Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2014, 16:52   #101
Soeraya
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
SPa Antwerpen die het hoofddoekenverbod zelf had ingevoerd is van mening veranderd, volgens hen is een hoofddoek (of ander godsdienstige en politieke kledij) bij de gemeente geen probleem meer.

http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/V...od-loket.dhtml

Binnenkort gaan we die gedrochten dus bij de gemeente zien, je zal maar een lesbische koppel zijn die papieren nodig heeft. Gaan we moslim extremisten ook laten beslissen wie een verblijfsvergunning krijgt?

(foto De Morgen)

Waar heb jij het in godsnaam over. Alsof bedienden achter loket in de gemeente beslissen wie er een verblijfsvergunning krijgt of niet.
Het is te laat nu. Spa heeft bij de vorige verkiezingen een grote nederlaag gehad. Hoe dat komt? Door hoofddoekenverbod in te voeren. En nu zijn ze voor hoofddoeken omdat ze stemmen nodig hebben van allochtonen.
Soeraya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 16:57   #102
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In de VS geen last van moslim-extremisme ???? Hallo ?? Af en toe paar duizenden doden 9/11 nooit van gehoord ? Boston Marathon 2013 .....valt nog mee niet ?
Volgens onze politiekcorrecten zat Bush aan de stuurknuppel en waren de aanhangers van Al Quada op dat momenten onder een kameel aan het BBQ-en.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 mei 2014 om 17:13.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 17:10   #103
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
In de VS geen last van moslim-extremisme ???? Hallo ?? Af en toe paar duizenden doden 9/11 nooit van gehoord ? Boston Marathon 2013 .....valt nog mee niet ?
Dat bedoel ik niet, het gaat over islamisering. De VS met zijn sterk liberaal/nationalistisch/christelijk (en Joodse media/lobby power) karakter heeft bitter weinig last van de invloed van islamitische immigranten. De meeste moslims hebben 2 keuzes: ze laten zich absorberen door de Amerikaanse cultuur of ze bollen het terug af.

De VS is voor de islam een zeer lastige 'dhimmi'. West-Europa maakt al jaren een knieval en zal langzaam islamiseren.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 17:14   #104
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En dat voor een vrouw...

Het doet me een beetje denken aan de moslim die enkele dagen geleden zijn zegje mocht doen op radio I ter gelegenheid van de twee meiden die opgepakt werden toen ze vertrekkensklaar stonden om de shariastrijders in Syrië een steuntje in de rug te gaan geven.

De man bleef maar herhalen dat die meiden het hier niet meer zagen zitten omdat ze hier niet "vrij" waren. De vrijheid in Syrië lokte. Daar mogen minderjarigen trouwen, in alle vrijheid de burka dragen, en de wetten van de sharia aan den lijven ondervinden.

Wat jammer toch dat die meiden werden tegengehouden. Ik zou hen de vrijheid gegeven hebben om niet alleen te gaan proeven van hetgeen zij zich als "vrijheid" voorstellen. Ik zou hen zelfs beletten om nog ooit naar het onvrije, want sharialoze, Vlaanderen terug te keren.
Ik hoop dat u weet waar u met uw "fiere erectie" heen kunt. Want, zonder vooruitzicht op soelaas is dat eerder gênant...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 17:18   #105
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oei, sorry Knuppel, ik zie dat ik op het verkeerde bericht heb geantwoord, het was bestemd voor Djimi.
Oud 23 mei 2014, 17:19   #106
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soeraya Bekijk bericht
Waar heb jij het in godsnaam over. Alsof bedienden achter loket in de gemeente beslissen wie er een verblijfsvergunning krijgt of niet.
Het is te laat nu. Spa heeft bij de vorige verkiezingen een grote nederlaag gehad. Hoe dat komt? Door hoofddoekenverbod in te voeren. En nu zijn ze voor hoofddoeken omdat ze stemmen nodig hebben van allochtonen.
De Spa was niet opgewassen tegen het feit dat onze onderlaag aan het slinken was. Deze zogenaamde progressievelingen konden hun bestaan een nieuwe progressieve invulling geven en ons paradijs zodoende nog groter maken maar ze kregen een conservatieve reflex en besloten de onderlaag terug aan te vullen met vreemdelingen. Ze zijn zo conservatief geworden dat ze een nieuw godsdienstig juk stimuleren.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 17:19   #107
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik geloof in Moeder Aarde, die mij naakt geboren worden liet.

Mijn religie verbiedt kledij niet, voor zover die STRIKT NOODZAKELIJK is om mij tegen 'de uitersten' van haar klimaat te beschermen.

Poedelnaakt rondhuppelen - en liefst met een fiere erectie als uitdrukking van mijn dankbaarheid jegens Moeder Aarde - geniet hoe dan ook de voorkeur (van Moeder Aarde, en van mijn fiere erectie ).

Mag ik nu ook achter een loket plaatsnemen zonder mijn diepste religieuze gevoelens geweld aan te moeten doen?

Edit: om mijzelf mooier voor te doen dan ik in werkelijkheid ben, mag ik uiteraard een pluim op m'n hoed steken, of in m'n kont. Moeder Aarde kan best wel met een beetje frivoliteit om.
Ik hoop dat u weet waar u met uw "fiere erectie" heen kunt. Want, zonder vooruitzicht op soelaas is dat eerder gênant...
Oud 23 mei 2014, 17:27   #108
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wees maar gerust dat ik weet waar ik met mijn fiere erecties terecht kan.

Zelfhulp is niet verboden, en wat ik zelf doe, doe ik beter

Ik kan er - gelukkig? helaas? - niks aan verhelpen dat Moeder Aarde zich te pletter blijft lachen met God De Vader.

Ik zou zeggen:

leer ermee te leven,

fundamenteel-vrolijke groet,

"djimi"

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 23 mei 2014 om 17:49.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 17:29   #109
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Gewoon laten noteren dat de achterkant van een loket haram is, en het probleem is opgelost.
Oud 23 mei 2014, 18:40   #110
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soeraya Bekijk bericht
De bedienden achter de bedienden achter het loket beslissen daar wel over, ik zie al een groepje baardapen en sluiers beslissen over de vergunningen.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 18:58   #111
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Mja 99% van wat er in Koran staat is onzin. In de Bijbel staat af en toe nog iets zinnigs....
Oud 23 mei 2014, 19:01   #112
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Hier enkele Koran quotes, wat een onzin...

There shall be no compulsion in religion.

Quran 2:236; "The Cow," Dawood, p. 41

The only true faith in God's sight is Islam.

Quran 3:19; "The Imrans," Dawood, p. 51

Abraham and Ishmael built the House and dedicated it, saying . . . "Lord, make us submissive to You; make of our descendants a nation that will submit to You..."

Quran 2:127-129, "The Cow," Dawood, p. 19

He that chooses a religion over Islam, it will not be accepted from him and in the world to come he will be one of the lost.

Quran 3:85, "The Imrans," Dawood, p. 60

This Book is not to be doubted.... As for the unbelievers, it is the same whether or not you forewarn them; they will not have faith. God has set a seal upon their hearts and ears; their sight is dimmed and grievous punishment awaits them.
Quran 2:1/2:6-2:10; "The Cow," Dawood, pp. 1-2

If you doubt what We have revealed to Our servant, produce one chapter comparable to it. Call upon your idols to assist you, if what you say be true. But if you fail (as you are sure to fail) then guard yourselves against the Fire whose fuel is men and stones, prepared for the unbelievers.

Quran 2:23-4, "The Cow," Dawood, p. 3

It is not for true believers men or women to take their choice in the affairs if God and His apostle decree otherwise. He that disobeys God and His apostle strays far indeed.

Quran 33:36, "The Confederate Tribes," Dawood, p. 422

It is unlawful for a believer to kill another believer, accidents excepted. He that accidently kills a believer must free one Muslim slave... He that kills a believer by design shall burn in Hell for ever. He shall incur the wrath of God, who will lay His curse on him and prepare for him a mighty scourge.

Quran 4:92-93; "Women," Dawood, p. 92

We have made you a just nation, so that you may testify against mankind and that your own Apostle may testify against you.
Quran 2:142-3; "The Cow, Dawood, p. 21

You are the noblest community ever raised up for mankind. You enjoin justice and forbid evil. You believe in God.

Had the People of the Book [Jews and Christians] accepted the Faith, it would surely have been better for them. Some are true believers, but most are evil-doers.

Quran 3:110-111, "The Imrans," Dawood, p. 63
Oud 23 mei 2014, 19:25   #113
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Wat weten jullie over zwoele Kathleen Van Brempt? Ze deed vroeger toch veel voor de haven..
Oud 23 mei 2014, 19:26   #114
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Wat weten jullie over zwoele Kathleen Van Brempt? Ze deed vroeger toch veel voor de haven..
Het schipperskwartier?
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 19:28   #115
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Het schipperskwartier?
Grapjurk
Oud 23 mei 2014, 19:52   #116
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Het schipperskwartier?
Kathleen Van Brempt heeft inderdaad veel te danken aan Patsy Sorensen.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 20:33   #117
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SPa Antwerpen die het hoofddoekenverbod zelf had ingevoerd is van mening veranderd, volgens hen is een hoofddoek (of ander godsdienstige en politieke kledij) bij de gemeente geen probleem meer.

http://www.demorgen.be/dm/nl/17103/V...od-loket.dhtml

Binnenkort gaan we die gedrochten dus bij de gemeente zien, je zal maar een lesbische koppel zijn die papieren nodig heeft. Gaan we moslim extremisten ook laten beslissen wie een verblijfsvergunning krijgt?

(foto De Morgen)
Als het van de sossen afhangt is dat geen probleem.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2014, 20:37   #118
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Godsdienst = politiek

Als je het ene toelaat moet je ook het ander toelaten, dat zal zeker ondersteund worden door een rechter.
Zo logisch is dat !
Oud 23 mei 2014, 20:57   #119
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het schipperskwartier?
Oud 23 mei 2014, 21:04   #120
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Misschien gaat Freya haar tetten nog eens laten zien om wat stemmen, al denk ik dat Genez op dat gebied meer succes gaat kennen.
Bedankt hee,ik heb net mijn bbq overgegeven en krijg de waanbeelden niet meer van mijn netvlies gebrand.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be