![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het is examenperiode hé, ik ben eens benieuwd hoeveel punten ge krijgt. jij gebruikt consensus in de context van een politieke logica, dat is hier natuurlijk totale onzin maar een schoolvoorbeeld van kleuterklasretorica. soit, 99% vd wetenschappers zijn het ermee eens dat de mens de opwarming veroorzaakt en dat deze opwarming nefaste gevolgen zal hebben voor de mens Deze consensus is geen gevolg van een democratisch beslissingsproces, debat en een referendum maar van objectief wetenschappelijk onderzoek. ik weet dat jij nu een woordje uit bovenstaande tekst zult pikken (stromantechniek) maar dat verandert niets aan de feiten en nog steeds heb je niet op de vraag geantwoord (wat ik ook niet verwacht) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat gewoonweg geen enkele vorm van consensus terzake noch zijn wetenschappers het eens dat manmade CO2 een gevaar voor het klimaat betekent, geen 99, 97, 90, 80, 70... Enz %tjes. Toch nog een prettige examenperiode toegewenst. Focus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ontken je nog meer op die manier? Het bestaan van het IPCC? Geloof jij dat de aarde sferoidisch is? Dat Aids wordt veroorzaakt door HIV? Daar is ook geen absolute consensus over he? Bottom line : hysterische paranoide crackpots zoals uzelf zijn een zeer kleine minderheid, wiens fantasien gelukkig niet meespelen in maatschappelijke evoluties en politieke besluitvorming. De politiek en de overgrote meerderheid van de niet-crackpot bevolking handelt in lijn met de wetenschappelijke consensus. Blinde ontkenning is eigenlijk gewoon zielig. Laatst gewijzigd door parcifal : 14 juni 2015 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 juni 2015 om 11:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel verstanding van dat wetenschapsforum. Conspiracy nuts, 9/11 freaks en gasten die geloven in reptilians kan je best weren van je forum als je het een beetje serieus wilt houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een forum is er geen totale freedom of speech, dat is gewoon een platform waar anderen voor betalen en dan mensen hun zegje mogen komen doen. Ik zie het nut niet in om daar enkele gekken hun zegje te laten doen over hoe reptilians het journaal besturen of hoe 9/11 een inside job was. Vandaar ook logisch dat ze die pipo hebben buitengesmeten. Hier zouden ze dat ook sneller mogen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 juni 2015 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() De grootste misvatting over Global Warming is dat een hogere Co2 concentratie een hogere temperatuur tot gevolg heeft. DIT IS EEN PERTINENTE LEUGEN!
EEN HOGERE TEMPERATUUR HEEFT EEN HOGERE CO2 CONCENTRATIE TOT GEVOLG. Ik zet het in het vet omdat het een beetje zou doordringen, want na jarenlange brainwashing is dit niet simpel om te snappen voor een mens. ![]() Fig. 2 This is the famous graph showing correlation between CO2 and temperature [31]. The calculations above show that much of this correlation can be explained by the fact that warmer temperatures cause CO2 to be released or 'outgassed' from the oceans. Dus een hogere temperatuur zorgt ervoor dat er meer co2 uit oceanen komen. Misschien zijn er dan ook meer vulkaanuitbarstingen, dat kan ook volgens mij. Maar goed. Het feit is dat er niet onmiddellijk een verhoging in Co2 is, maar pas 300 jaar later. De vertraging is een beetje vreemd, maar het is zo. Kijk naar de grafieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lead-lag effect van co2 is genoegzaam bekend, misschien niet in jouw soort. Toch wel fijn dat je hier alweer 150 jaar basisfysica en chemie staat te ontkennen, zoals het broeikaseffect. Ik kan je zelf experimenteel bewijzen dat meer co2 een verhoging van de temperatuur oplevert in een gesloten systeem bij constante straling. Wanneer laat de instelling je eens een dagje vrij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat gij nog veel kunt leren van mij. Tis precies tegen een kleuter dat ik telkens praat.. -Water vapor, responsible for 95% of Earth's greenhouse effect, is 99.999% natural (some argue, 100%). Even if we wanted to we can do nothing to change this. -Anthropogenic (man-made) CO2 contributions cause only about 0.117% of Earth's greenhouse effect, (factoring in water vapor). This is insignificant! -Adding up all anthropogenic greenhouse sources, the total human contribution to the greenhouse effect is around 0.28% (factoring in water vapor). Laatst gewijzigd door Frank51 : 14 juni 2015 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WATERDAMP! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Ooit deed ik een verplichte cursus met het werk: hoe leer ik zuinig rijden met de wagen. Toen die man aan het rijden was (met man of 3 inzittenden) gaf hij tips om minder co2 uit te stoten. "Om de opwarming van de aarde te stoppen moeten we allemaal een steentje bijdragen. Het is een kwestie van mentaliteitsverandering."
Alhoewel ik pas een twintiger was, heb ik die arme man van antwoord gediend en zo eigenlijk vierkant uitgelachen. Het was plots stil in die wagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
met zo'n idioot in de wagen zou ik ook zwijgen, anders is da wekenlang onnodig gezeik en nu is die mens gelukkig omdat hem denkt dat 'm gelijk heeft. en zie hem hier 20j later stoefen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Hopelijk opent dit uw ogen, maar ik betwijfel het: https://www.youtube.com/watch?v=7G_zSos8w_I Laatst gewijzigd door geertvdb : 15 juni 2015 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarheid vertellen, is dat al stoefen tegenwoordig? Arm vlaanderen... Btw: 20 jaar geleden was er nog geen sprake van opwarming van de aarde ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 15 juni 2015 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je jouw ogen durft te openen zie je een andere werkelijkheid. Zoek eens op of er nog planeten een warming meemaakten tot 2008 en leg mij dan even uit hoe de uitlaatgassen van uwe wagen daar die planeet gaat opwarmen. Laatst gewijzigd door Frank51 : 15 juni 2015 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |