![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever ging dus niet door 'tot het einde" en toch kwam er een gerechtelijke beslissing.
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens als inwoner van een provinciestadje ben je plotseling een kenner van de Antwerpse problemen geworden. Ik moet toegeven : genieën zijn zeldzaam maar ze bestaan nog. Laatst gewijzigd door robert t : 29 maart 2014 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik die foorkramers zo bezig gezien heb met hun blokkade van een ganse stad, dan verkies ik toch om met mijn kleinkinderen naar een pretpark te gaan, in plaats van naar de Sinksenfoor ...
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve te noteren dat de Sinksenfoor véél langer bestaat dan n-va.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik denk dat ze niet beseffen dat ze hun klanten goed kwaad hebben gemaakt met deze actie
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoop dat ik verkeerd ben en jij toch minstens op dat gebied een goede ouder bent.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Desnoods leger inzetten tegen stugge foorkramers"
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens gaan zien daar?
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat kan men eigenlijk niet dulden? Dat ze 't verkeer vastzetten? Imo niet, maar dan moeten ze het van anderen ook niet toelaten, wacht tot de volgende staking aan de dok, gaan ze dan ook de para's sturen of zo?
![]() |
![]() |
#115 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Wever is zot geworden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is altijd al zot geweest. Hij ging zich een ongeluk vreten in frituursnacks en frieten.
Desondanks moeten die agressieve foorkramers hun manieren houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge daar in de file stond, met voor je neus een camion van een foorkramer die je niet wilt doorlaten, en je weet dan dat je je afspraak voor een chemokuur in het ziekenhuis mist,
dan denk je inderdaad dat er iemand zot geworden is. Of ge ligt zelf in het ziekenhuis, maar de dokter staat in de file. Of je bent zelf op weg naar een sollicitatiegesprek. .
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet, het zou zelfs kunnen lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de laatste manifestatie van de landbouwsector hebben die zowat alle secundaire wegen in heel vlaanderen urenlang vastgezet. Gelukkig heeft oost en west vlaanderen een gouverneur die niet droomt van maatregelen die passen in Nieuwe Orde landen of in Noord Korea. Die Cathy Berx toont hiermee dat ze ongeschikt is voor haar taak, die per definitie een moet zijn van beheersing en bemiddeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry hoor, maar hier ligt de fout niet bij De Wever. Het is die katholieke trut van een Berx die hier de bocht uitgaat.
Niet dat ik hoog oploop met de manier waarop De Wever communiceerde na de manifestatie... Men is hier een spelletje van opbod aan het opvoeren, en dat gaat zelden goed. |
![]() |
![]() |