![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja, hoe? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als... Als de belgicisten allemaal samenspannen, zal BDW het onderspit delven. Het is één tegen allen. Dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag dus logischerwijze deduceren dat ik in géén geval een stommekloot kan zijn, want ik stemde niet op de N-Va, en ik vind het ook geen groot probleem als ze aan de kant worden geschoven. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke belgicisten ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1-1 Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat in België de belgicisten samenwerken om hun land genaamd België in stand te houden. Waar halen die gasten het vandaan. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Als je met ons Vlaanderen bedoeld, dan ja.
Voor België is het sowieso toch al te laat.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem bestaat er wel in, dat ze daartoe zeer sterk dan populistische toer moeten opgaan, met als eindresultaat een Belgie dat zich transformeert in een economisch kerkhof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Je werkt zeker in de privaat,bij de overbetaalden -en beschermden die voor de staat werken zal je heel iets anders horen.Idem voor de sociale hangmattoeristen en meutes nieuwe belgen.Bij mij een enkele open-vld(belgischisten hee),NV-A en wat Vlaams belangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was bang dat het woord nooit zou vallen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 mei 2014 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geef nu eens een héél concreet antwoord: wanneer La Belgique een federale regering krijgt op initiatief van Bart Dewever, wie zegt dat daardoor deze staat geen stand zal houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer kunnen we internet stemmen,zodat ik niet uit m'n bed hoeft te komen,en verder van m'n overwelverdiende zondagrust kan genieten!Want haalt toch niets uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan natuurlijk ook om 15.30 u. gaan stemmen, zoals ik gedaan heb. Ik ben minder dan een kwartier van huis geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Gouverneur
|
![]() Ze zijn verkozen en dat zie je ook nu.De groet voor de verkiezing en daarna spreekt boekdelen!
|
![]() |
![]() |