![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ De Europeaan , Ik ben niet tegen , maar ....
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=89 ![]() Ik laat andere ook eten wat ze willen , maar .... Veronderstel , ik eet brood met spek & eieren , en plots .... iemand zegt dat ik daarmee andere beledig , awel ..... ZE moeten van mijn eten afblijven , of ze hebben prijs !!!! En het interesseert me geen reet wel geloof of poliZiek die aanhangt !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 juli 2015 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het me om ging is dat er enerzijds al vele jaren een positieve trend is in de Westerse maatschappij om dierenleed te verminderen en verbieden waar mogelijk, en hallal slachten dat doel kapot maakt. De islam negeert niet alleen dierenrechten maar ook mensenrechten trouwens. Tot daar het intrappen van open deuren. Wat ik u verweten heb, is dat u uw wagonnetje aan de islam trein hangt om vleeseters af te schilderen als even grote barbaren als de hallal slachters terwijl dat pertinent onwaar is. Bovendien is dat een methode van veel zgn. links-progressieven. Bijv. over de hoofddoek proberen ze de tegenstanders schuldgevoelens aan te praten dat ze racistisch en onverdraagzaam zijn, terwijl het hoofddoekverbod juist een verdedigingsmiddel is van de democratie tegen een onverdraagzame, onvrije ideologie die de islam is. Door zich vast te klampen aan islam als wapen tegen de politieke of ideologische "tegenstander" zagen ze echter de poten vanonder hun eigen stoel, want de islam en dus religie in het algemeen, krijgt steeds meer toegevingen en uitzonderingen op de seculiere wetten. Uiteindelijk zullen we allemaal de gevolgen van de nieuwe theocratische maatschappij die daaruit voort zal vloeien moeten dragen.
![]() |