![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Zonder splitsing zal Vlaanderen honderden miljarden euro's kosten in de toekomst.
Wie moet ik geloven als eenvoudige arbeider,die toch even de politiek volgt. Wat ik weet dat er gewoon niets gebeurt in de politiek,dat het forum gewoon leeg is.Dat m'n even op straat en rondgang doet tijdens de verkiezing. Dat er gewoon geld tekort is en dan de weinigen werkende mensen even alles moeten betalen voor de overvolle minister postjes.Sorry hé,maar even 50 ministers aanstellen in dit apenland,4 of 5 regeringen in dit landje,en dan even af en toe verschijnen in het parlement! Gelukkig voor jullie politiekers dat weinig mensen de politiek volgen en vooral de jeugd die gewoon maar aan de facebook zitten en later pas gaan beseffen,dat ze er alleen voor staan,als ze het moeten gaan betalen ipv hun ouders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom dat evangelie eens in de "Fédération Wallonie-Bruxelles" verkondigen (als u durft).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals je ziet durft hij daar niet eens aan te dénken.
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het spijtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik heb wel de nieuwste blablabla en jij niet!" ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 maart 2014 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |