![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten we al die familieleden op een rijtje zetten en hun doen en laten vergelijken met de familieleden van de verrijkers waarover men het hier heeft, denk je niet dat een paar verschillen zouden opvallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het gaat over ingevoerd gespuis is dat heel wat anders nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Onderaan deze pagina staan een aantal FB profielen van jongens die goed Nederlands schrijven. Duidelijk hier opgevoed. Neem eens een kijkje in hun leefwereld.http://mediawerkgroepsyrie.wordpress...a-terroristen/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Of kijk eens bij hun vrienden. Alvast vooraleer je me komt zeggen dat dat maar een paar uitzonderingen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eens, liefje, hoeveel homo's hier ondertussen al door moslims aan kranen opgeknoopt werden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook. Ik ken er ook een paar die het probeerden, maar niet konden aarden op de Vlaamse boerenbuiten, waar men l�*ng niet zo verdraagzaam is als jij hier nu wil laten uitschijnen, en die terug naar de stad keerden. Eigenlijk ken ik er een pak meer die in de richting van de stad trokken dan omgekeerd. En om een of andere reden denk ik dat ik wel wat meer homo's ken dan jij... Daar zitten trouwens ook wel wat moslims tussen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in Nederland en Vlaanderen niet. Zelfs homoseksuelen willen steeds meer gewoon "normaal" zijn en drukken zich negatief uit tegenover de wat "vrouwelijke" homo,s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft je die flauwe kul wijsgemaakt?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die werden in elkaar geslagen omdat ze te "vrouwelijk" waren, bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alleen "vrouwelijke" homo's lopen hand in hand met hun partner?
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homofiele moslims, dat bestaat niet. Wijs er mij één. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het gebruik van een kraan voor een doorsnee moslim in België even moeilijk is als het bedienen van een spaceshuttle, kan je beter eens controleren hoeveel er gewoon bijeengeklopt zijn.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 april 2014 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Hopelijk hebben ze geleerd een lus te maken. Anders valt die gast nog dood in plaats van opgeknoopt te worden volgens de aanwijzingen uit de koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |