Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2014, 18:35   #101
vlaams realist
Banneling

Standaard

Tenzij ze nooit buiten hoeft te komen , dan heeft ze geen winterkleding nodig .
Enkel crapuleuze moslims zouden zoiets doen .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2014, 18:57   #102
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PietroAllata Bekijk bericht
Het is niet omdat jij al 1790 keer je onzin hebt gespuid dat ik ingetogen moet wezen.
Haha, 1790, da's mijn postcode!

Neen, maar misschien moet je mijn bericht eens wat grondiger lezen, en ook de anderen hun berichten. In plaats van gewoon wat te trollen.

Heb je verder nog een argumentje voor mij , of hou je het bij nietszeggende persoonlijke aanvallen op mij?

Mij maakt het niet uit wat je kiest, je mag best zelf bepalen of je serieus wil genomen worden met argumenten, of dat je wil dat iedereen je bekijkt als een trol die gewoon wat persoonlijke aanvallen voert tegen iedereen die van mening verschilt.

Misschien wordt het eens tijd dat ik enkele van die persoonlijke aanvallen rapporteer.
Het zou best jammer zijn dat je nog geen dag bent aangemeld, en al geband zou worden.

Ik geef u de kans om met argumenten af te komen in plaats van met persoonlijke aanvallen.
Grijp ze!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2014, 18:57   #103
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ze heeft enkel zomerkleedjes.. en zo een naaldhak tegen je wang kan best pijn doen
wat een discussieniveau zeg...
Oud 11 december 2014, 18:58   #104
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik kom graag met haar buiten. Wat is er leuker dan pronken met je vrouwtje? Zeker wanneer ze de hoofdjes doet draaien..
Ik draai ook vaak mijn hoofd om geen Islam in beeld te krijgen...

Ik begrijp niet echt hoe je daar dan trots op kan zijn?
Oud 11 december 2014, 19:11   #105
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
haaa de racist van de dag geeft me een kans! Nounou nu moet ik toch even naar adem happen voordat ik iets kan zeggen. Dank je!

Bol het af dude. Tis tof dat ik op de eerste dag al iemand op mijn ignore lijst kan zetten. Congratz!
Ik denk dat ik er eentje ga melden voor eindeloos getrol en persoonlijke aanvallen...
Oud 11 december 2014, 19:30   #106
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Vooral doen! Als er iets klopt van hun Rules&behavior hier ga je een tijdje niets kunnen posten
Stoer zijn kunt ge wel,
respect, ik zou het niet kunnen na een discussie waarin mijn aandeel 0 was, en waarin ik geen enkel argument heb kunnen voorleggen, en alles wat tegen mijn totalitaire mening in druisde heb afgekraakt , niet met argumenten, maar met excuses en persoonlijke aanvallen.
Oud 11 december 2014, 19:37   #107
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
1 volk afdoen als minderwaardig omdat je eens vijf zinnen hebt gelezen over hun geloof is het zwakste dat je kan doen. Wanneer je dat beseft kunnen we eens praten.
Ooh, wees gerust, ik regelmatig eens in de Koran, dat behoort immers tot mijn interessegebied!

Maar u, die mij nog maar enkele uren kent, weet natuurlijk beter wie ik ben, dan ikzelf...

Nu goed, dat stukje tekst was weer getrol.

Dus : heb je nog argumenten, of ben je uitgesproken?
Oud 11 december 2014, 19:41   #108
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik spreek niet met mensen die vinden dat elke moslim zo snel mogelijk dit land moet verlaten. Dus nee, met jou ben ik al lang uitgesproken.
getrol
Oud 11 december 2014, 20:04   #109
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat jij moslims en de islam gelijkstelt aan de randdebielen van IS is ook achterlijk.
Zoals Nietzsche al zei, al wat IS doet is bijna letterlijk terug te vinden in de koran.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2014, 20:06   #110
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zoals Nietzsche al zei, al wat IS doet is bijna letterlijk terug te vinden in de koran.
Inderdaad, maar dat wil hij niet inzien.

Je mag nog met ijzersterke argumenten afkomen, hij vindt altijd wel een excuus om er niet op in te hoeven gaan : elke discussie met hem is onmogelijk.

Ik beschouw hem dan ook sinds kort (sinds zijn aanmeldingsdag zelve) als trol.

Hoe komt het trouwens dat Nietzsche gebannen is?
Oud 11 december 2014, 20:16   #111
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Vreemd ik heb altijd geleerd dat er bij christenen exegese is en dat datgene wat er in de bijbel staat niet letterlijk te nemen valt, doch geïnterpreteerd dient te worden en dat de koran daarentegen het letterlijke woord van Allah was en als dusdanig niet voor interpretatie vatbaar is.
Kan je me doorverwijzen naar een artikel waaruit zou kunnen blijken dat ik mij vergis ?
Dat gaat hij niet kunnen want men gaat er van uit dat de koran voor alle tijden is en niet voor interpretatie vatbaar.

De ontelbare oproepen tot racisme, discriminatie, vervolging, geweld en moord zijn dus letterlijk te nemen.
Oud 11 december 2014, 20:23   #112
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Ik ook niet, zo dom ben je dus...

met als instelling dat hij opdrachten krijgt van hogeraf die hij moet uitvoeren volgens de letterlijke betekenis van het woord?

Ja, dat zou toch moeten.
En dat zie ik ook : bij mijn laatste vakantie naar Turkije zaten op het vliegtuig enkele moslima's met een Koran in de hand.

Helaas, de Koran de letterlijke woorden van Allah, staat in de imperatief.
Als ik wil dat u de deur opendoet , zeg ik nu eenmaal "Doe de deur open". Dan is "doe (open) !" de imperatief. Zo kan het ook met "Vermoord die ongelovige!". En daarvoor heeft Allah weldegelijk gekozen!
Of je het nu wil of niet!
Hij heeft gekozen om zijn Heilige tekst in de imperatief te zetten, om het als een gebod te doen overkomen, en dus een letterlijke aanzetting tot haat en geweld !
Zonder twijfel is dat aanzetten tot !
Oud 11 december 2014, 20:25   #113
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Achja, met racisten valt niet de discussieren he. Dat ga ik dan ook niet doen
...
Sinds wanneer zijn moslims een ras?
Oud 11 december 2014, 20:25   #114
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Achja, met racisten valt niet de discussieren he. Dat ga ik dan ook niet doen
...
Dubbel.

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 december 2014 om 20:51.
Oud 11 december 2014, 20:34   #115
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
JA goed maar geef gewoon toe dat de islam niets positief heeft voortgebracht. Het is de achterlijkste godsdienst van allemaal, dat is gewoon een feit...
Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts. Hoe meer islamisering, hoe meer onrust, materiële en culturele armoede, conflicten tussen bevolkingsgroepen, bloedvergieten en andere ellende.

Nahed Selim is tolk en schrijfster. Haar laatste boek ’Allah houdt niet van vrouwen’ verscheen vorig jaar bij uitgeverij Houtekiet.
Oud 11 december 2014, 20:45   #116
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het laat me koud wat jij wel of niet toegeeft hoor.. Net zoals je gebazel over de Islam als agressieve godsdienst kant nog wal raakt, .
Juist ja, de islam is een vreedzame godsdienst.

Zelfs Verhofstadt, niet echt een rechtse, stelde zich al de vraag of de islam niet botst met de waarden en normen die gelden in een Westerse samenleving.
Oud 11 december 2014, 20:53   #117
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zeggen de cristenfreaks in Texas ook over de bijbel. Is toch ook niet representatief voor alle Christenen?

Zijn jullie zwakzinnig ofzo?
Punt is dat vrijwel alle geestelijke moslim leiders dit zeggen.
Oud 11 december 2014, 20:57   #118
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thuis je geloof belijden is geen islamisering. Moslims leven hier in vrede zonder de sharia te eisen.
Allah houdt niet van vrouwen gaat niet over de moslims in belgie. Dat onderscheid is moeilijk te maken zeker?
U weet precies niet echt goed wat islamisering betekent.
Lees en stel vast hoe Nahed Selim dat ziet.

Citaat:
Met islamisering wordt niet alleen de toename van de moslimpopulatie bedoeld, en ook niet de militaire verovering van het land door moslims of de stichting van een islamitische staat. Islamisering is een proces waarbij de religie sluipenderwijs alle aspecten van het leven gaat domineren.

Islamisering van het denken zal het einde betekenen van alle creativiteit, originaliteit en scheppingskracht, want creëren en scheppen zijn goddelijke eigenschappen waarop Allah octrooi heeft genomen. Daarbij duldt Hij geen concurrentie van de mens. Islamisering is het proces waarbij islamitische waarden en normen op den duur de overhand krijgen boven alle andere waardensystemen, in alle aspecten van het leven.

Dit proces is al een tijd bezig in het Westen. En het wordt bijna dagelijks gedemonstreerd in een reeks van incidenten.

Bijvoorbeeld wanneer een moslimapotheker weigert de morningafterpil of condooms te verkopen, wanneer een moslimdokter weigert aidspatiënten te behandelen of abortus te verrichten, wanneer geneeskundestudenten weigeren delen van het curriculum te doen omdat die in strijd zouden zijn met hun geloof, wanneer moslimtaxichauffeurs weigeren blinde cliënten met hun geleidehonden mee te nemen omdat honden onrein zijn volgens hun geloof, wanneer het bijna onmogelijk wordt om kritiek te uiten op de islam of op moslims zonder bedreigd te worden, wanneer het bureau Jeugdzorg de hulp van imams moet inroepen omdat het anders zijn werk bij Marokkaanse gezinnen niet kan verrichten, wanneer gemeenteambtenaren weigeren vrouwen een hand te geven, wanneer leraressen en andere overheidsambtenaren tijdens hun werk de islam vertegenwoordigen door hun hoofddoeken te dragen, terwijl ze de staat zouden moeten vertegenwoordigen, wanneer Fortis het spaarvarkentje afschaft dat hij cadeau gaf aan kinderen omdat dit voor moslims een onrein dier is, wanneer musea foto’s van de muur halen en schilderijen weigeren uit angst voor reacties van moslims, wanneer posters van klassieke naakten niet meer in de metrostations mogen hangen – en de lijst kan nog veel langer worden.

Dit zijn allemaal incidenten die de laatste jaren in westerse landen zijn voorgekomen, ook in Nederland. En het zijn allemaal tekenen van het voortschrijdende islamiseringsproces.
Oud 11 december 2014, 21:10   #119
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je ooit met een Westerse Moslim gepraat? Langer dan 2 minuten bedoel ik dan.
Ja hoor, onlangs nog.
Maar ik had liever geweten hoe je over de stelling van Nahed Selim denkt.

Volgens mij, maar je mag het altijd weerleggen, klopt het wat ze zegt over islamisering.

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 december 2014 om 21:13.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be