![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik vooraleer het contract te tekenen, even daarover praat .... dan kan dsm beslissen of ze begerig zijn naar mijn centen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dubbel betalen zal ik niet gauw doen. Maar jij zult klanten verspelen .... post scrotum: de Schoof zelf heeft geen problemen met de meeste allochtonen. Poetsvrouw die te recent uit een zandbakland komt, en geen "opleiding" of "ervaring" heeft met onze manier van poetsen, ... dat is wel een uitzondering. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hyothetische constructie
dat deze steekproef niet in aanmerking zal komen voor een nobelprijs is een feit . dat 2/3 vd opgebelde kuisbedrijven op de vraag ingaan om te discrimineren is eveneens een feit. misschien had de reporter pech dat hij heel toevallig en per ongeluk zonder het zelf te beseffen de volle 100% vd Belgishce discriminerende bedrijven heeft opgebeld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hyothetische constructie
dat deze steekproef niet in aanmerking zal komen voor een nobelprijs is een feit . dat 2/3 vd opgebelde kuisbedrijven op de vraag ingaan om te discrimineren is eveneens een feit. misschien had de reporter pech dat hij heel toevallig en per ongeluk zonder het zelf te beseffen de volle 100% vd Belgishce discriminerende bedrijven heeft opgebeld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het staat u volledig vrij zelf een kuisvrouw te zoeken die beantwoordt aan uw wensen. Ik begrijp wel dat sommigen liever geen allochtone poetsvrouw willen. Een Turkse die in het plaatselijke bejaardenhuis werkte en zeer goed Nederlands sprak vertelde mij dat ze veel problemen had om die oudjes te verstaan. Er zijn nu eenmaal nog ouderen die in hun gans leven bijna nooit Nederlands gesproken hebben, maar wel hun streektaal. Als het verstand dan nog een beetje begint na te laten heb je een taalprobleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I stand corrected. 't zou er nog bij moeten komen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe belachelijk ik de eis ook vind, ik vind het belangrijker dat men mag kiezen wie al dan niet in uw privéwoonst rondloopt. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 24 februari 2015 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | ||
Minister
|
![]() Uiteraard is dat hypothetisch. Moest ik over cijfermateriaal beschikken, dan had ik een andere discussie gevoerd.
Citaat:
Citaat:
Mooi staaltje onkunde of demagogie van de verdedigers des minderheden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog de tegen proef.
Hoeveel allochtonen willen een autochtone poetsvrouw? .
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blindelings vertrouwen komt niet plots , of is dat verboden ?? Citaat:
Volledig OFF-topic , maar toch .... vraagje: Mag een blanke Belg een allochtoon(se) afwijzen of weigeren als lief ?? Mag een allochtoon(se) blanke Belgen afwijzen of weigeren als lief ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de overheid wat teveel forceert tegen het gedacht van de mensen ... dan krijg je na enige tijd boel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarnaast staat men ook niet stil bij de vraag achter de vraag. Waarom bestaat überhaupt de vraag om bepaalde mensen niet te zenden? Is dat omdat er veel mensen geboren worden met een racistisch gen? Of is dat eerder omdat er misschien wel wat mensen zijn die met bepaalde 'doelgroepen' al veel problemen en/of slechte ervaringen hebben gehad? Het is net dezelfde discussie als bij tewerkstelling. Waarom geraken mensen van Aziatische origine bijvoorbeeld zeer makkelijk aan werk en mensen van Noord-Afrikaanse origine niet. Is dat vanwege een soort zeer selectief racisme of misschien toch niet omdat een aanzienlijk deel van de Noord-Afrikanen de reputatie van hun gehele gemeenschap naar de kl*ten heeft geholpen en er een objectief meetbaar verschil is in collegialiteit, werkethiek e.d.? Dit soort vaststellingen gelden natuurlijk nooit voor 100% van een gemeenschap (dat geldt overigens voor zo goed als geen enkele vaststelling) maar als je met mensen uit gemeenschap A in 80% van de gevallen miserie hebt gehad en met mensen uit gemeenschap B slechts in 20% van de gevallen, dan heeft het bitter weinig met racisme te maken dat je A links laat liggen en kiest voor B.
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als na steekproeven blijkt dat 90% van de allochtone poetshulpen niet te vertrouwen valt en 10% van de autochtone. Wat ga je dan verkiezen? Mensen die een poetshulp hebben via een dienstenchequebedrijf weten goed genoeg dat het niet gemakkelijk is om er eentje te vinden die je ligt en je er dus best alles aan doet om je kansen te verhogen. Jij mag dat bullshit vinden maar als je elke week naar het dienstenchequebedrijf moet bellen met klachten dan raak je dat op den duur wel beu en dan wil je wel eens je kans verhogen door er eentje te vragen die wel Nederlands kan, die geen problemen heeft om uw onderbroeken van de grond te rapen en die uw varkensgehakt uit den diepvries wil halen zonder morren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als je als gebruiker voordelen wil halen uit dienstencheques moet je wel rekening houden met de voorwaarden die daaraan verbonden zijn. Terzijde: mijn bejaarde buren hadden ook hulp via dienstencheques. Na enige tijd waren ze terug overgestapt naar een zelfstandige klusjesdienst. Die waren per uur duurder. Maar werkten zo snel en goed dat dit nog beter uitkwam dan de hulp die via cheques gestuurd werden. En neen het waren uitsluitend autochtonen die gestuurd werden. Maar er was altijd iets. Ofwel waren ze ziek, of de boterhammen vergeten, of ze hadden zelfs geen verstand van gras maaien....Een mens vraagt zich af wat die gasten tot hun 18e op school gedaan hebben buiten hun broek verslijten. De 70-plusser die daar nu komt werken doet dat veel rapper, beter en goedkoper dan die jonge gasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu eens de zaak vanuit een zijlicht bekeken:
een goede poetsvrouw is goud waard; en wie dat beseft als hij/zij er een heeft, zal ze in de watten leggen. Niet overdreven natuurlijk, maar gewoon: fatsoenlijke waarderen en belonen. Ook op dit vlak (mogen de vakbonden eens beseffen) is er veel veranderd de laatste 30 jaar. .
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.a.w. dit is een lapsus! Turken uit Anatolië begrijpen volgens jou dus ook geen Turken uit Konya?
|
![]() |
![]() |