![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pillenkes om wat te doen, mijn schildklier te versnellen?
Het probleem daarmee is dat mijn immuniteitssysteem dan weer alles dat van mijn schildklier komt aanvalt als ware het een vreemd virus. Waardoor mijn schildklier harder begint te werken en het totale oorlog wordt met mijn immuniteitssysteem, waardoor mijn schildklier helemaal gek wordt en ik op zes weken tijd 30 kilo afval. Mijn hart komt dan weer wat meer in de problemen en dergelijke meer, ziekte van Graves-Blasedow noemen ze dat in de medische wereld. Dus uw pillenkes, laat ze maar, ik heb van 1996 tot 1999 en van 2009 tot 2012 pillen gepakt om mijn schildklier te vertragen, in die dagen bleef ik twee drie en vier dagen wakker. Strumazol, pillen die me dag en nacht zuur doen overgeven, dus als het voor u gelijk is dokter...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 juli 2015 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat ik invalide ben?
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uitkering die niet genoeg is om de huishuur te betalen, geloof me maar, daar moet je het niet voor doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo geboren, als het dat is dat je wil weten, het overkomt je.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer hij vroeger dealde en andere schelmenstreken uithaalde bij zijn motorbende had hij nooit last van invaliditeit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink nooit Coca Cola met één uitzondering als ik ziek ben, wat gelukkig genoeg extreem zelden is. Dan heb in eigenaardig genoeg zin naar Coca en voel me dan beter.
Maar al die gesuikerde troep frisdranken zijn inderdaad slecht voor de gezondheid en aanzet voor obesitas. Maar net zoals voor de sigaretten en de alcohol etc is de overheid natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Er moeten geen extra taksen komen maar er moet op grote schaal bespaard worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u zo hoor denk ik dat je precies geen dokter bent. Ik had vroeger achter de hoek een beenhouwer die me wat doet denken aan u, ik stapte binnen tijdens de dag en hij vroeg me of ik niet moest werken. Na dat ik hem vertelde dat ik ziek was zei hij me dat ik er volgens hem niet ziek uitzag. 'Daarom ben je beenhouwer en geen dokter," zei ik dan tegen hem. En voor dealen, ja, dat kan je ook als je niet gezond bent. Pakjes maken en verkopen en geld ontvangen, zo moeilijk is dat niet. Maar dat is lang geleden ondertussen.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Di Rupo bespaarde meer dan zij 2 samen. Uitgeven doen ze dan weer het dubbel van Di Rupo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de alleenstaande misschien, ik trek 518€, ons appartement kost 560€.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet je specifieker zijn. Zaken waar krachtinspanning bij komt zien mag je er al van tussen laten wegens mijn VKF.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben dan al die dokters bewust gelogen om me invalide te verklaren? Toen de procureur op het beroepshof verklaarde dat mijn beroep (tegen het FOD) gegrond was, loog die dan bewust om me invalide te laten verklaren? Ik hoor het graag hoor, die forumdokters die op afstand over iemands leven en welzijn beslissen, maar real life is toch nog iets anders. Verder, als ik door de Graves soms wekenlang zoveel pijn heb in o.a. mijn knieën dat ik zonder krukken niet kan bewegen, denk je dan echt dat ik naar kantoor kan gaan?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 juli 2015 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |