![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal er in het vervolg ":sarcasme:" achter zetten. Er staat nog ergens een post tussen van mij waarin ik beweer dat die twaalf Franstaligen zijn die hun anti-Vlaamse haat ventileren, zelfs Everytime had door dat het een grap was. Ik zeg het maar voor als je ook op die post reageert --> :sarcasme:
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zal vanavond een kaarske voor u branden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Moesten er geen onnozele wetten tegen brandstichting zijn, ik zou meer in brand steken dan een kaarske, maar helaas, ik kan u niet meer bieden dan een paar kaarskes. En voor de open haard is 't vandaag te warm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de grootafnemers van azijn zijn nochtans vooral de linksen op dit moment. Wat wil je: met wat geluk vliegen ze allemaal in de oppositie na 25 mei
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de schuld op een of andere partij steken is ook zo populair dat ik dat sarcasme in dit geval niet door had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nergens ga ik akkoord met de stelling van gipsy, maar gipsy's reactie als een typische N-VA reactie plaatsen is gewoon te zot om los te lopen. En dan zeg ik dat je op uw bakkes gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() :geensarcasme:
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() was u het niet die de vooringenomenheid van de sossen aanklaagde;als u dat mag waarom zou ik het dan niet mogen?
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "zure" linkse caviar bende stort zich op een fait divers die feitelijk de kranten niet zou moeten halen. Wie 2 milligram verstand heeft zou beseffen dat die VZW zwaar in de fout gaat door in een appartementsgebouw een situatie te créeren die voor de bewoners onmogelijk is. De ene schiet in de pen om een maatschappelijk "analyse" te maken, de andere zijn klassieke anti NVA paardje maar de rode draad is pathetisch. Géén enkele maar dan ook géén enkele van deze hypocriete moraalridders zou dit aanvaarden in zijn appartementsgebouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 25 april 2014 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo voor de standaard online trol, een gebrek aan aandacht irl en het dan hier maar komen proberen. Best zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heavy Metal kankerpatienten!
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Gouverneur
|
![]() De vergrijzing brengt tal van maatschappelijke problemen met zich mee. En dan spreken we hier niet van het financieel plaatje.
We mogen ons verwachten aan een ware invasie van de Benidorm bastards. In dit geval heeft de man last van "Hangouderen". http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...veld-a1862595/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Moneyintro' en 'Money exit' van Belgian Asociality met de versterker op maximum hehe.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |