Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2015, 00:17   #101
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Naakt zwemmen is al minstens 10 keer aangenamer dan met zo een vervelende zwembroek aan. En de rest...Al de rest...Ik kan daar maar één ding over zeggen : probeer het zelf om te weten of het u bevalt, want smaken verschillen nu éénmaal.
Maar ik besef wel dat veel mensen liever opgesloten blijven in hun confortzone ( kleren en moraal ), daar voelen ze zich het veiligste.
De extreme uitdrukking van dit soort gevoelens is de ten top gedreven religieuze preutsheid.
Wat holbewoners betreft, die beestenvellen waren voor hun te beschermen zeker, tegen de koude ...
Kijk naar de " primitieve " gemeenschappen in Z-Amerika : die Indianen lopen ook vrijwel naakt rond, zonder enige valse schaamte.
jaja maar waarom dan speciaal naar een oord gaan dat blijkbaar bekend staat om z'n sexuele uitspattingen zoals dit filmpje laat zien:

https://www.youtube.com/watch?v=4lWT...7wKzykDSH02WjP

geef maar toe dat je ook gaat voor iets anders dan zwemmen! wihihihi

Laatst gewijzigd door bembem : 27 juli 2015 om 00:18.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 00:26   #102
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kijk naar de " primitieve " gemeenschappen in Z-Amerika : die Indianen lopen ook vrijwel naakt rond, zonder enige valse schaamte.
jaja maar die Indianen da's iets anders, voor hen is dat normaal want die kennen niet anders, enfin kenden want nu hebben die daar ook aangeklede mensen gezien .. maar die vakantiegangers/swingers (ik spreek niet over de pure/klassieke naturisten hé) in Agde, die weten heel goed dat het er in het normale leven niet zo aan toegaat, daarom dat ik hen viespeukskes noem, vooral als ze dan nog eens zelf toegeven voor de blote vrouwen te gaan .. is het niet deugnietje?
Oud 27 juli 2015, 00:36   #103
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
jaja maar waarom dan speciaal naar een oord gaan dat blijkbaar bekend staat om z'n sexuele uitspattingen zoals dit filmpje laat zien:

Hmm, dat filmke zegt niet veel hé. Het toont maar één facet. Heel dat show gedoe en zo. Je pakt daarvan mee wat je wilt.
En dat hoeft inderdaad niet énkel zwemmen te zijn.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 00:38   #104
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
jaja maar die Indianen da's iets anders, voor hen is dat normaal want die kennen niet anders, enfin kenden want nu hebben die daar ook aangeklede mensen gezien .. maar die vakantiegangers/swingers (ik spreek niet over de pure/klassieke naturisten hé) in Agde, die weten heel goed dat het er in het normale leven niet zo aan toegaat, daarom dat ik hen viespeukskes noem, vooral als ze dan nog eens zelf toegeven voor de blote vrouwen te gaan .. is het niet deugnietje?
Ik zou graag hebben dat ze in Antwerpen heel het jaar door zo door de stad liepen, de vrouwen, maar ja, dat is zo niet hé.
En dan ga ik maar naar Agde, waar de mensen zich laten gaan. Niks mis mee, nergens is er enige dwang.
Oud 27 juli 2015, 00:40   #105
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hmm, dat filmke zegt niet veel hé. Het toont maar één facet. Heel dat show gedoe en zo. Je pakt daarvan mee wat je wilt.
En dat hoeft inderdaad niet énkel zwemmen te zijn.
hmmmmmmmm
ondertussen heb je nog altijd niet op de vraag geantwoord of je daar gaat swingen ..... is het niet?
Oud 27 juli 2015, 00:43   #106
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou graag hebben dat ze in Antwerpen heel het jaar door zo door de stad liepen, de vrouwen, maar ja, dat is zo niet hé.
En dan ga ik maar naar Agde, waar de mensen zich laten gaan. Niks mis mee, nergens is er enige dwang.
maar er is dichter bij huis toch Bredene dat ook een naturistenstrand heeft, of zijn ze daar niet sexy/uitdagend genoeg misschien?
Oud 27 juli 2015, 00:47   #107
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
hmmmmmmmm
ondertussen heb je nog altijd niet op de vraag geantwoord of je daar gaat swingen ..... is het niet?
Haha, je bent veel te curieus. Ik durf daar niet op antwoorden, je moet ondertussen toch gemerkt hebben dat ik heel verlegen ben.
Nu, aan Partner RUIL kan ik alvast niet meedoen, vermits ik alleen naar ginder ga. Maar ontmoetingen doe je automatisch.
Je gaat niet naar dergelijke plaatsen om eenzaam en alleen te blijven. En zelfs als jij naar niemand toegaat, zal er altijd wel iemand u komen aanspreken.
En voor de meest hopeloze gevallen, die kunnen altijd nog gewoon kijken. Dat mag ook.
Oud 27 juli 2015, 00:49   #108
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
maar er is dichter bij huis toch Bredene dat ook een naturistenstrand heeft, of zijn ze daar niet sexy/uitdagend genoeg misschien?
Zuid frankrijk is beter weer. en hoe mooier weer, hoe bloter de mensen.
Oud 27 juli 2015, 00:52   #109
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

