![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens kan je je afvragen hoe dom Albert wel niet is. Dit is gewoon koren op de molen van N-VA, bedankt Bertje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Het enige wat hij moet betalen dacht ik , is die brandstof: personeel, onderhoud van de boot wordt door het leger gedaan en dat wordt dan weer door burgers betaald die veeeeel minder hebben.
Voor de rest moet hij ook zijn paleizen niet onderhouden, en heeft hij geen representatiekosten meer, want hij is koningaf. Natuurlijk verblijft ZIJNE KONINKLIJKE HOOGHEID meestal in het buitenland en daar zal hij allicht niet kunnen genieten van al die voordelen!! Bestaat er ergens een lijst van bezittingen van onze "arme" koninklijke familie??? Hoeveel huizen, boerderijen appartementen...hebben ze in persoonlijk bezit?? Worden die ook op onze kosten onderhouden ?? Wat meer openheid over hun vermogen zou op dit moment erg aangewezen zijn. Laatst gewijzigd door omaplop : 7 november 2013 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien wilt de'n Albert daarmee de Flipper een steek onder de gordel geven? Eens zien hoe zoontje hier op gaat reageren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb er niets op tegen als la famille Beirten Bibber met pek en veren het land uitgezet wordt. Maar wie betaalt het pek en de veren? Een collecte? De belastingbetaler?
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle financiële incidenten met het koningshuis van de laatste jaren:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...mf20131107_034 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Het is pek en veren gaan kopen of ons gaan bezatten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze smijten weer wat binnen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k snap het probleem niet. Hij kan toch bij het ocmw aankloppen om budgetbegeleiding te vragen?
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen maar spijtig dat het niet enkele maanden later uitgekomen is, kwestie van optimaal impact op de verkiezingen. Maar geen nood: er volgen nog leuke berichten, daar kunnen we gif op nemen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij de eindjes niet aan elkaar kan knopen zijn het in eerste instantie de kinderen die moeten bijschieten. Misschien toch Delphine eens contacteren.
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar één tiende van 10 miljoen euro per jaar, doe eens normaal, wie komt daar niet mee toe? Hij zal zijn spaarpotje moeten aanspreken, zoals iedere gepensioneerde Belg. Naar het schijnt zijn de Saksen-Coburghs zowat de rijkste royals van Europa, dus dat komt wel goed. Overgrootoompje heeft zich immers rijker gestolen en gemoord in Congo dan enige andere blauwbloedige smeerlap.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of gewoon in de beerput dompelen en bestrooien met zaagsel vooraleer over de grens te zetten. Gratis ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit agitatorke gaat het niet lang volhouden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Ik ben ZEKER dat ik heel goed rond zou komen met hetgeen hij NU krijgt. Gij niet, zeikend mannekke ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je het nog niet door?... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 november 2013 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een week voor de verkiezingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |