Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2014, 13:57   #101
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik denk dat u met dat soort van commentaren eerder uw eigen verzuring aangeeft.
...

Ik zal er in het vervolg ":sarcasme:" achter zetten.

Er staat nog ergens een post tussen van mij waarin ik beweer dat die twaalf Franstaligen zijn die hun anti-Vlaamse haat ventileren, zelfs Everytime had door dat het een grap was.

Ik zeg het maar voor als je ook op die post reageert --> :sarcasme:
Oud 25 april 2014, 14:00   #102
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Dakeyras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Er staat nog ergens een post tussen van mij waarin ik beweer dat die twaalf Franstaligen zijn die hun anti-Vlaamse haat ventileren, zelfs Everytime had door dat het een grap was.

Sarcasme werkt niet op het internet. Het internet is daar nog niet klaar voor. Misschien moet iemand eens een sarcasme-app maken om te voorkomen dat goedmenende grapjurken als uzelf worden overladen met alle zonden van Israël.

Ik zal vanavond een kaarske voor u branden.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 14:10   #103
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
Sarcasme werkt niet op het internet. Het internet is daar nog niet klaar voor. Misschien moet iemand eens een sarcasme-app maken om te voorkomen dat goedmenende grapjurken als uzelf worden overladen met alle zonden van Israël.

Ik zal vanavond een kaarske voor u branden.
Ons moeder heeft dat vroeger, tot in Lourdes toe meen ik, al geprobeerd, schijnt niet te werken.
Oud 25 april 2014, 14:12   #104
Dakeyras
Lokaal Raadslid

Dakeyras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ons moeder heeft dat vroeger, tot in Lourdes toe meen ik, al geprobeerd, schijnt niet te werken.
Moesten er geen onnozele wetten tegen brandstichting zijn, ik zou meer in brand steken dan een kaarske, maar helaas, ik kan u niet meer bieden dan een paar kaarskes. En voor de open haard is 't vandaag te warm.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 14:15   #105
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Is dat de fout van de N-VA?
Dat zou wat kort door de bocht zijn, maart feit is dat de zuurtegraad ook versterkt wordt door groepen tegen mekaar op te zetten. Zoals het VB zijn pijlen richt op de migrant en de NVA op de Waal.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 14:42   #106
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat zou wat kort door de bocht zijn, maart feit is dat de zuurtegraad ook versterkt wordt door groepen tegen mekaar op te zetten. Zoals het VB zijn pijlen richt op de migrant en de NVA op de Waal.
We gaan nog blij zijn van de Walen te hebben alleen maar om die Vlaamse soep wat minder zuur te maken
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 14:43   #107
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

de grootafnemers van azijn zijn nochtans vooral de linksen op dit moment. Wat wil je: met wat geluk vliegen ze allemaal in de oppositie na 25 mei
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 14:46   #108
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Euhm om te overleven moet je wel egoïstisch zijn. De echte altruïsten, die zijn al lang dood en begraven.
Een echte altruïst gunt zichzelf evenveel als de anderen. Ook het eigen welzijn is een onderdeel van het algemeen welzijn.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 14:54   #109
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gezien uw 'conditie' dacht ik dat u het letterlijk meende.
En de schuld op een of andere partij steken is ook zo populair dat ik dat sarcasme in dit geval niet door had.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 15:03   #110
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
en als er nu is nva ers onder die patienten zitten komt hij dan niet op voor die mensen ook?

het lijkt wel dat je akkoord gaat met de stelling van gipsy!

weet je toen ze in de jaren 70 en 80 het onderwijs hervormd hebben ,dan hebben ze niet alleen de scholing aangepast ,maar zijn ze ook beginnen frommelen aan de normen en de waarden,geschiedenis werd waardeloos,lessen moesten niet meer getrokken worden,de leraar werd niet meer ontzien,de leerling des te meer,en daar is het ergens misgelopen,respect viel weg en werd vervangen door puur egoisme,met als resultaat een uiteenvallende democratie,die gevoed word door halve maatregelen van regeringen en partijen die alleen hun waarden als zaligmakend zien!
De politiek heeft een groot aandeel in de scheefgroei van de maatschappij!
Dezelfde opmerking is bij deze van toepassing op u.
Nergens ga ik akkoord met de stelling van gipsy, maar gipsy's reactie als een typische N-VA reactie plaatsen is gewoon te zot om los te lopen. En dan zeg ik dat je op uw bakkes gaat.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 15:05   #111
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Gezien uw 'conditie' dacht ik dat u het letterlijk meende.
En de schuld op een of andere partij steken is ook zo populair dat ik dat sarcasme in dit geval niet door had.
Het weze u vergeven.

:geensarcasme:
Oud 25 april 2014, 15:58   #112
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dezelfde opmerking is bij deze van toepassing op u.
Nergens ga ik akkoord met de stelling van gipsy, maar gipsy's reactie als een typische N-VA reactie plaatsen is gewoon te zot om los te lopen. En dan zeg ik dat je op uw bakkes gaat.
was u het niet die de vooringenomenheid van de sossen aanklaagde;als u dat mag waarom zou ik het dan niet mogen?
Oud 25 april 2014, 16:01   #113
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik kan me natuurlijk dik vergissen, maar volgens mij is Gipsy hier gewoon een viveke aan het doen en zit hij nu te lachen achter zijn PC.
Ja wat wil u het gebrek aan humor en sarcasme is soms schrijnend bij een doorsnee Vlaming. De hypocriete linkse gedachten dictatuur moest natuurlijk de klassieke zuurheid verwijten boven halen. De occasie is te mooi om zich de good feeling toe te meten en elke andere mening te stigmatiseren.

De "zure" linkse caviar bende stort zich op een fait divers die feitelijk de kranten niet zou moeten halen. Wie 2 milligram verstand heeft zou beseffen dat die VZW zwaar in de fout gaat door in een appartementsgebouw een situatie te créeren die voor de bewoners onmogelijk is.

De ene schiet in de pen om een maatschappelijk "analyse" te maken, de andere zijn klassieke anti NVA paardje maar de rode draad is pathetisch. Géén enkele maar dan ook géén enkele van deze hypocriete moraalridders zou dit aanvaarden in zijn appartementsgebouw.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 16:02   #114
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
Wel, het is heel goed mogelijk dat dat min of meer de realiteit is en dat werpt natuurlijk een heel ander licht op de zaak.

Vandaar dat ik in mijn vorige post ook zei dat ik enige gereserveerdheid behou, vermits de bron hln.be is. Dergelijke nuance in de berichtgeving van hln.be krijgen we niet.

Men begint direct met de vette krantenkop "Zure buren willen kankerpatiënten weg".

Tja...

We kennen de situatie daar niet. Als het daar de allure heeft van een ziekenhuis, met 24 uur op 24 over en weer geloop en overdag de ene bezoeker na de andere, dan overstijgt dat toch wel het normale.

Dat is helemaal niet hetzelfde als een bewoner die ziek wordt en een tijdje hulp nodig heeft.

Wat hier misschien (waarschijnijk) gebeurt, is constant in hetzelfde gebouw als een semi-ziekenhuis wonen. Dat gebouw is daar niet op voorzien qua geluidsisolatie. Waarschijnlijk is er ook geen aparte ingang ofzo.

Een appartementenblok is geen plaats om een ziekenhuis of revalidatiecentrum uit te baten. Dat is onredelijk. Verdraagzaamheid kan niet oneindig zijn. Men heeft zich misschien vergist door dit in dit gebouw te doen.

Zo'n verhaal is natuurlijk iets helemaal anders dan wat de kop "Zure buren willen kankerpatiënten weg" laat vermoeden.

Nu, als ik het goed begrepen heb, is het niet de bedoeling dat patiënten daar lange tijd verblijven, dus er is verloop. Het is niet dat "de kankerpatiënten op straat gesmeten moeten worden"; wat die mensen vragen is dat de VZW haar activiteiten in een beter geschikt gebouw uitoefent.

Ik begin er meer en meer van overtuigd te raken dat de enigen die in deze zaak door de hele bevolking moeten uitgespuwd en uitgekakt worden, de "journalisten" zijn die dit verhaal op dergelijke manier vertellen.

Riooljournalistiek. En de domme massa begint natuurlijk direct te roepen en te tieren. De frustraties eruit gooien gaat makkelijker dan afstand nemen en trachten een genuanceerd standpunt in te nemen.

Laat een goede bemiddelaar daar de mensen met mekaar doen praten en jaag die riooljournalisten daar weg.
Volgens het bericht in HLN stoorden de buren zich enkel aan het geluid van overgeven en het geklak van hielen (wat je altijd hebt in appartementen). Als dát de problemen zijn waarvoor doodzieke mensen moeten opkrassen... awel merci.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 16:16   #115
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja wat wil u het gebrek aan humor en sarcasme is soms schrijnend bij een doorsnee Vlaming. De hypocriete linkse gedachten dictatuur moest natuurlijk de klassieke zuurheid verwijten boven halen. De occasie is te mooi om zich de good feeling toe te meten en elke andere mening te stigmatiseren.

De "zure" linkse caviar bende stort zich op een fait divers die feitelijk de kranten niet zou moeten halen. Wie 2 milligram verstand heeft zou beseffen dat die VZW zwaar in de fout gaat door in een appartementsgebouw een situatie te créeren die voor de bewoners onmogelijk is.

De ene schiet in de pen om een maatschappelijk "analyse" te maken, de andere zijn klassieke anti NVA paardje maar de rode draad is pathetisch. Géén enkele maar dan ook géén enkele van deze hypocriete moraalridders zou dit aanvaarden in zijn appartementsgebouw.
je bent jezelf aan het goedpraten man,hopelijk kom je nooit niet in dezelfde situatie terecht!

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 25 april 2014 om 16:16.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 16:21   #116
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik kan me natuurlijk dik vergissen, maar volgens mij is Gipsy hier gewoon een viveke aan het doen en zit hij nu te lachen achter zijn PC.
Dat is zo voor de standaard online trol, een gebrek aan aandacht irl en het dan hier maar komen proberen. Best zielig.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 16:25   #117
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Volgens het bericht in HLN stoorden de buren zich enkel aan het geluid van overgeven en het geklak van hielen (wat je altijd hebt in appartementen). Als dát de problemen zijn waarvoor doodzieke mensen moeten opkrassen... awel merci.
Ze hadden dan maar een degelijk appartement moeten kopen waar de muren iets dikker zijn. Tenzij de kankerpatienten in de micro door versterkers van duizend watt overgeven natuurlijk, dan moeten ze eruit.

Heavy Metal kankerpatienten!
Oud 25 april 2014, 17:11   #118
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard Buur ten strijde tegen petanqueveld - Hangouderen

De vergrijzing brengt tal van maatschappelijke problemen met zich mee. En dan spreken we hier niet van het financieel plaatje.
We mogen ons verwachten aan een ware invasie van de Benidorm bastards.

In dit geval heeft de man last van "Hangouderen".

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...veld-a1862595/

Citaat:
In plaats van hangjongeren heeft Beringen last van 'hangouderen'. Dat vindt een bewoner van de Zandstraat, die zich niet kan verzoenen met het petanquepleintje tegenover zijn huis. Hij trok ten strijde tegen de vergunning van het plein, omdat hij "last heeft van lawaai
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 17:47   #119
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
je bent jezelf aan het goedpraten man,hopelijk kom je nooit niet in dezelfde situatie terecht!
Ik heb hier niets goed te praten. Ik zeg mijn gedacht en heb geen goedkeuring nodig.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 18:21   #120
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hadden dan maar een degelijk appartement moeten kopen waar de muren iets dikker zijn. Tenzij de kankerpatienten in de micro door versterkers van duizend watt overgeven natuurlijk, dan moeten ze eruit.

Heavy Metal kankerpatienten!
'Moneyintro' en 'Money exit' van Belgian Asociality met de versterker op maximum hehe.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be