![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest gepresteerd, niets niks noppes. |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() En lap, de nazi's moeten er alweer bijgesleurd worden... Een fatsoenlijke topic zond Godwin lijkt op dit forum onmogelijk te zijn wanneer het dit soort draden betreft. (NV-A gekak > Nazi's)
|
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal altijd een kwalijke geur zijn die aan De Wever zal blijven kleven: stemt men op De Wever en de NVA, dan stemt men op het grootkaptaal en voor sociale afbraak. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 april 2014 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Vreemdeling
|
![]() Dat kan je waarschijnlijk in het boek terugvinden. Ik ga het vanavond kopen. Het lijkt me op het eerste zicht vooral sensatiezucht maar ik lees het toch liever alvorens ik er een mening over uit.
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het toont aan hoe diep de intellectuele armoede bij een deel van links zit. De "analyse" van Ico Maly waar Ke Nan naar verwees is wat dat betreft nog een verder dieptepunt. Ik kan dat, als tegenstander van (bepaalde aspecten van) het "sociaal" beleid van de N-VA, alleen maar betreuren. Met mensen als Maly en Vranken wordt rechts slapend rijk. In plaats van mee te gaan in hun discours zouden linksen zoals jij zich er beter van distantiëren. (Wat overigens niet wegneemt dat Vranken best wel zijn verdiensten heeft, maar in Terzake ging hij af als een gieter.) |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond er exact hetzelfde van. Homans heeft hem in zijn onderhemd gezet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus iedereen een paar jaartjes op de tanden bijten en dan is er het linkse paradijs, je ziet het al aan de horizon! |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe stemmen Wij ? Juist. Duitse toestanden? Nederlandse toestanden? Scandinavische toestanden ? Het programma van de Franse sossenregering al bekeken? Heel wat strikter dan dat van de nva. Hoe komt dat ? Te lang wachten met 'geneesmiddelen' nemen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het boek moet verkopen, het moet opbrengen, geld geld geld, in dit verhaal dus geld dat uit de zakken van vele kleine sossen-aanhangers geklopt wordt. .
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U maakt zich illusies als u denkt dat al de NVA-kiezers zulk een Duits systeem in België zouden willen. Trouwens, uit bevragingen blijkt dat de grote meerderheid der Vlamingen géén afschaffing wilt van de index, zij willen géén nieuwe staatshervorming door de volgende regering, enz. En dat is nu precies hetgeen de NVA allemaal wel wilt. |
|
![]() |