![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en die wel (over de af te leggen weg) realistische vlaamsgezinde partij die heeft zich idd tactisch buitenspel laten manoevreren ... laat mij dus nog maar wat gaan sporten...zit inmiddels wel aan twintig uur per week ![]() |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementslid
|
![]() Dan bent u fout in uw overtuiging.
Het is toch duidelijk dat het om een nuance gaat? VB is buitenspel gezet, omdat zij te groot werd ten aanzien van de tradito's. Het 'middel' omdat Cordon te bereiken, was het in vraag stellen van de ideologie van VB. Aldus, de ideologie (ik vermoed, dat u hierop doelt met: 'datgene waar zij goed in zijn') was slechts een handige manier, dewelke zij hanteerden om het doel te bereiken. Aldus, niet de oorzaak.
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA heeft namelijk dezelfde grote gehaald (en zelfs meer) ... zoek dus nog een ander verschil ... en kom me niet af met racisme, want er zijn andere partijen (welliswaar traditionele en franstalige) die even racistisch waren in die jaren ... |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uw post aangepast aan de realiteit.
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toch enkel en alleen, omdat zij te groot werd me dunkt en aldus een rechtstreekse bedreiging begon te vormen voor de tradito's; omdat zij inzagen dat het lucratief verdelen van postjes (puur op basis van vriend van een vriend ...), mogelijk niet langer tot de mogelijkheden zou behoren.
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB was daar ook altijd duidelijk over nu is 1 die brusselse tijdbom structureel ontmijnd (uiteraard in t nadeel van nl-taligen) 2 hangt nva een heel andere strategie aan ... onderhandelen op B niveau ... |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Beste Peter, laten wij elkaar niet bewust verkeerd begrijpen. Daar schiet een discussie nooit mee op. Die foto's hoeft u niet te plaatsen; ik weet welke de ideologie van VB is. Laten we elkaar niet nodeloos beledigen. Herleest u onderstaande nog eens. Citaat:
Nogmaals, ... Het is de ideologie van VB die hen in een Cordon heeft geplaatst. Hun ideologie, was echter niet de oorzaak om hen in een Cordon te plaatsen.
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het evangelie van Peter:
Gij zult zwijgen over moslimextremisme!
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() Peter mag een mening hebben; echter hij moet wel bij de essentie blijven, en niet (al dan niet bewust) bepaalde nuances negeren, omdat ze niet stroken met zijn visie aangaande het onderwerp van discussie.
#113 |
Minister-President
|
![]() Zag daarnet dat verslag over Irak. O.K., da's buitenland, maar je kan er niet omheen dat die moslims steeds gewelddadiger worden. Ik veralgemeen nu, meer dat moslimterrorisme is een groeiend probleem. Zelfs de VRT moet dat toegeven en kan dat niet langer onder de mat vegen. Dat is een FEIT geen mening. Dat gaat om de REALITEIT. Ondertussen blijven sommigen het zonlicht ontkennen.
|
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het erg. Hoe meer geweld die radicale moslims gebruiken, hoe MINDER dat Vlaams belang daarover zou mogen zeggen. Ik snap niet waarom Vlaams belang, net zoals de andere partijen, het zonlicht zou moeten ontkennen. En 't is niet alleen de politiek. Van iedereen, ook gewone burgers, wordt geëist het zonlicht te ontkennen. En ondertussen zijn de traditionele partijen druk bezig met het integreren van gevaarlijke criminelen in de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het was helemaal niet mijn bedoeling je hiermee te beledigen, ik wou enkel duiden voor welke reden zij in het cordon zitten. Anders uitgedrukt : ik ga voor geen millimeter mee in het verhaal dat het blok indertijd zelf heeft uitgevonden dat zij in een cordon vlogen omdat ze te groot werden. De bedoelingen , ondertussen meer dan twintig jaar geleden, waren zuiver en enkel toegespitst op het blok omwille van hun gedachtengoed. Ondertussen is het blok een kleine partij geworden, weigeren zij afstand te nemen van dat gedachtengoed en het te veroordelen, en blijven bijgevolg in het cordon. Of gaat er nog iemand beweren dat ze nog groot zijn, of enig gevaar betekenen op politiek vlak ? Zolang ze zelf de oorzaak niet wegnemen van hun quarantaine, is er geen alternatief dan de schutkring intact houden. Dat besef is onaangetast bij alle partijen, n-va incluis. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Och here och here toch
|
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kon je dan wel properder doen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams Blok werd afgevoerd, 70punten geschrapt, en Vlaams Belang opgericht ... maar jij bent een beetje strenger dan justitie hé zou je dan niet eerst eens terug een proces voeren Peter ??? als je zo overtuigd bent, kan dat toch geen probleem zijn hé ... mss nog eens Gent proberen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
One big happy family ![]() |
|
![]() |