hmmmm allez dan
Oud 27 juli 2015, 08:03   #110
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haha, je bent veel te curieus. Ik durf daar niet op antwoorden, je moet ondertussen toch gemerkt hebben dat ik heel verlegen ben.
Nu, aan Partner RUIL kan ik alvast niet meedoen, vermits ik alleen naar ginder ga. Maar ontmoetingen doe je automatisch.
Je gaat niet naar dergelijke plaatsen om eenzaam en alleen te blijven. En zelfs als jij naar niemand toegaat, zal er altijd wel iemand u komen aanspreken.
En voor de meest hopeloze gevallen, die kunnen altijd nog gewoon kijken. Dat mag ook.
Als je op zoek bent naar wat seksueel vertier en wat leuk mooi gezelschap als alleenstaande gepaard gaande met lekker weer en schaars geklede mensen zijn er toch veel betere plekken op de wereld dan Agde ? Brazilië....Thailand...Filipijnen....Cuba....Camb odia....Senegal enz enz....keuze genoeg.....Naturisme is er iets minder ingeburgerd volgens mij ..maar je bent dan wel dikwijls genoeg naturist in je hotelkamer

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juli 2015 om 08:06.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 08:46   #111
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hmmmmmmmm
Je bent precies nogal fel geïnteresseerd.
Het lijkt wel alsof je staat te wachten op een uitnodiging om mee te gaan.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 09:22   #112
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben zeker dat ik daar in 2 weken meer heb gezien en meegemaakt als Marie en haar man in heel hun leven.
U bewijst hier weer eens dat u mijn posts zelden of nooit leest. Iedereen op dit forum weet dat ik al sinds j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren gescheiden ben, dat is dikwijls genoeg ter sprake gekomen
Oud 27 juli 2015, 09:27   #113
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

dat Agde een buitenbeentje is op vlak van sex wist ik niet .... nou zeg griezeltje is me er toch wel eentje wihihihihi
Daarom gaat hij natuurlijk net naar Agde, daar heeft hij tenminste nog een kansje ... een waterkansje wel te verstaan ...
Oud 27 juli 2015, 09:29   #114
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die negerin had misschien schrik door jullie sexueel misbruikt te worden ?
Wat die haar moeder daar mee te maken heeft begrijp ik niet goed.... Wij vragen toch ook niet hoe UW moeder erbij liep...
Niemand verwacht van u dat u het begrijpt, hoor. Echt niet. Denk er vooral niet te hard over na. Neem liever een aspirine en kruip in bed.
Oud 27 juli 2015, 09:30   #115
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zuid frankrijk is beter weer. en hoe mooier weer, hoe bloter de mensen.
Voor een niet-naturist is bloot automatisch gelijk aan seks; bij een naturist is dit niet zo.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 juli 2015 om 09:31.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 09:31   #116
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nooit over verkrachtingen gehoord in die oorden.
Maar wel in textiel-oorden.
Oud 27 juli 2015, 09:54   #117
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kun je even schetsen wat aan dat filmpje volgens jou niet kan ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 14:36   #118
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je op zoek bent naar wat seksueel vertier en wat leuk mooi gezelschap als alleenstaande gepaard gaande met lekker weer en schaars geklede mensen zijn er toch veel betere plekken op de wereld dan Agde ? Brazilië....Thailand...Filipijnen....Cuba....Camb odia....Senegal enz enz....keuze genoeg.....Naturisme is er iets minder ingeburgerd volgens mij ..maar je bent dan wel dikwijls genoeg naturist in je hotelkamer
Tja, al die landen die je daar opnoemt, daar kun je inderdaad gemakkellijk alle soorten sex verkrijgen die je maar kan bedenken...Maar wél uitsluitend met hoeren.
Als het over hoeren gaat, dan hoef ik niet eens Antwerpen te verlaten hé, daar heb je er ook van alle kleurtjes.
Een plaats zoals Agde daarentegen, als ik daar met iemand tussen de lakens duik, dan is dat geen professionele, hé, en voor mij maakt dat wel een heel verschil. Dat zijn daar doorgaans mensen die de rest van het jaar op een heel normale manier leven, zélfs als zijn er tussen die thuis ook uitwissel-clubs bezoeken.
Als ik daar een vrouw versier, is het dat ze mij leuk vind ( en omgekeerd ), in elk geval genoeg om eens van bil te gaan, en s'morgens laat ik daar geen bankbiljetten op de nachttafel liggen.
En d�*t is natuurlijk een heel andere beleving, maakt een heel verschil , als koudweg een vrouw betalen om eens haar benen op te doen voor een kwartierke, of een halfuur.
Oud 27 juli 2015, 14:39   #119
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je bent precies nogal fel geïnteresseerd.
Het lijkt wel alsof je staat te wachten op een uitnodiging om mee te gaan.
Ah, jij het dat precies ook opgemerkt...
Ze doet wel of ze er wreed vies van is, maar is er blijkbaar hard over aan het nadenken...
Oud 27 juli 2015, 14:40   #120
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U bewijst hier weer eens dat u mijn posts zelden of nooit leest. Iedereen op dit forum weet dat ik al sinds j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren gescheiden ben, dat is dikwijls genoeg ter sprake gekomen
Ik kan niet zeggen dat het mij verwonderd dat u gescheiden bent.
En ik geef toe dat uw sexueel leven mij niet in de verste verte interresseert.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be