Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2015, 19:13   #101
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Enkel geile sletjes mogen 's avonds nog op straat van de pliesie.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2015, 22:17   #102
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een kind is geen eigendom van iemand. Als zo een mormel zich misdraagt en de ouders er hun voeten aan vegen zoals dagelijks gebeurt in een supermarkt dan vind ik dat het kan, ja. Ik heb verfijnder truukjes en ga dan "per abuis" hard tegen de enkels van dat mormel rijden of "per malheur" hem een goede stamp van de kar geven.

En ik kan u zeggen dat het mormel de les begrepen heeft want hij gaat express de mensen kloten omdat zijn ouders hem toch laten doen.
Blijkbaar zijn niet alleen kinderen eigendom van iemand volgens Peche :
Citaat:
...
ZE moeten onze vrouwen met rust laten of wij moeten preventief de wacht houden en sterke signalen stellen.
...

Laatst gewijzigd door praha : 12 oktober 2015 om 22:19.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2015, 22:21   #103
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En als je dan een boks terug krijgt van de ouders de 101 bellen zeker?
ja natuurlijk datte !
Of zou je liever zien dat hij niet meer in de supermarkt mag ?
Oud 12 oktober 2015, 22:28   #104
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
even los van t voordehandliggende: meisje heeft 100% gelijk en politie zou iets moeten doen aan de situatie en t compleet onaanvaardbare gedrag.
en zij zou idd veilig over t straat moeten kunnen lopen gelijk welk moment vd dag of nacht.

1 maar neem nu toch maar die pepperspray mee en probeer een beetje veilig te doen (!ook al heb je gelijk!).
2 de mama en de papa zouden wsl toch ook graag wat meer studeren en wat minder feesten en nachtbrakerij zien en lezen op je blog.
grappig (of triest) in feite
Het zou moeten kunnen maar liever niet hoor en als je dan 's avonds over straat loopt dan maar best die peperspray meenemen.
Is dat nu niet +- hetzelfde als die _ overigens volledig machteloze_ flikken haar vertelden en wat 99% van de bevolking ook stillekens denkt ?

Dat is trouwens geen probleem van nu alleen hé... meiskes werden vroeger steeds aanbevolen niet alleen over straat te lopen 's nachts... deels voor fatsoen , deels uit hoofde dat meiskes gewoonweg vermoedelijk méér slachtoffer werden en lange niet zo weerbaar geacht werden.
Oud 12 oktober 2015, 22:30   #105
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
lijkt veel op "uitlokking" en is hier (spijtig genoeg) niet toegelaten.

Inderdaad, aanzetten tot een misdrijf is verboden maar daar trekt de overheid zich niets van aan want ook nep solicitaties bij interim bedrijven laat men toe.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 05:18   #106
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Blijkbaar zijn niet alleen kinderen eigendom van iemand volgens Peche :
Praha, jij komt van een andere tijd.
Als jij je vrouw nu over straat zou sturen, en de wereld eens door haar ogen zou meemaken zou je me misschien begrijpen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 05:22   #107
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Personen in nood moet je helpen anders pleeg je schuldig verzuim.
Zonbron, heb jij niks beter te zeggen dan dat is geen foto van pepperspray.
En deze week in de krant, de politie was zo schattig in Brussel, politie moet niet schattig zijn.
Politie moet optreden.
En als die kleine stond te schreeuwen in een winkel, kun je die kleine dan geen GAS-boete geven?
Ik hoop dat we nooit in zulke maatschappij evolueren.
Als uwe kleine zwaait naar de politie en ze zwaaien terug, gaat gij dan zeggen: ge moogt niet terugzwaaien?
Allez, komaan na he
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 07:24   #108
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ben jij niet diegene die destijds een moslim terrorist ontmaskerde een zondagochtend heel vroeg in de stedelijke bibliotheek ?

Ik heb reeds lang geleden geleerd het onderscheid te maken tussen fantasten en anderen

Zeg nu onder ons ...wat deden die twee politieagenten daar in uniform in dat grootwarenhuis ? Stonden die daar op de uitkijk om winkeldieven te vatten of zo ?
Fred, ik heb nog nooit een moslim terrorist gezien en het is niet omdat jij een broekschijter bent dat andere dat zijn.
En wat die agenten daar deden heb ik hen niet gevraagd en interesseert mij niet en winkelen is voor mij een ontspanning en doe ik dat dus graag rustig.
Daarnaast heb ik een hekel aan mensen die beweren dat andere niets kunnen tegenkomen of meemaken, omdat ze zelf geen leven hebben.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 07:37   #109
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Fred, ik heb nog nooit een moslim terrorist gezien en het is niet omdat jij een broekschijter bent dat andere dat zijn.
En wat die agenten daar deden heb ik hen niet gevraagd en interesseert mij niet en winkelen is voor mij een ontspanning en doe ik dat dus graag rustig.
Daarnaast heb ik een hekel aan mensen die beweren dat andere niets kunnen tegenkomen of meemaken, omdat ze zelf geen leven hebben.
Ik ben er 100 % van overtuigd dat Fred een heel ander leven heeft gehad dan jij ooit zult meemaken ook al leef je nog 150 jaar.

