![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=4lWT...7wKzykDSH02WjP geef maar toe dat je ook gaat voor iets anders dan zwemmen! wihihihi ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 27 juli 2015 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat hoeft inderdaad niet énkel zwemmen te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan ga ik maar naar Agde, waar de mensen zich laten gaan. Niks mis mee, nergens is er enige dwang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ondertussen heb je nog altijd niet op de vraag geantwoord of je daar gaat swingen ..... is het niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu, aan Partner RUIL kan ik alvast niet meedoen, vermits ik alleen naar ginder ga. Maar ontmoetingen doe je automatisch. Je gaat niet naar dergelijke plaatsen om eenzaam en alleen te blijven. En zelfs als jij naar niemand toegaat, zal er altijd wel iemand u komen aanspreken. En voor de meest hopeloze gevallen, die kunnen altijd nog gewoon kijken. Dat mag ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmmmm allez dan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juli 2015 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom gaat hij natuurlijk net naar Agde, daar heeft hij tenminste nog een kansje ... een waterkansje wel te verstaan ...
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verwacht van u dat u het begrijpt, hoor. Echt niet. Denk er vooral niet te hard over na. Neem liever een aspirine en kruip in bed.
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor een niet-naturist is bloot automatisch gelijk aan seks; bij een naturist is dit niet zo.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 juli 2015 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar wel in textiel-oorden.
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het over hoeren gaat, dan hoef ik niet eens Antwerpen te verlaten hé, daar heb je er ook van alle kleurtjes. Een plaats zoals Agde daarentegen, als ik daar met iemand tussen de lakens duik, dan is dat geen professionele, hé, en voor mij maakt dat wel een heel verschil. Dat zijn daar doorgaans mensen die de rest van het jaar op een heel normale manier leven, zélfs als zijn er tussen die thuis ook uitwissel-clubs bezoeken. Als ik daar een vrouw versier, is het dat ze mij leuk vind ( en omgekeerd ), in elk geval genoeg om eens van bil te gaan, en s'morgens laat ik daar geen bankbiljetten op de nachttafel liggen. En d�*t is natuurlijk een heel andere beleving, maakt een heel verschil , als koudweg een vrouw betalen om eens haar benen op te doen voor een kwartierke, of een halfuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik geef toe dat uw sexueel leven mij niet in de verste verte interresseert. ![]() |
|
![]() |
![]() |