![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij normale teksten is er ook niets aan de hand, bij teksten van 100 regels en meer, doe ik nog niet de moeite om ze te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn verschillende manieren om iemand te quoten, als je hele lappen tekst ook lees, kun je perfect de relevante stukken uit die tekst halen en dat relateren aan de poster..hele posten quoten doe ik ook niet, tenzij ze echt wel heel kort zijn, dat is een uitzondering op de regel, maar meestal laat ik de meeste tekst wel weg wanneer ik een bepaalde stuk uit die quote interessant vindt om er iets over te zeggen, zonder vooroordeel, zonder aan te vallen, zo neutraal mogelijk gesteld...dan test en tast ik ook een beetje iemands denken af op wat ik er zelf van denk zonder die persoon aan te vallen, ik val het onderwerp aan waarover gesproken wordt, de persoon doet er voor mij echt niet veel aan toe ! Nu weet je grotendeels hoe ik ben...veel heb ik toch niet te verzinnen, tenzij je mij quotes kunt tegenspreken waar ik dat wel doe !? Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 29 december 2014 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat het schokkend voor je moet zijn als je geconfronteerd wordt met de vruchten van je levenswandel. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij tegen abortus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Embryo =/= baby.
abortus =/= moord Ergo: abortus is onmogelijk het vermoorden van baby's...
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Bs'd
Laten we ff eerlijk wezen: DIT is toch geen babytje zeker? Het is een EMBRYO. En die mag je gewoon zonder verdoving door de abortustang aan stukken laten trekken. Zo is het toch, geachte atheïstische babymoordenaars? En DIT is toch zeker ook geen babytje? Wel, niet meer anyway... ![]() Laatst gewijzigd door Eliyahu : 2 januari 2015 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Dat is sterk afhankelijk van wie daarom vraagt
De vrouw met de foetus in haar buik: ja, haar sta ik toe die keuze te maken De lezers van een boek waarin staat dat de aarde plat is: nee, hen sta ik niet toe die keuze te maken. Wanneer zal je eindelijk de moed vinden om ook op mijn vraag te antwoorden? Laatst gewijzigd door Klein Licht : 2 januari 2015 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DISCRIMINATIE!!! De sabbat staat voor de deur. Ik ben er even niet. Zaterdagavond of zondag kunnen we dit genoeglijk samenzijn voortzetten. Een gezegende sabbat allemaal! Laatst gewijzigd door Eliyahu : 2 januari 2015 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En welke zieke vent denkt dat dit in België gebeurd volgens de abortuswet?
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 2 januari 2015 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() Na je sabbat(on) moet je dit maar eens zien:
In 10 minuten tijd de ridicule claim geen god = geen moraal de grond in geboord. https://www.youtube.com/watch?v=94f2h-5TvbM
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]()
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 2 januari 2015 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tuttut.... wij atheïsten hebben dan nog zo wat reglementering errond wanneer dat mag en niet mag. Jouw boekske is anders erg duidelijk want die beziet het als eigendom van een vrouw die ermee mag doen en laten wat ze wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burger
|
![]() @Eliyahu
Ik ben hier voor het eerst en doe het misschien niet goed. Maar jou herken ik Eliyahu, van op een conservatief katholiek forum, alwaar je je profileert als een oerconservatief katholiek. Ik herken de foto's die je daar ook toonde als een 'abortus'! Dat is helemaal geen abortus naar West-Europese maatstaven. Een of andere perverst heeft een paar babylijkjes op de kop kunnen tikken, ze verscheurd en foto's van gemaakt en jij zet daar de stempel 'abortus' op, ziekelijk! Is dat geen lijkenschennis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Burger
|
![]() Ik zie het al!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat doet me denken aan Drukazz hier, die pro Israel propaganda verspreid op dit forum en ook beweert katholiek te zijn. Welk forum is dat precies? |
|
![]() |
![]() |