vakantieperiode wanneer alles in de diepvriezer zit is evenzeer bedenkenswaardig. Ik zou graag terug zo een peiling zien binnen enkele maanden wanneer de begroting 2014 bezig is, de benoeming van toppostjes bezig is, Dexia hulp nodig heeft,.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Men zou vandaag in De Tijd het stuk van Rik Van Calluwaert eens moeten lezen.
En als de mensen Elio en de rest nog sympathiek zullen vinden dan is het bewijs geleverd dat die ofwel oerdom zijn of belang hebben bij deze regering. ![]() Met andermans geld Hallucinant. Laatst gewijzigd door rafkaf : 31 augustus 2013 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste is dat Knuppel er zelfs in geslaagd is enigzins de Franstalige dominantie te nuanceren, there is still hope! ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben immers ambtenaar, en wordt dus betaald (ik spreek dan nog niet over mijn pensioen). Ik betaal niks. ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is eigenijk merkwaardig hoe snel ik mij in uw hoofd heb kunnen nestelen om juist die argumenten eruit te halen, die u zogezegd gelijk gaven. ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 2 september 2013 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() De Morgen en zijn polls...
Een week of twee gelden meldden de media dat de partij van Elio Di Rupo (PS ) ongeveer 25% van zijn stemmen verloren had en nooit zo'n laag percentage heeft gehaald... omdat de kiezers van die partij langs geen kanten te spreken waren over het veel te rechts beleid van Di Rupo I. En enkele dagen komt er een poll dat de populariteit van de regering ven deze regering en van Elio nooit zo groot was (bijna 80% in het zuiden. Moet er nog zand zijn? Onze journalisten... dat zijn kleuters... |
![]() |
![]() |