![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom heb jij de indruk dat het me nog steeds ontgaat dat die arabische voornaam niet zijn werkelijke naam was? Ik reageerde in post TIEN over de op dat ogenblik beschikbare informatie. Ondertussen is de persoon in kwestie opgepakt en hoeven er geen speculaties meer gemaakt te worden. (de mogelijkheid dat hij een bekeerling is, bestaat nog steeds, maar zoiets wordt natuurlijk nooit vermeld). Raar dat U dat zelfs na 100 posten niet doorheeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 maart 2015 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
You really are cracking me up here! Ik denk zelfs dat er wat pipi bij is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Partijlid
|
![]() Dat hij 40.000 euro heeft gekregen in zoveel kleine stukjes is ook heel onwaarschijnlijk voor afpersing. Normaal is dat 1 keer een groot bedrag.
![]() |
#104 |
Partijlid
|
![]() Ook raar dat iemand die zoiets acceptabel vindt rechten gaat studeren. Ze kunnen nu niet meer zeggen dat dat normaal gedrag is voor een jurist. Het gerecht heeft heel antieke opvattingen.
![]() |
#105 |
Partijlid
|
![]() Zijn houding tijdens het verhoor was ook typisch. Als verdachte kom je gewoonlijk tegen dat ze een hoop leugens in een PV zetten, (over mij hebben ze eens geschreven dat ik de dader was, want "kinderen waren mij gevolgd tot aan mijn voordeur.") dan schrijven ze er onder: "En dit is nu allemaal bewezen tot het bewijs van het tegendeel." en dan word je verondersteld van in paniek te schieten en uit te leggen hoe het wel gegaan is. Aan zo'n jurist kun je zien hoe het moet, die zwijgt gewoon, of zoals ze zeggen: "Spreek nooit tegen een agent." Daarna verscheen hij voor de onderzoeksrechter en dan gaat het gewoonlijk zo: "Als je niet kunt spreken dan is het eerst observatie in de psychiatrie" en zo is hij dan geplooid.
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel heb ik eens geweten dat een eerst-aanwezend commissaris van de Gerechtelijke politie me vertelde dat ik beter zou bekennen, want dat ik de kans liep van 15 jaar bak te krijgen. Hij keek me nogal raar aan toen ik begon te lachen. Ik vertelde hem dat ik verdacht was van handel en bezit, iets waar twee jaar max opstaat waarvan je 1/3 doet. Ik zat al vier maand in voorarrest, dus ik had nog vier maand te gaan, ik was dus aan het aftellen. Ze hebben het dan maar opgegeven.
![]() |
![]() |