Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2013, 15:46   #101
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Net alsof Dewever steeds op de hoogte is waarmee ieder parlementslid bezig is.

Zou moeten bankzitter....zou moeten...

Een echte "Grote Leider" mag niks ontgaan.

Maar....Aantwaarpen is kennelijk al wat teveel, laat staan de ganse Vlaamschen Bloedbodem.

Zijn "genialiteit" verdwijnt...samen met zijn corpuusken.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2013, 17:11   #102
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Inderdaad. Daarom moet men ook nooit in debat gaan met fascisten. Fascisten zijn niet geïnteresseerd in filosofische discussie waarbij wederzijds respect is en alleen de kracht van argumenten tellen. Ze zijn er alleen maar op uit om een forum en respectabiliteit te verkrijgen voor hun ideologie die juist het tegendeel van elke debatcultuur is.

Vroeger was ik daar veel te naief in.
dus geen debat met islamaanhangers en hun slaven waarvan akte
Oud 1 oktober 2013, 18:59   #103
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Fascisme is een ideologie, dat heeft weinig te maken met het intellect van individuen.
Ik spreek dan ook niet over intellect.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 11:01   #104
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
Ik heb zonet de link geopend en het spel bekeken.

Jouw hersenen functioneren anders dan de mijne, dat moet ik besluiten, omdat ik vind dat Francken helemaal niet gevloerd werd door Annemans.

Dat is helemaal niet erg hoor ! Blijf jij maar stemmen op het Belang, zal ik wel blijven stemmen op de nva.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 11:37   #105
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Jouw hersenen functioneren anders dan de mijne, dat moet ik besluiten, omdat ik vind dat Francken helemaal niet gevloerd werd door Annemans.

Dat is helemaal niet erg hoor ! Blijf jij maar stemmen op het Belang, zal ik wel blijven stemmen op de nva.

.
Francken beklaagt zich al langer over het feit dat er te weinig illegalen uitgezet worden, hij wou ze zelfs een boete van 200 euro geven. Nu iemand wordt uitgezet die uitgeprocedeerd is, springt hij op de band wagon tegen De Block. Dat is belachelijk en totaal inconsequent.
N-VA moet opletten dat ze niet gaan zweven, die partij zou na 2014 wel eens heel laag kunnen vallen.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 11:50   #106
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:

.

Doen hoor! Doen. Want na " de moeder van....." kan het niet meer, Schoof.

Komt er allicht wel nen andere verlichte kwieten.
Oud 2 oktober 2013, 12:02   #107
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Theo bleef maar herhalen dat criminele vreemdelingen wel papieren krijgen, en Navid niet. Achteraf blijkt dat Navid zelf een crimineel is. Hij amputeerde een nier met een stuk glas. Die mens zit nu in een rolstoel. Navid is de Jason Voorhees onder de asielzoekers. De N-VA gaat hier plat op zijn bek.
Mocht je in staat zijn om enkele ogenblikken te onthouden wat je zelf gezien hebt, dan zal het misschien lukken,

maar den Theo begon zijn uitleg met de mededeling dat alleen De Block en haar administratie het volledige dossier kent ...

als dan achteraf blijft dat de Navid zelf een zware crimineel is, dan is dit wel degelijk een illustratie dat den Theo dit niet wist.

De nva gaat dus just de kloten op de bek !!

En nu nog mijn persoonlijke mening:
als wij hier in Vlaanderen elk minderjarige weesje uit de ganse wereld moeten opvangen en onderwijs, kost en inwoon geven, dan zijn we goed vertrokken.
't Zou nogal simpel zijn voor de dorpsgenoten uit gans Afrika en Azië: weeskindje op de vlieger zetten richting Brussel ....

maar een gerichte immigratie voor waardevolle elementen voor knelpuntberoepen, dat is wat anders.
Wat mij betreft zelfs liefst tijdelijk. Dan kunnen ze afloop van hun contract aan ontwikkelingshulp doen in hun eigen thuisland.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 oktober 2013 om 12:04.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 12:07   #108
ZION
Banneling

Standaard

Francken "vermorzeld"? Kom, dat was een vingerknipken van Annaert, weg met die strontvlieg.
Oud 2 oktober 2013, 12:14   #109
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mocht je in staat zijn om enkele ogenblikken te onthouden wat je zelf gezien hebt, dan zal het misschien lukken,

maar den Theo begon zijn uitleg met de mededeling dat alleen De Block en haar administratie het volledige dossier kent ...

als dan achteraf blijft dat de Navid zelf een zware crimineel is, dan is dit wel degelijk een illustratie dat den Theo dit niet wist.

De nva gaat dus just de kloten op de bek !!
Bwa, Navid was tot zes keer toe afgewezen. Francken is toch slim genoeg om te beseffen dat er dan iets loos is zeker? Hij moest het volledige dossier blijkbaar niet kennen om toch uit te halen naar De Block.

Citaat:
En nu nog mijn persoonlijke mening:
als wij hier in Vlaanderen elk minderjarige weesje uit de ganse wereld moeten opvangen en onderwijs, kost en inwoon geven, dan zijn we goed vertrokken.
't Zou nogal simpel zijn voor de dorpsgenoten uit gans Afrika en Azië: weeskindje op de vlieger zetten richting Brussel ....

maar een gerichte immigratie voor waardevolle elementen voor knelpuntberoepen, dat is wat anders.
Wat mij betreft zelfs liefst tijdelijk. Dan kunnen ze afloop van hun contract aan ontwikkelingshulp doen in hun eigen thuisland.

.
Goed idee. Maar denkt N-VA er ook zo over?

edit: gerichte immigratie voor knelpuntberoepen -> daar gaat het in het geval van Navid niet over: het is een illegaal die een knelpuntberoep uitoefende. Dat is nog iets anders.

Laatst gewijzigd door mvd : 2 oktober 2013 om 12:15.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 13:53   #110
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voor Annemans was Maggie De Bock eindelijk eens goed bezig ( problematiek van justitie blijft wel) en voor Theo Franken was het juist het omgekeerde.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 14:06   #111
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Theo bleef maar herhalen dat criminele vreemdelingen wel papieren krijgen, en Navid niet. Achteraf blijkt dat Navid zelf een crimineel is. Hij amputeerde een nier met een stuk glas. Die mens zit nu in een rolstoel. Navid is de Jason Voorhees onder de asielzoekers. De N-VA gaat hier plat op zijn bek.

Jason Voorhees
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 22:01   #112
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaterlach Bekijk bericht
Waarschijnlijk heeft hij willen laten zien dat in de N-VA ook mensen zitten met wat menselijkheid.
Dat is dan minder gelukt. Mij kwam het eerder over dat hij heeft laten zien dat er in het N-VA ook achterlijke puiten zitten die ook graag eens heiliger willen zijn dan de Paus is.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 22:04   #113
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Jason Voorhees
Als ze hem hier aanvaarden kunnen ze hem direct al opsluiten in hotel de houten lepel. Wanneer iemand van ons eigen bevolking dergelijke daad zou verichten zou hij er ook voor mogen gaan zitten. Zodus zou dat weeral een pak geld kosten.

De enige corecte handeling is uitwijzen en dat zouden ze met alle allochtonen moeten doen die zware delicten pleegden. Ook met hen die reeds de Belgische nationaliteit verworven hebben.

De Belgische nationaliteit zou slechts mogen verstrekt worden onder bepaalde voorwaarde van integratie en respecteren en naleven van onze wetgeving. Zo blijkt dat ze daar niet in slagen moet de Belgische nationaliteit gewoonweg terug afgenomen worden en buiten met dat gespuis.

En familiehereniging werkt in twee richtingen hé.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!!!

Laatst gewijzigd door Garry : 3 oktober 2013 om 22:16.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 20:28   #114
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://www.deredactie.be/permalink/2...ideo=1.1741809

Wat een afgang voor Francken.... ongezien.
Zelfs Bart Dewever noemde Francken een naïeve idioot.
Annemans veegde met hem de vloer aan op inhoudelijk vlak.
Theo bleef constant hetzelfde herhalen.
De jongen had gewoon geen repliek.

Francken probeerde makkelijk te scoren met een marginaal scheldpartijtje als "de maagd die voorleest uit de kamasutra", maar niemand in het publiek moest lachen. Afgang.

Francken en zijn N-VA pretenderen dat ze het vreemdelingenbeleid gaan verstrengen. Vergeet het maar.
Het kan verkeren.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 22:11   #115
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
dus geen debat met islamaanhangers en hun slaven waarvan akte
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2018, 23:35   #116
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan verkeren.
De man heeft enorm veel bijgeleerd op 5 jaar tijd. Zijn debatskills zijn naar boven gegaan en op zijn beleid valt niks af te dingen. Chapeau, ik had het niet in Francken gezien, maar hij bewees mijn ongelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 08:30   #117
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De man heeft enorm veel bijgeleerd op 5 jaar tijd. Zijn debatskills zijn naar boven gegaan en op zijn beleid valt niks af te dingen. Chapeau, ik had het niet in Francken gezien, maar hij bewees mijn ongelijk.

Hij komt goed over, dat klopt. de perceptie is goed.
Maar de praktijk? Er wordt nauwelijks iemand teruggestuurd en als het eens met veel moeite gebeurt moet dat 14 dagen uitgebreid gevierd worden op twitter.
De bevolking in België neemt nog steeds toe met ongeveer 100.000 per jaar en dat is heus niet door eigen kweek.
De toestand blijft eigenlijk rampzalig.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 11:40   #118
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hij komt goed over, dat klopt. de perceptie is goed.
Maar de praktijk? Er wordt nauwelijks iemand teruggestuurd en als het eens met veel moeite gebeurt moet dat 14 dagen uitgebreid gevierd worden op twitter.
De bevolking in België neemt nog steeds toe met ongeveer 100.000 per jaar en dat is heus niet door eigen kweek.
De toestand blijft eigenlijk rampzalig.

Telkens ik Francken zijn migratie-beleid zie/hoor duiden, kan ik mij niet van de indruk ontdoen, dat hij ergens "afgeremd" wordt, en dat hij eigenlijk "steviger" zou willen doorgaan, maar niet "mag".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 11:46   #119
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Telkens ik Francken zijn migratie-beleid zie/hoor duiden, kan ik mij niet van de indruk ontdoen, dat hij ergens "afgeremd" wordt, en dat hij eigenlijk "steviger" zou willen doorgaan, maar niet "mag".
Ach ja, de N-VA mag meedoen op voorwaarde dat ze zwijgen.
En federaal zullen ze nooit incontournable zijn, tenzij ze plots 70 procent van de stemmen gaan halen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2018, 12:05   #120
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
off record is m duidelijker. je moet daar eens iets mee gaan eten.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be