Maar goed ondertussen weten we dat jij een heel boeiend leven hebt...rustig winkelen en af en toe een pets geven aan een ambetante kleine (of eerder de intentie hebben)....wat een moedige kerel zeg

Het valt Fred vooral op dat er heel veel moedige mensen zijn achter hun PC.....echter op straat kom ik ze nooit tegen..en al zeker niet in mijn wijk waar je niet bepaald een broekschijter moet zijn om te wonen en te functioneren...
Maar altijd welkom hoor want hier lopen veel stoute kindjes rond Maar hou er rekening mee dat de broers de papa's en de moeders niet van dezelfde orde zijn als je seute madammeke in het warenhuis

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 07:49.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 08:06   #110
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het valt Fred vooral op dat er heel veel moedige mensen zijn achter hun PC.....echter op straat kom ik ze nooit tegen..en al zeker niet in mijn wijk waar je niet bepaald een broekschijter moet zijn om te wonen en te functioneren...
Moet ik daar nu uit begrijpen dat ge alleen in uw wijk woont?
Immers, ge moogt geen broekschijter zijn om in uw wijkt te wonen en toch komt ge geen moedige mensen tegen op straat.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 08:19   #111
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Immers, ge moogt geen broekschijter zijn om in uw wijkt te wonen en toch komt ge geen moedige mensen tegen op straat.
Ben je daar helemaal alleen op gekomen ?

Doe maar geen moeite om het proberen te begrijpen...maar om het een klein beetje te verduidelijken ; neen ik ben de Rode Ridder niet ..winkel nu maar rustig verder met Jantje op zoek naar stoute kindjes....die arme moedertjes zullen jullie dankbaar zijn

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 08:28.
Oud 13 oktober 2015, 08:43   #112
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neem het hem niet kwalijk, de man is nog nooit buiten de veilige grenzen van zijn leefwereld geweest.

Citaat:
Ik ben er 100 % van overtuigd dat Fred een heel ander leven heeft gehad dan jij ooit zult meemaken ook al leef je nog 150 jaar.
De man moet dus in een wijk wonen waar er dagelijks kogels rondvliegen en terroristen zeer actief zijn.
Moet in een boomhut op 100meter hoogte wonen ergens in het midden van een snelstromende rivier en door riolen zwemmen om te kunnen gaan winkelen.

Citaat:
Maar hou er rekening mee dat de broers de papa's en de moeders niet van dezelfde orde zijn als je seute madammeke in het warenhuis
Hij blijkt dus in een wijk te wonen, waar de moeders niet bang zijn om hem kletsen te geven, de papa's hem daarna thuis komen opzoeken en de broers hem op straat opwachten.

Hij kan dus geen moedige mensen tegen komen, want als ze niet in groep en in de meerderheid zijn, dan kruipen ze weg als bange wezels voor iedereen die het tegen hen durft op te nemen.
Oud 13 oktober 2015, 10:12   #113
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neem het hem niet kwalijk, de man is nog nooit buiten de veilige grenzen van zijn leefwereld geweest.

Ah neen ? Is het grootwarenhuis dan geen onveilig gebied ? Het zit daar vol stoute kindjes hoor...ik ga daar dan ook regelmatig ne kleine een pets geven ( als ik er zeker van ben dat zijne pa gene ex bokser is)......en nog wel voor de ogen van de politie die daar op uitkijk staat.....Politie en boze mama's Een Robin Hood als ik ben daar niet bang voor..gerechtigheid moet geschieden.....in het warenhuis moet er orde en rust zijn. Superman wil rustig kunnen winkelen

Maar by the way...heb je nog geen uitnodiging ontvangen vanwege de directie van dat grootwarenhuis om je medaille te gaan ontvangen voor moed en zelfopoffering ? Tenslotte heb je daar toch een moeder haar leven gered .....en een terrorist in spe een goede klets op zijn billen verkocht....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 10:34.
Oud 13 oktober 2015, 10:51   #114
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah neen ? Is het grootwarenhuis dan geen onveilig gebied ? Het zit daar vol stoute kindjes hoor...ik ga daar dan ook regelmatig ne kleine een pets geven ( als ik er zeker van ben dat zijne pa gene ex bokser is)......en nog wel voor de ogen van de politie die daar op uitkijk staat.....Politie en boze mama's Een Robin Hood als ik ben daar niet bang voor..gerechtigheid moet geschieden.....in het warenhuis moet er orde en rust zijn. Superman wil rustig kunnen winkelen

