![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Duitsland koopt russisch gas rond de 400$ per bcm via de nordstream leiding. Is dat een vriendenprijs? Je moet eens opzoeken wat de officiele aanklacht tegen julia tymoshenko is. Geen toeval. Citaat:
Bovendien sloot rusland zelfs reeds zijn grenzen in oktober en november voor bepaalde ukrainse producten, zoals roshen chocolade. Het is puur spierballengerol en bullying Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2013 om 19:57. |
|||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Europees Commissaris
|
Ik moet toegeven dat ik de details niet echt ken wat betreft de gasprijzen en de overeenkomsten. Als Duitsland goedkoper gas krijgt, staat er mogelijks iets anders tegenover?
Mijn bronnen informeren me dat het goed scheef zit aan beide kanten in de zoveelste revolutie aldaar. Yanukovitch is krapuul en mega corrupt. Julia T. gaat ook absoluut niet vrijuit wat betreft corruptie. Klitchko en co hebben hun eigen agenda... Het is duidelijk heel complex en vraagt veel tijd om heel dat dossier eens uit te pluizen en een geinformeerde positie in te nemen. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als McCain ergens prominent loopt te paraderen weet je dat er stront aan de knikker is.
|
|
|
#104 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Moeilijke zaak, vol geopolitieke angels.
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier is het een ietsje ingewikkelder, maar komt op hetzelfde neer ...
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
degoutant dat de EU nu de toetredingsbesprekingen opschort ...
ik vraag me af waarom |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
omwenteling in oekraine in subforum 'Arabische lente' ?!?
zwanst na ni !!! zo maakt politics.be zichzelf compleet belachelijk. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ge pakt het erbij dat ge dan bij dictator Putin terechtkomt blijkbaar... doe mij toch maar ondersteunen van democratie en zelfbeschikkingsrecht overal hoor ... ik zit blijkbaar weer in een comfortabele zetel, terwijl jij je weeral in allerlei ideologische bochten gaat moeten wringen om hier zonder een geschonden aangezicht uit te komen ... ge weet, ge kunt altijd van gedacht veranderen als ge dat kronkelen beu wordt hé ! gewoon consequent voor meer democratie en meer zelfbeschikking gaan ... mss wordt ge er wel gelukkig van ! |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net zoals McCain een bezoekje bracht aan Syrie om met de oppositie te spreken, is hij nu in Oekraïne aanwezig om met de oppositie te vergaderen.
RT.com - Rival rallies continue in Kiev as Western meddling increases 16 december 2013
Het westen kan nu dus openlijk onrust stoken in soevereine landen, right in ya face! Laatst gewijzigd door zonbron : 16 december 2013 om 16:31. |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De gevaarlijke McCain heeft zojuist bedreigingen geuit aan het adres van Oekraïne en Rusland.
NBC News - Ukraine protests: McCain warns US could act over Russia deal 16 december 2013 KIEV, Ukraine - The United States could take “concrete action” against Ukraine if its government cracks down on dissent, Senator John McCain warned Sunday as he addressed thousands of protesters camped on Kiev's bitterly cold main square. Dus nu treedt McCain ook op als vertegenwoordiger van de EU? Zit dat wel snor? Laatst gewijzigd door zonbron : 16 december 2013 om 19:59. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rusland niet tuk op de buitenlandse onruststokers in Oekraïne.
Global Research - Senator John McCain En Route To Ukraine To Hasten “Regime Change” 14 december 2013 ... |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
Storm in glas water. Daarboven weten zij goed genoeg wie hoeveel waard is en wie wat mag doen. Uiteraard gaan beide partijen retoriek voeren: het komt hen zeer goed uit.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, voor de loser Mr. Soetaro is het sowieso goed nieuws en Poetin kan natuurlijk ook altijd nog wat gebruiken... zoals nogmaals als de grote overwinnaar uit de bus komen bvb., de Russische diplomatie die nogmaals zegeviert. OB en McCain onder de tafel en er een ferm lap op geven, netjes gekleed.
Laatst gewijzigd door zonbron : 16 december 2013 om 20:33. |
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|