![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een overschatting van schoolse (academische) kennis alweer.
En hoe mensen zich daaraan vastklampen om zichzelf en anderen te overtuigen van hun intelligentie. Veiligheid zoeken in officiële documentjes. 'Kijk, ik heb een diploma waarop staat dat ik slim ben.' Ik zal dat zelf wel uitmaken hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Efficiente personeelsallocatie in het leger". Moet over gedoctoreerd worden. Een tankschutter in een tank en een para in een vliegtuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt er wanneer men de wijze lessen van Aristoteles overboord gooit. Maar waarschijnlijk horen we binnenkort een aantal forummers Stalinesk schruwelen: "Aristoteles??? Hoeveel euro netto?"
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt er wanneer men de wijze lessen van Aristoteles overboord gooit. Maar waarschijnlijk horen we binnenkort een aantal forummers Stalinesk schruwelen: "Aristoteles??? Hoeveel euro netto?"
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zit de economie nu eenmaal in elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Schepen
|
![]() Al goed dat niet iedereen zo is. Heb bedrijven gezien met 20% of meer moslim werknemers. Blijkbaar doen ze goed hun best, anders zouden ze niet mogen blijven, rekening houdend met dat men het liefst autochtonen heeft als werknemer in België.
![]() |
#113 |
|
![]() Discriminatie van niet-moslims door moslims is in de islam ingebakken. Discriminatie is voor de islam heel normaal. De moslim heeft immers het ware geloof, de niet-moslim niet.
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Hoeveel moslim bedrijven werken er met ongelovigen? .. nuff said.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt! ik zie regelmatig bij wegeniswerken Turkse arbeiders héél consequent en goed doorwerken. Maar dan énkel Turkse arbeiders... dan blijkt het een Turkse firma te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wanneer het om vuil werk gaat, dan is de kans groot dat allochtonen erop af komen. Gaat het om diensten zullen het een mix van autochtonen en allochtonen zijn. Als het om een klein bedrijf gaat, dan zullen de eerste werknemers mensen uit zijn omgeving zijn (via via...en vooral iemand plezieren). Dat is sneller. Een groot bedrijf daarentegen gaat expertise inhuren, welke vooral autochtonen zijn. Zijn bedrijf gaat toch ook met autochtone klanten werken, toch? Het is menselijk dat je je eigen soort eerst een kans geeft, maar in de praktijk draait het om kennis en interesse van de werknemer. En dan moet je verder kijken dan het uiterlijk.
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menselijk is het weldegelijk. Behalve als je autochtoon bent. Dan is het strafbaar. Vraag het maar aan de firma Ferryn. Aan die sierlasser die werd veroordeeld omdat hij geen personeel wou aanwerven dat door zijn trouwe hond werd aangevallen hoef je het alvast niet meer te vragen: die mens pleegde zelfmoord nadat hij beschuldigd werd van racisme. Blijkbaar vonden sommigen dat hij zijn hond maar moest afmaken zodat hij die zwarte lasser kon aanwerven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2013 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zo werkte ik voor een reclame bedrijf dat enkel uit mannen bestond. Elke vrouwelijke werkneemster was na een week weer weg.
![]() |
![]() |
#119 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 15 november 2013 om 14:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in een bedrijf met enkel mannen komen geen vrouwen, omdat de VROUWEN het niet willen ---> vrouwen zijn verantwoordelijk in een bedrijf met enkel turken komen geen witten omdat de WITTEN het niet willen ---> witten zijn verantwoordelijk in een bedrijf met enkel witten komen geen bruinen omdat de WITTEN het niet willen---> witten zijn verantwoordelijk jaja, ik snap het. witten en vrouwen hé! altijd last mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |