![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() titel: Albert II vraagt extra kostenvergoeding
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131106_044 Tsja, hij heeft nooit bijgedragen aan de Vlaamse Zorgverzekering. Als Brusselaar had hij de keuze; ik als niet-Brusselaar had geen keuze. Ja maar mijn teelballen hé zeg. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zouden ze hem beter eens 'leren' leven met een 1000€ op de maand zoals zovelen dat hier in 'ons' land moeten doen en met nog minder zelfs.
Zal wel anders piepen dan denk ik ... ![]() Citaat:
Als men mij een dotatie van 923.000 euro zou geven, dan hoor je mij niet meer hoor ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Den Bert vraagt of de belastingbetaler de naft van zijn jacht wil betalen.
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...ign=newsteaser |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook net gelezen. Lijkt wel een slechte 1 april mop.
Hopelijk komt er snel een beleefd maar duidelijk njet als antwoord. Hallucinant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ocharme, ons Albertje kan zijn 50 woningen in het buitenland niet meer onderhouden. Daar pink ik, die waarschijnlijk tot haar 80ste moet werken, ECHT een traantje voor weg. *snif* Wat een wansmakelijke luis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie hem nog altijd komen zeveren in een van zijn toespraken over solidariteit en periode van crisis, en nu komen melken dat'em te weinig krijgt.
Dat'em gaat bijklussen dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Wel, het is crisis voor Bertje, kom, waar is je solidariteit?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: bij het herlezen, twijfel ik nu even of je mijn 'repliek' dubbelzinnig kan opvatten. Klaar en duidelijk: het is maar een poging om grappig te zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 november 2013 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het openingsartikel was blijkbaar de politiek correcte versie uit de linkse koningsgezinde DS.
Ik vond dit: http://www.vandaag.be/binnenland/139...e-krikken.html Citaat:
Heeft hij dan tijdens zijn twintigjarige loopbaan als koning nooit één eurootje opzij kunnen leggen? Misschien kan hij anders eens gaan bedelen bij zijn kientjes of bij tante Bie ? Want tenslotte heeft hij ervoor gezorgd dat zijn drie kinnekes toch ook allemaal een uitkering kregen. Zullen we als gepensionneerden dan ook allemaal maar ineens vragen om de diesel voor onze plezierjachtjes af te mogen trekken van ons belastingen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 november 2013 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Ik maak me zorgen over de toenemende materialistische instelling van Albert.
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 7 november 2013 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() De schaam van belgie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleuters en demente bejaarden kunnen dan wel niet meestemmen en dat zal wel wat in het nadeel zijn van de Koningsgezinden,maar ja de wet is de wet ![]() Dan weten we direct ook hoeveel landgenoten extra in de geldbuidel willen schieten om de Monarchie te onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De koning krijgt nu het equivalent van 125 leeflonen. Misschien kunnen we enkele leeflonen van leefloners afnemen. Een stuk of 4 moet volstaan om er de brandstof voor zijn jacht mee te betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ze komen niet toe. Tuurlijk en de wereld is plat.
|
![]() |
![]() |