![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Tenzij ze nooit buiten hoeft te komen , dan heeft ze geen winterkleding nodig .
Enkel crapuleuze moslims zouden zoiets doen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Neen, maar misschien moet je mijn bericht eens wat grondiger lezen, en ook de anderen hun berichten. In plaats van gewoon wat te trollen. Heb je verder nog een argumentje voor mij , of hou je het bij nietszeggende persoonlijke aanvallen op mij? Mij maakt het niet uit wat je kiest, je mag best zelf bepalen of je serieus wil genomen worden met argumenten, of dat je wil dat iedereen je bekijkt als een trol die gewoon wat persoonlijke aanvallen voert tegen iedereen die van mening verschilt. Misschien wordt het eens tijd dat ik enkele van die persoonlijke aanvallen rapporteer. Het zou best jammer zijn dat je nog geen dag bent aangemeld, en al geband zou worden. Ik geef u de kans om met argumenten af te komen in plaats van met persoonlijke aanvallen. Grijp ze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat ik er eentje ga melden voor eindeloos getrol en persoonlijke aanvallen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
respect, ik zou het niet kunnen na een discussie waarin mijn aandeel 0 was, en waarin ik geen enkel argument heb kunnen voorleggen, en alles wat tegen mijn totalitaire mening in druisde heb afgekraakt , niet met argumenten, maar met excuses en persoonlijke aanvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar u, die mij nog maar enkele uren kent, weet natuurlijk beter wie ik ben, dan ikzelf... Nu goed, dat stukje tekst was weer getrol. Dus : heb je nog argumenten, of ben je uitgesproken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je mag nog met ijzersterke argumenten afkomen, hij vindt altijd wel een excuus om er niet op in te hoeven gaan : elke discussie met hem is onmogelijk. Ik beschouw hem dan ook sinds kort (sinds zijn aanmeldingsdag zelve) als trol. Hoe komt het trouwens dat Nietzsche gebannen is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ontelbare oproepen tot racisme, discriminatie, vervolging, geweld en moord zijn dus letterlijk te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door daiwa : 11 december 2014 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nahed Selim is tolk en schrijfster. Haar laatste boek ’Allah houdt niet van vrouwen’ verscheen vorig jaar bij uitgeverij Houtekiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs Verhofstadt, niet echt een rechtse, stelde zich al de vraag of de islam niet botst met de waarden en normen die gelden in een Westerse samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees en stel vast hoe Nahed Selim dat ziet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik had liever geweten hoe je over de stelling van Nahed Selim denkt. Volgens mij, maar je mag het altijd weerleggen, klopt het wat ze zegt over islamisering. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 december 2014 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |