![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() Zeeuws-Vlaanderen is inderdaad wel een uitzondering. Het is een mooie streek maar in die goedkope huizen zou ik niet graag wonen. Je kan daar voor 100 000EUR �* 125 000EUR een huis kopen maar dan gaat het hem veelal over uniforme wijkjes met relatief kleine renoveer-je-rot huizen die vlak na de oorlog opgetrokken zijn. Als je wat ruimer wil wonen ben je evengoed veel geld kwijt en dan zit je nog steeds met het probleem dat je dagelijks al snel 1.5-2u woon-werk verkeer hebt.
Laatst gewijzigd door Thomas- : 17 september 2014 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nationale Bank bezorgd over gevolgen eventuele black-out
Bron Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Uniforme huizen storen mij niet echt (enkel die walgelijke belgisch-spaense villa's maken me razend), dus dat is ook geen probleem. Misschien enkel dat renoveren, maar ben er vrij zeker van dat dat op langere termijn toch goedkoper is dan in Vlaanderen een huis te kopen.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik denk dat Zeeuws-Vlaanderen daar wel een uitzondering op is.
Maar tenzij ge dan werkt in een band van max 20 km van de Nederlandse grens, van Knok tot St Niklaas, zijt ge toch maar gejost hoor. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementslid
|
![]() Hangt er natuurlijk sterk vanaf waar u moet zijn. Voor het grootste deel van de haven van Antwerpen moet je ook een heel eind omrijden indien je de betalende tolweg (Liefkenshoektunnel) wil vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Iets wat eigenlijk al 30 jaar geleden had moeten opgelost worden met het dichtmaken van de Antwerpse ring, maar niets kan opgelost raken in dit pokkenland...
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dreigt in uw straat het licht uit te gaan? Hier is het volledige afschakelplan per straat
Bron Kijk het hier even na ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() De straat waar ik woon is niet opgenomen in het afschakelplan. Ik vermoed dat dat duidt op een hele winter koken en kijken.
![]()
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun spullen liggen plat. Wellicht teveel aanvragen tot connecties tegelijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() En dat tijdens de kantooruren. Men zou denken dat iedereen naarstig aan het werk is.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze winter zullen de "klassieke" centrales van Herdersbrugge, Drogenbos, St Ghislain, Seraing, Ham & Coo zorgen voor elektriciteit.
+Er bestaat ook nog een "Strategische voorraad". |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Het is toch wel vreemd dat in Puurs alles in zone 6 zit, buiten Ruisbroek. Dat is zone 3. Toch wel "toevallig" daar waar Krisje Peeters woont, zeker?
Bende incompetente randmongolen van politiekers...
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brugge bv woont renaatje landuyt. Toevallig ligt Brugge (+Zeebrugge) in een "goede" zone. Enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gewoon het feit dat dit mogelijk is in de 21ste eeuw is een Westers of deftig bestuurd land onwaardig...
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ge eerst wel nagaan of uwe tv-leverancier niet wordt afgeschakeld, en voor de zekerheid toch ook eens of uwe gasleverancier er niet bij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |