![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn die sectoren waar veel handenarbeid bij te pas komt. In uw voorbeeld, de horeca komt nog dat die activiteit niet gelijk verdeeld is over de gepresteerde uren.(als er geen klanten zijn is er minder werk) Daar komt nog bij dat het juist ongeschoolde arbeid is die niet kan geëxporteerd worden. Ik denk aan horeca, fruitpluk, bouw enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik zou de scholing noodzakelijk voor de bouw niet onderschatten en het zal nog erger worden. Wat zal er gebeuren indien we huizen printen in 3D? Alleen mensen die de machines nog kunnen gebruiken en onderhouden gaan nog werk hebben. De dag dat er plukrobotten ontworpen worden kunnen we deze groep ook afschrijven. Studeren is de boodschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel zelfs, minder niet werkenden kan onze economie stimuleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ZElfs niet om mensen te bedienen aan tafel heb ik liever geschoold of ervaren personeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hoeverre is ontvolking een probleem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() We hebben hier weeral een verschijning van een nieuwe profeet meegemaakt.
Een topic opstarten en beweren dat de wereld gaat ontvolkt worden is nonsens. Als de mensheid zal verdwijnen van deze aardkloot dan zal dat te wijten zijn aan gans andere zaken. En meestal dus te wijten aan de mens zelf. Maar ondertussen heb je wel de mogelijkheid geschapen om nog eens te pretenderen hoe slim dat je bent want je hebt verslagen gelezen en begrepen van andere vernuftige doemdenkers. Ik zou voorstellen dat onze vedette zijn drie maiskolven opeet want er zijn nu reeds teveel mensen bij wie het water in de mond komt bij het zien van dat lekkers. En van mij mag hij kindertjes maken zoveel hij wil. Als ik maar niet moet opdraaien om tussen te komen in hun onderhoud. Want dan hebben we weer het geblaat dat; indien de gemeenschap niet tussenkomt; dat die kindertjes toch zo'n sukkelaars zijn. Ik wil wel een uitzondering maken voor wat er in het verleden is gebeurd. Toen was er nog ruimte voor de konijnen. Maar wie heden ten dage nog denkt dat hij zo bijzonder is dat de wereld niet meer zal draaien zonder zijn nakomelingschap moet maar zelf de verantwoordelijkheid dragen voor zijn bed-plezier en zijn ûbermensch-gedachte waardoor hij zich verplicht voelt om de wereld te bevolken met........eigen kroost. En als dan de mieren in de ontwikkelingslanden omvallen van de honger dan hebben ze dat wel zelf gezocht zeker? Weer zo'n übermensch-standpunt. Daar kan het geen kwaad. Ik zal er zelf wel een paar bij maken. Want dat zijn er dan toch slimmen aangezien ik het reeds ben. Een mens komt hier toch wat tegen op zo'n forum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkman. Waar haal je het lef vandaan om een linkse pacifist zoals C2C te willen aanvallen. C2C is een oudgediende, met wat linkse subversieve ideeën maar nooit echt opkomt voor z'n opvatting. Integendeel, echter eerder een afwachtende houding aanneemt. Doet mij denken aan een puber die z'n weg in de wereld nog niet heeft gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Rudy,
Sorry hoor. Maar ik ken zijn staat van verdienste nog niet. Maar ik was geschokt toen hij zijn zorg uitsprak over een wereld die ontvolkt ging worden en er verdo.... nog drie maiskolven bijplaatste in zijn avatar. Het is al erg genoeg dat de helft van de wereldbevolking honger lijdt en dat je dan moet uitpakken met idiote verzinselen en pijnlijke propaganda affiches waarop niet bereikbaar eten staat afgebeeld. In sommige streken eten ze die affiches op. En hij er maar denken en aanzetten om nog meer mensen op deze aardkloot te neuken. Sadistischer kun je het niet bedenken. Maar goed. Ik zal rekening houden met zijn staat van verdienste. Zijn zonden zijn hem vergeven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog ongehoorder is het feit dat onze manifestatie toelaat, om over onze afkomst na te denken en te filosoferen. Maw, door ons denkt en wordt het universum bewust van zichzelf, dat is ongeveer wat Xeno wilde uitleggen, vermoed ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |