![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou moeten bankzitter....zou moeten... Een echte "Grote Leider" mag niks ontgaan. Maar....Aantwaarpen is kennelijk al wat teveel, laat staan de ganse Vlaamschen Bloedbodem. Zijn "genialiteit" verdwijnt...samen met zijn corpuusken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek dan ook niet over intellect.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw hersenen functioneren anders dan de mijne, dat moet ik besluiten, omdat ik vind dat Francken helemaal niet gevloerd werd door Annemans. Dat is helemaal niet erg hoor ! Blijf jij maar stemmen op het Belang, zal ik wel blijven stemmen op de nva. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
N-VA moet opletten dat ze niet gaan zweven, die partij zou na 2014 wel eens heel laag kunnen vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doen hoor! Doen. Want na " de moeder van....." kan het niet meer, Schoof. Komt er allicht wel nen andere verlichte kwieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar den Theo begon zijn uitleg met de mededeling dat alleen De Block en haar administratie het volledige dossier kent ... als dan achteraf blijft dat de Navid zelf een zware crimineel is, dan is dit wel degelijk een illustratie dat den Theo dit niet wist. De nva gaat dus just de kloten op de bek !! En nu nog mijn persoonlijke mening: als wij hier in Vlaanderen elk minderjarige weesje uit de ganse wereld moeten opvangen en onderwijs, kost en inwoon geven, dan zijn we goed vertrokken. 't Zou nogal simpel zijn voor de dorpsgenoten uit gans Afrika en Azië: weeskindje op de vlieger zetten richting Brussel .... maar een gerichte immigratie voor waardevolle elementen voor knelpuntberoepen, dat is wat anders. Wat mij betreft zelfs liefst tijdelijk. Dan kunnen ze afloop van hun contract aan ontwikkelingshulp doen in hun eigen thuisland. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 oktober 2013 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Francken "vermorzeld"? Kom, dat was een vingerknipken van Annaert, weg met die strontvlieg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
edit: gerichte immigratie voor knelpuntberoepen -> daar gaat het in het geval van Navid niet over: het is een illegaal die een knelpuntberoep uitoefende. Dat is nog iets anders. Laatst gewijzigd door mvd : 2 oktober 2013 om 12:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan minder gelukt. Mij kwam het eerder over dat hij heeft laten zien dat er in het N-VA ook achterlijke puiten zitten die ook graag eens heiliger willen zijn dan de Paus is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze hem hier aanvaarden kunnen ze hem direct al opsluiten in hotel de houten lepel. Wanneer iemand van ons eigen bevolking dergelijke daad zou verichten zou hij er ook voor mogen gaan zitten. Zodus zou dat weeral een pak geld kosten.
De enige corecte handeling is uitwijzen en dat zouden ze met alle allochtonen moeten doen die zware delicten pleegden. Ook met hen die reeds de Belgische nationaliteit verworven hebben. De Belgische nationaliteit zou slechts mogen verstrekt worden onder bepaalde voorwaarde van integratie en respecteren en naleven van onze wetgeving. Zo blijkt dat ze daar niet in slagen moet de Belgische nationaliteit gewoonweg terug afgenomen worden en buiten met dat gespuis. En familiehereniging werkt in twee richtingen hé. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!!! Laatst gewijzigd door Garry : 3 oktober 2013 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man heeft enorm veel bijgeleerd op 5 jaar tijd. Zijn debatskills zijn naar boven gegaan en op zijn beleid valt niks af te dingen. Chapeau, ik had het niet in Francken gezien, maar hij bewees mijn ongelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij komt goed over, dat klopt. de perceptie is goed. Maar de praktijk? Er wordt nauwelijks iemand teruggestuurd en als het eens met veel moeite gebeurt moet dat 14 dagen uitgebreid gevierd worden op twitter. De bevolking in België neemt nog steeds toe met ongeveer 100.000 per jaar en dat is heus niet door eigen kweek. De toestand blijft eigenlijk rampzalig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens ik Francken zijn migratie-beleid zie/hoor duiden, kan ik mij niet van de indruk ontdoen, dat hij ergens "afgeremd" wordt, en dat hij eigenlijk "steviger" zou willen doorgaan, maar niet "mag".
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En federaal zullen ze nooit incontournable zijn, tenzij ze plots 70 procent van de stemmen gaan halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() off record is m duidelijker. je moet daar eens iets mee gaan eten.
|
![]() |
![]() |