![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ginder moeten ze het zelf oplossen!
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan wel zijn maar als ik al die beelden bekijk, zie ik heel veel jonge mannen en daar heb ik grote bedenkingen bij. Het zou mij niet verwonderen dat er daar tussen zitten met een eigen agenda. Er is nauwelijks controle, hoevelen ontsnappen niet aan de identificaties? Het is toch opvallend dat de rellen bijna altijd ontstaan tijdens identificatie-controles en nauwelijks ten gevolge van een gebrek aan fatsoenlijke slaapplaatsen of aan eten.
Een hoop van die jonge mannen trekken er vanonder tijdens die rellen, en dat zijn de gasten die mij het meest verontrusten!
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowat iedereen die ik spreek, van verschillende gezindten, ziet die vluchtelingen niet graag komen en is bang voor de problemen die ze meebrengen. Maar in de media (de poco-media) worden met plezier de mensen getoond die helpen, ze worden altijd heel sympathiek afgeschilderd : kijk eens wat een toffe, sociale burgers. Hoe dikwijls hebben ze die Duitse vrouw niet laten zien die tranen in haar ogen kreeg? De tegenpartij mag af en toe eens een betogingske houden. Dat wordt dan meteen heel negatief voorgesteld. De tegenpartij bestaat toch enkel uit fanatiekelingen of niet? Wie niet direct door de knieën te gaan als er een sukkelaar uit Syrië aankomt, moet toch echt wel een slechte, harde mens zijn! N'importe wat voor problemen die slechteriken mogelijk zelf hebben. Op sociale media (ik denk vnl �* FB) worden discussies waarin mensen wat meer openbaar durven maken en hun mening eerlijk durven zeggen, verwijderd. Al gauw durven de mensen die mening niet meer zeggen, want ze krijgen direct het etiket racist of fascist opgeplakt. En welke Europeaan wil nu fascist genoemd worden? Dat is toch de grootste schande die er is! Maar zijn we echt fascisten omdat we geen blindelings vertrouwen hebben in de braafheid van die vluchtelingen? Zijn we fascisten als we angst krijgen dat onze voorspoed en welvaart zal minderen door die enorme toestroom uit het Midden-Oosten? Zijn we fascisten omdat we angst hebben voor een godsdienst die zonder schroom allen die haar niet aanhangen wil doden? Die Gedanken sind frei in Europa? De gedachten misschien nog net maar over mijn mond kan ik beter een groot stuk plakband plakken ... ![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in het Midden-Oosten en in Afrika is dat niet zo. Samen met de mensen van ginds importeren we hun mentaliteit. Wilt u dat echt?
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Als wij een verantwoordelijkheid hebben, is dat om er voor te zorgen dat IS vernietigd wordt. En dat die mensen in eigen land terug veilig kunnen wonen.
Maar de westerling is slap en bang geworden. Bang om haar technologie in te zetten. Want IS kan snel opgedoekt worden indien we durven te zeggen dat collatoral damage nu eenmaal deel is van het verhaal. Misschien moet het maar gebeuren. De atoombommen hebben een einde gemaakt een een langdurige slachtpartij in de pacific. Door tienduizenden doden zijn er misschien miljoenen gespaard. edit: wat niet wilt zeggen dat ik ICBM's op Raqqa wil smijten. Maar gericht bombarderen waar de IS strijders zich verschuilen moet kunnen. Barakken in het centrum van een stad bvb. Watervoorzieningen, electriciteit, voedselconvooien...als de structuur rond IS in elkaar valt, is het snel gedaan daar. Laatst gewijzigd door Tavek : 8 september 2015 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in plaats van ieder menselijk leven belangrijk te vinden, moeten wij ieder menselijk leven dat ieder menselijk leven belangrijk vindt, belangrijk vinden.
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja. Iedere keer dat we ginder tussengekomen zijn is het daar erger geworden.
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet simpel hoor !!! Het kan nog j�*�*�*�*�*ren duren vooraleer dat krapuul is weggeveegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarbij, immigratie is ook nodig. Een compleet immigratiestop is onnozel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk nou wat prachtig: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...gn=twitterfeed
https://www.youtube.com/watch?v=PVCG7HHsyBo http://tpo.nl/2015/09/07/inwoner-les...n-huis-gooien/ Maar negeer dit soort zaken en denk aan het Koerdische jongetje dat is verdronken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IS is een product van westerse interventies, en de hypocrisie van de Saoudi's. IS is het islamitisch equivalent van de Franse revolutie. Ga dat maar tegenhouden. En ja, tijdens de Franse revolutie is er ook de Terreur geweest. Wij, als westerlingen, zijn alle moral high ground kwijt ginder. Hoe meer bommen we gooien, hoe meer we IS laten groeien.
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan Europa in een DDR veranderen, en nog zal je zulke migraties niet tegenhouden. Je kan die misschien wat indijken op zijn best. Grenzen hebben nooit migraties tegengehouden.
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als elk leven gelijk is, waarom dan niet meer vluchtelingen verwelkomen? ![]() Meeeeeeeer. |
|
![]() |
![]() |