![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat velen misschien ook niet weten, was dat Hitler verzot was op de Graal legende, dat is ook zo nog een verborgen iets. Er waren zelf enkele wetenschappers speciaal voor aangesteld om op zoek te gaan naar den beker van het laatste avondmaal. Wat nog maar eens bewijst hoe geflipt die gast wel was, ... Maar dankzij die zoektocht, zijn ze wel weer een eind dieper gaan graven in de geschiedenis van de tempeliers, enz... Kom hij was dan toch nog voor iets goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de reden waarom, wel denk maar eens heel goed na... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En als je vandaag de dag naar Bush kijkt, begin je toch enige vergelijkingspunten te zien.
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ga emigreren uit België. Zoveel is zeker.
Ik kan het u simpel uitleggen waarom zoveel Belgen vertrekken. Ons land is zo verzuurd als iets. Simpel voorbeeldjen, je kan het zelf ook testen. Ga eens lopen in uw straat. Elke mens dat buiten staat zal u gewoon negeren. (tenzij het uw familie is). Maar ga eens lopen in spanje of dergelijke. U zal een vriendelijke goeiedag terugkrijgen. Zelfs als u aan de kant staat te puffen en te hijgen krijgt u een fris watertje aangeboden. Zoiets is ver weg te denken in België. Ik ga hier niemand met de vinger de schuld wijzen, wie zijn fout het is dat we verzuurd zijn, maar als je eens goed nadenkt, dan weet je het antwoord wel.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik door mijn straat loop wordt ik genegeerd misschien doen die mensen dit niet expres maar verstaan ze gewoon geen nederlands, de autochtonen die ik tegenkom zeggen in ieder geval ne goeie dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementslid
|
![]() [size=4]uit belgië emigreren, waarom ?[/size]
hééééééééééél simpel, maar eerst een paar keren verhuizen van d'één stad naar d'ander en dan uw adres vergeten te veranderen, dan worden we "administratief" geschrapt, dan zijde dus "administratief foetsie" géénen hond vind je nog terug en [size=4]d�*�*�*�*�*�*�*n................ [/size] [size=4][/size] [size=4]tara ! taraa !!!! komt ge terug "ZONDER PAPIEREN" en vraagt ge politiek asiel aan, én een dubbele nationaliteit natuurlijk, én een huis én werk (dat niet te zwaar is) én gratis onderwijs voor uw kinderen én een leefloon voor uw vrouw én dan gaan ze nog wreed vriendelijk moeten zijn ook of ge stapt naar d'één of d'ander vzw die wél om u geeft en ge lapt ze een proces aan hun been ! ![]()
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een hoop gezwam van een weinig gebruikt keukenkruid.Oftewel een stuk onkruid waar een nut is voor gevonden.
In willekeurige volgorde. Einsteins bijdrage aan de atoombom is 2 ledig. 1 door zijn Energie=massa*de lichtsnelheid in het kwadraat. Dus zet massa om in energie ,en je hebt veel energie. Hij wist ook dat een hoop Duitse geleerden de basiskennis in huis hadden om de kracht van Uranium aan te boren, en Hitler misschien wel eens kon luisteren naar de bekwamen, in plaats van de blonden.Daarom dat hij, samen met andere geëmigreerde "slimmen" Theodore een brief schreven waarin het maken van atoomwapens werd aangemoedigd. ********************************************* Emigreren, of Brain drain. 't Is toch duidelijk, als iemand een betere job-of kwa loon, of kwa voorwaarden- kan krijgen, dan moet het al een sentimenteel iemand ,of gewoon achterlijk wezen, om hier te blijven. Dus is het normaal dat de slimmen gaan waar ze het beter kunnen hebben. De enige reden waarom ik nog in deze instelling voor corrupte politici woon is omdat ik nog geen keuze heb gemaakt.Nieuw Zeeland,of de Scandinavische kant op. ********************************************* De Nazi's die de Russische veldtocht hebben verloren omdat ze de boeren mishandelden. 1) da's halve bullshit. 2)Er zijn gebieden geweest waar de lokale bevolking mishandeld werd, en dat voornamelijk waar de SS de plak zwaaide- het oostfront was de dumpplaats voor alles wat gemeen of gewoon kwaadaardig was.Mispeuterde je iets, het oostfront stond klaar voor je. En dan waren er nog vrijwilligers-hoe propaganda kan werken. maar er waren ook gebeiden waar de lokale bevolking de Duitsers onthaalden als helden. Stalin en zijn zuiveringstoestanden waren ook geen lekker gebeuren. 3) de Duitsers hebben hun avontuur in Rusland verloren door 3 dingen. De Russische taktiek van verbrande aarde+bijhorende winter-beproefd door de eeuwen heen, vraag dat maar aan de Franse legers van Napoleon. 2) de keuze voor de Russische soldaten, of de Duitsers aanvallen en misschien overleven, of zowiezo doorgaan.En ze deden het met veel tegelijk. Duitsland moest op dat moment al troepen inzetten over heel Europa om de boel wat onder controle te krijgen.1 land om hoeveel anderen te controleren? 3) het feitje dat Hitler de taktische en strategische inzichten had van een doorsnee winterpeen, daarboven op nog eens vrolijk krankzinnig aan het worden was, en daardoor volledige regimenten zag waar een handvol overlevenden van de winter met moeite de swastica konden rechthouden. oftel veredelde brandnetel-ook wel koriander-medeforumgebruiker, voor je "geschiedenis","maatschappelijke inzichten" of "politieke wetenschap" als "absolute waarheid" begint te spuien, zorg dat je de materie kent. En dan bedoel ik niet van linkse of rechtse propagandasites.
