![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi? | |||
Pro |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Contra |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() Een goede moeder houdt van haar kind. zelfs al vind de moeder dat het niet normaal is. Net zoals een goede vader dat dient te doen. Als uw kind niet van Samson of K3 houdt is het ook niet normaal. Als uw kind dilectisch is, diabetes heeft of een vinger mist, houdt u er dan minder van? Er bestaan vreselijke ziektes die abnormaal zijn en ouders die ermee leren leven, die alles doen om zelf voor hun probleemkind te zorgen, hoe moeilijk ook.
Anderen dan weer zien niet om naar hun kinderen ook al zijn ze "normaal". Als het dus gaat over holebi's, ook al is dat voor u een ziekte of een afwijking en u om die redenen uw kind in de steek laat bent u volgens mij een slechte moeder. Dan hebt u geen enkel respect voor uw kind en zal hij of zij ook wel om andere redenen door u verlaten worden. Volgens mij is homofilie geen ziekte, een afwijking van de norm waarschijnlijk wel maar dan ben ik dat als hetero ook. Ik kijk bijvoorbeeld niet naar soaps of idiote spelletjesprogrammas op TV. Ik ben dus abnormaal. Ik doe daar niemand mee kwaad, holebi's doen ook niemand kwaad. Ik wens hen enkel, net als elke hetero een goede relatie toe. Hierin ben ik waarschijnlijk ook abnormaal maar ik zie nu eenmaal liever een lach dan een traan. Ik heb nu eenmaal geen boodschap aan leedvermaak. Ik wens u, radicaal rechts, Vlaanderen72??, Godfried en en al degenen die dergelijke houding tegenover hun kinderen zouden aannemen eigenlijk een holebi kind toe maar bij nader inzien toch niet. Moest een van jullie zo'n kind hebben dan is dat telkens weer één minder gelukkige mens meer, misschien zelfs twee al betwijfel ik dat. Als je als ouder niet meer om je kind geeft kun je er ook niet ongelukkig over zijn. Je kan dan hooguit niet gelukkig zijn met wat de buren, de pastoor of de partijmandataris ervan zegt. Als die mensen belangrijker zijn voor je dan je eigen kind vraag ik me af waarom je kinderen hebt genomen. Misschien bied de toekomst oplossingen voor mensen al u. Klonen kan misschien een beter resultaat geven voor een ideaal kind. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik kan dan wel van een lekker weduwenpensioen genieten natuurlijk ![]() ![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verder dan het blok of dan de mediastantunten van het blok? Renoveren en heropstarten van concentatiekampen? Uber en untermenschen? Misschien Justitie hervormen, als je alles wat niet strookt met jouw versie van overtuiging strafbaar wil maken heb ik wel een tip. Bewijs van schuld door bekentenis, lekker wat folteren tot ze toegeven. Voor de lastige mensen die het niet eens zijn met je kan je op eenvoudige wijze bepalen of ze schadelijk zijn voor je. Gewoon in het water gooien, als ze verzuipen zijn ze onschuldig, als ze lang genoeg bovenblijven zijn ze schuldig aan wat dan ook en kan je ze op de brandstapel zetten. Makkelijk hé zowat extreem zijn. Voor de details moet je maar eens bij Godfried gaan informeren, dat komt uit zijn cultuur of anders moet je maar eens je licht gaan opsteken bij de Moslim-extremisten of aan de kanten van China of de ex-kgb. In de VS bij de cia kun je ook terecht hoor, das wat technologischer en lijkt bijgevolg wat humaner. Succes ermee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() Er is nog een vraag die ik me stel radicaal.
Heb jij tot nogtoe slechts de liefde bedreven om voor het nageslacht te zorgen? Of ben je misschien ook al onnatuurlijk bezig geweest door te vrijen met enig voorbehoedsmiddel. Heb je misschien al tientallen kinderen of kan je niet genieten van sex op zich? Ik hoop voor jou van wel. Ik ben namelijk van mening dat ook een vrouw mag genieten. Ik ga daar nu eens voor zorgen, ik lees je antwoord wel als ik terug thuis ben. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Vreemdeling
|
![]() Ik moet eerlijk toegeven dat de progressieven me danig op de zenuwen werken met hun gezwets over het Vlaams Blok. Stelselmatig lees ik volledige nonsens en op niks steunende loze beschuldigingen over het Vlaams Blok.
Men heeft in deze discussie over homoseksualiteit nogal wat eigenaardige hersenspinsels naar voor gebracht, doch dit nu alles zo gelaten; ik ga heus niet meer op deze polimiek in omdat het een haatdragende progressieve campagne tegen het Vlaams Blok is! Immers de waarheidsgetrouwe standpunten komen niet aanbod. Wie zich de moeite zou getroosten om het programma van de énige Vlaams-nationlale partij te lezen zou moeten bekennen dat we helemaal niks tegen homoseksualiteit an sich hebben. Het Vlaams Blok is wel tegen de algemeen heersende sfeer waarin homoseksualiteit wordt voorgesteld als een volstrekt normale gedragsvorm of zelfs een na te streven ideaalbeeld. Het feit te accepteren dat er een percentage homoseksuelen in de maatschappij aanwezig is, betekent nog niet dat men de maatschappelijke norm van heteroseksuele samenlevingsvormen, zoals bijvoorbeeld het huwelijk, op de helling moet zetten, of belachelijk moet maken. Het feit dat homoseksuelen vroeger geweerd werden in de sociale omgang is al even afkeurenswaardig als de overdreven aandacht die men er momenteel aan besteedt. Voor het Vlaams Blok is homoseksualiteit een menselijk verschijnsel en dus geen politiek of maatschappelijk probleem. Bij deze is het standpunt van het Vlaams Blok min of meer uit de doeken gedaan, ik hoop dat éénieder het Vlaams Blok hieromtrent niet meer vals beschuldigd, want ik ben dat gekrakeel en die leugens kotsbeu! Allen die zich democraat noemt, welaan waar wacht je op? Blaas die schutskring op en ga in gesprek met Vlaams Blokkers! Je zal dan duidelijk ervaren dat die partij beschikt over behoorlijke, wellevende en openstaande mensen, maar wel mensen die nog durven opkomen voor het "eigen volk eerst" en het recht baas te blijven in eigen land! Voor het overige ben ik van mening dat 't belgikske moet barsten!
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Tja en Radicaal die hier de homo's totaal afmaakt, Godfried die ook geen goed woord over heeft voorhomo's, toevallig allemaal VlaamsBlokkers. Lees eens in deze topic ook uitspraken, toevallig van VlaamsBlokkers. Alexandra Colen is tegen die video, toevallig VlaamsBlok. VlaamsBlok stemde als enige partij integraal tegen het homohuwelijk. Als ik bewijzen vraag kunnen ze er geen geven. Och ik weet het er zijn VlaamsBlokkers die niets tegen homo's hebben maar sommige hier op het forum ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Vreemdeling
|
![]() Hetgeen ik vertel is het officiële standpunt, andere standpunten die een discrepantie vertoont met het mijne is zelfuitgevonden of een persoonlijke mening wat geenszins overeenstemt met de realiteit!
Inderdaad, het Vlaams Blok stemde tegen het homo-huwelijk omdat de partij opkomt voor de waarden en normen van onze samenleving zoals ik reeds vermelde, doch dit betekent geenszins dat we tegen homo's op zich zijn! Ik dacht dat ik daarjuist duidelijk genoeg was?
![]() |
#112 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je schaamt je niet eens om zelf leugens te fabriceren want zeg nu zelf: "Het Vlaams Blok is wel tegen de algemeen heersende sfeer waarin homoseksualiteit wordt voorgesteld als een volstrekt normale gedragsvorm of zelfs een na te streven ideaalbeeld." Hoe kom je d'r toch op???: "homoseksualiteit.....een na te streven ideaalbeeld..." Dat moet jij maar eens aantonen waar en hoe jij tot deze conclusie komt. Integendeel, wij vinden dat iedereen het recht heeft op persoonlijke vrijheid, waardigheid en respect, en het recht op privacy en individuele invulling daarvan kan perfect samengaan indien zij de openbare orde niet in gevaar brengen. Moet jij mij maar eens aantonen waar de openbare orde in het gevaar komt wanneer twee vrouwen die van elkaar houden, elkaar het JA-woord geven in Kerk en/of Stadhuis! Jullie gunnen gewoon het geluk van mensen niet, en wil de spelregels om gelukkig te worden, zèlf bepalen. En hoe die luiden weten we al lang van het VB zelf: "iets wat het vlaams-nationale volksbelang niet dient moet onderdrukt en verboden worden." Als je wilt weten waar ik dat heb uitgehaald, zal ik het wel voor je opzoeken.
![]() |
![]() |
#114 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar allé het zal weer toeval zijn zeker volgens onze Blokkers... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar allé het zal weer toeval zijn zeker volgens onze Blokkers...[/quote] Waarom moet je dat weten bartje, is de Vld weeral zo wanhopig op zoek om weer wat overlopers binnen te halen ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() OIch wat voor een opmerking is dat nu weer. Helemaal niet, maar als ik nu wil vragen wie dat i; mag toch wel soms zeker, zonder daar iets achter te zoeken. Komaanhé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Partijlid
|
![]() Wel george vind jij maar wat je wil ,mij niet gelaten ,ik lig er niet wakker van ,waarom zou ik ook.
Ik vind me een zeer goede moeder zelfs ,mijn kind krijgt liefde in overvloed ,alle denk bare manieren om mijn kind gelukkig en blij en gezond te houden ,niets is me teveel . Ik voed hem op naar mijn mening, mijn goeddunken over bepaalde zaken. Waar een deel van de mensheid last van heeft ,dat ik abnormaal vind en onnatuurlijk ,en nog tal van andere materies waar ik me niet in kan vinden leer ik hem uiteraard. Zolang hij onder mijn dak woont zal het luisteren zijn . Als hij 18 is en op zijn eigen woont doet hij maar op ,al zal ik zeer zeker indien het me niet aanstaat commentaar geven ,ik zal me niet inhouden ,verre van. Maar tja dan is het aan hem om dat aan te nemen ja of neen nietwaar. Ik hoop dat hij het vertsand heeft van alles dat hij mee krijgt van huis uit blijft volgen ,de wereld heeft echt geen nood aan nog een linkse rakker. God behoede het. ![]() Ik hou van sex hoor george en altijd met dezelfde mijne vent,en ik heb voor nageslacht gezorgd en nu maar hopen dat ik er trots op kan blijven zenne. En heb jij iets tegen voorbehoedsmiddelen george?! Ik gebruik geen kapoten zoals ze zeggen ,ik moet dan ook geen schrik hebben om aids of allerhande soa op te lopen. Seg en wat een zever weeral het allerbekende liedje van het blok en de concentratie kampen enz.. Dat plaatje is echt afgezaagt hoor ,ik ben voor van alles voor het blok ,al mogen ze voor mijn part nog hardere standpunten aan nemen. Dat is mijn mening ,of het je nu zint of niet se. En bartje se neen hoor denk jij dat er enkel in het vlaams blok mensen zijn die het moeilijk hebben met het homo huwelijk?! Het is niet omdat de roden of de groenen ,de blauwen ez.. Meestemden met het homohuwelijk dat de achterban het ermee eens is ,daar verkijk jij je lelijk op zenne . Je moet eens uit je ivoren toren dalen en je onder de mensen begeven ,je zal snel al gillende weglopen nadat je veel zult horen :nee ik ben niet voor dat homogedoe. En begin nooit aan kinderen bartje het zou echt waar het beste zijn in het belang van het kind. Je stelt het kind bloot aan allerhande factoren die het kind zeer zeker niet ten goede zal komen.
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want wat zegt de achterban van het Vlaams Blok? : het Vlaams Blok gaat voor hen nog niet ver genoeg! En dat gegeven, die 'waarheid' is veel belangrijker voor ons om weten dan de vele herveroverherwerkteaangepastegeschreven versies van het programma van het VB. Vandaar ook: muilkorven die rotzooi want want een partij zoals het Blok, waarvan de achterban luidkeels om deportatie brult, en onderdrukking van de vrije meningsuiting voor anderen in haar vaandel voert, moet kost wat kost, van de macht afgehouden worden, en nooit, ik herhaal: NOOIT enige vorm van legitimiteit verkrijgen.
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Kom jij dan eens uitje ivoren toren, een heel kleine héél kleine minderheid doet uitspraken zoals jij en nog een kleinere minderheid zou zijnkind buitenzetten. Het was een etische kwestie, dus in de partijen die je daar opnoemde is er een vrije keuze om daar al dan niet voor of tegen te stemmen. En raar maar waar, wel een aantal onthoudingen, maar geen enkele tegenstem langs Vlaams zijde. Het VlaamsBlok is tegen homo's, al hunpersmededlingen verklaren dat toch wel zeker. Liefde en respect, ... ik vraag me af of ze dat kennen als het niet in hunkrammen past.??? En een moeder die van plan is haar kind op straat te zetten omdat het homo is, is een slechte moeder, dat doeje gewoonniet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bleuh, 8 pagina's gebleir over het huwelijk in alternative"configuraties"
Wanneer gaan ze het huwelijk met meerdere partners eens overwegen.. of een huwelijk in communeverband? Neen, ikzelf vind het huwelijk al zowiezo een idiote instelling. Effe voor een "democratisch" verkozen piewie gaan verklaren dat ik voor eeuwig van iemand ga houden,en eeuwig mijn best voor deze persoon zou doen?Dat is al idioot op zichzelf.. zie maar naar alle mislukte huwelijken. Mensen veranderen. Ik zou nog niet eens kunnen trouwen.. stel effe hier in Vilvoorde.. JL die zelf nog eens een huwelijk inzegend.. dat huwelijk is bij voorbaat niet geldig.Ergens in de achtergrond van de regelgeving staat er dat het in eer en geweten moet gebeuren.De eerste politicus met een eer er en geweten... die wil ik eens ontmoeten. Om dat dan nog eens te doen voor een grapjurk die in naam van god deze eed afneemt... da's al helemaal te ver naar mijn bescheiden mening. Van mijn part mag iedereen met iedereen trouwen, Homo's lebienes bi, zelfs hetero's.Alle geslachten die je maar wil.Maar dan moet je er mij niet mee lastig vallen.EN ALS BELANGRIJKSTE PUNT, een huwelijk is een belofte die je maakt ten opzichte van je partner en voornamelijk JEZELF.Lieg je tegen elkaar ,dan lieg je ook tegen jezelf. Beloftes maak ik niet als ik niet zeker weet dat ik het niet kan waarmaken. Trouwens, als homosexualiteit natuurlijk is.. waarom zijn ze nog niet uitgestorven?2 mannen, dat kweekt niet lekker. Lesbienes.. die kunnen nog even op hun tanden bijten en op een natuurlijke weg zwanger worden.(werkt voor homo's ook, maar is evenzeer een voorbeeld van zelfbedrog)