![]() |
#113 |
Burgemeester
|
![]() Er zijn er die niet oud willen worden denk ik,wanneer gaan die hun jong ophangen
want daar zullen later hun jongeren dan niet meer voor betalen.Bedankt jeugd VERGEET niet jullie zullen ook oud worden,als ik zulke praat hoor,hou ik mij vast als jullie aan de macht komen?Worden het dan voor ons de gaskamers,mooie toe komst gaan jullie scheppen en een mooie verdraagzaamheid. ![]()
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vraagje: als je buiten staat, zeg je dan goeiendag tegen de mensen die langskomen? Bied je de mensen iets te drinken aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
by the way , bij ons spreken de mensen ook tegen mekaar, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. De mislukte aanval van de Italianen in de Balkan. Hierdoor werden de duitsers gedwongen om hun 'bondgenoten' (aka blok aan het been - zonder Italië had Duitsland misschien wel WO2 gewonnen ![]() De kans dat Rusland dan gecapituleerd zou hebben was zeer reëel. 2. Schromelijke onderschatting van de sterkte van het Russische leger. Na 2 maand hadden de duitsers 'op papier' al het volledige russiche leger vernietigd. 3. Een extreem koude winter in 1941. Een van de koudste van de eeuw. Dit had nooit geanticipeerd kunnen worden. (niet dat er werd geanticipeerd dat ze dan nog aan het vechten zouden zijn, maar kom...) 4. Mbt. Hitler. De meeste experts vinden dat hij zeker een soort van 'begenadigd' intuïtief taktisch/strategisch inzicht had. Maar dat er niemand was die hem durfde tegenspreken wanneer zijn intuïtie fout zat, of wanneer de middelen gewoon niet voorhanden waren... Naarmate de oorlog vorderde nam hij meer en meer verkeerde beslissingen (en werd het aantal mensen die toch nog durfden bedenkingen te maken steeds meer aan de kant geschoven). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 september 2004 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En btw. de Waffen SS scoort volgens mij niet 'bovengemiddeld' in aantal oorlogsmisdaden voor een leger dat gedurende jaren haast ononderbroken steevast de gevaarlijkste klussen mocht opknappen. Every man has a breaking point, alleen kan de winnaar achteraf doen alsof enkel de verliezer dit had ![]() Ik denk niet dat er hier zich iemand een reële voorstelling kan maken van waar hij/zij al dan niet toe in staat is, als je al 3 jaar niks anders doet dan vechten, voortdurend vrienden ziet sneuvelen en dan nog even mee mag gaan helpen om lijken op te ruimen van kapotgebombardeerde steden. Ik ben een redelijk ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 8 september 2004 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roott, ik kan je alleen maar gelijk geven over de details die aanhaalt ,als aanvulling op mijn bewering dat Koriander op veel vakgebieden alwetend probeerd te wezen.
Alleen ben ik het niet akkoord dat Hitler intuitief een goede tacticus, of strategist zou zijn. Een paar lucky shots met de Blitzkrieg, en goede planning van een paar jaar maken geen gewonnen oorlog. Alleen geslaagde veldtochten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 september 2004 om 17:47. |
![]() |
![]() |