Maar by the way...heb je nog geen uitnodiging ontvangen vanwege de directie van dat grootwarenhuis om je medaille te gaan ontvangen voor moed en zelfopoffering ? Tenslotte heb je daar toch een moeder haar leven gered .....en een terrorist in spe een goede klets op zijn billen verkocht....
Fredje, ik ben niet iemand die achter zijn pc leeft, ik doe wel meer in het leven.
Ga er maar vanuit dat ik in dat grootwarenhuis enkel dat jongetje levenswijsheid heb bijgebracht.
En in tegenstelling tot jou, heb ik in het verleden wel kogels rond mij horen fluiten.
Als je nu denkt dat ik bang ben voor enkele boze moeders en vaders hier in Belgenland, zit je goed fout.
Ik heb namelijk lange tijd buiten Europa verbleven. Op plaatsen waar enkel het recht van de sterkste en moedige telt en enkel de slimste overleven.
Maar als je wil, mag je dit weekend even met ons mee een uitstapje gaan maken in de Ardennen.
Je pc kan je wel beter thuis laten, hij zou het niet overleven.
Oud 13 oktober 2015, 11:02   #115
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
grappig (of triest) in feite
Het zou moeten kunnen maar liever niet hoor en als je dan 's avonds over straat loopt dan maar best die peperspray meenemen.
Is dat nu niet +- hetzelfde als die _ overigens volledig machteloze_ flikken haar vertelden en wat 99% van de bevolking ook stillekens denkt ?

Dat is trouwens geen probleem van nu alleen hé... meiskes werden vroeger steeds aanbevolen niet alleen over straat te lopen 's nachts... deels voor fatsoen , deels uit hoofde dat meiskes gewoonweg vermoedelijk méér slachtoffer werden en lange niet zo weerbaar geacht werden.
dat is idd t zelfde,

en eerlijke flikken zeggen dat ook.
zij kunnen niet overal zijn, en zeker niet overal op tijd om dingen te voorkomen.
zij staan met hun voeten in de realiteit, niet in de theorie van principes en wetten.
laat ons hopen dat de burgemeester of korpsoverste nu niet op zoek gaan naar agenten die eerlijk goeie raad geven, ook al is die eigenlijk over t randje.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 11:10   #116
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fredje, ik ben niet iemand die achter zijn pc leeft, ik doe wel meer in het leven.
Ga er maar vanuit dat ik in dat grootwarenhuis enkel dat jongetje levenswijsheid heb bijgebracht.
En in tegenstelling tot jou, heb ik in het verleden wel kogels rond mij horen fluiten.
Als je nu denkt dat ik bang ben voor enkele boze moeders en vaders hier in Belgenland, zit je goed fout.
Ik heb namelijk lange tijd buiten Europa verbleven. Op plaatsen waar enkel het recht van de sterkste en moedige telt en enkel de slimste overleven.
Maar als je wil, mag je dit weekend even met ons mee een uitstapje gaan maken in de Ardennen.
.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 11:25.
Oud 13 oktober 2015, 11:24   #117
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen maar even serieus nu....Ik dacht dat jij in het verleden althans het grootste deel van je leven vooral tussen de vrouwen had geleefd en lingerie en cosmetica verkocht via home party's.....?? Althans dat was wat je schreef op 22 Januari 2015 # 240....Vrouwen aanzagen je zelfs als een homo ?
Rare omwenteling in je leven toch als je het mij vraagt Van het legioen naar de lingerie

Freespirit, ik leef mijn hele leven lang tussen een meerderheid van vrouwen.
Ik heb namelijk geen broers, maar wel bijna een volledige voetbalploeg zusters.
Daarnaast heb ik nogal wat nichtjes.
Ik heb ook een tijd keuken gerief, cosmetica en lingerie verkocht via home party's
Hierdoor zit ik regelmatig tussen grote groepen vrouwen en zijn die niet direct terughoudend in hun gesprekken met elkaar.
Ze zien je namelijk als een moderne man met vrouwelijke trekjes, vaak zelfs als een homo.
Vrouwen zijn nu eenmaal niet hetzelfde als mannen, hun denk en gevoelswereld is voor ons mannen vaak niet te begrijpen.
De gemiddelde man word rood achter de oren als hij die gesprekken moet volgen, vrouwen zijn vaak erger dan mannen.
Eens ze onder elkaar vrij gesprekken voeren, kom je daar als man pas achter.

Is er dit weekend een lingerie avond voorzien in de Ardennen ? Ik zou wel graag komen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 11:38.
Oud 13 oktober 2015, 11:43   #118
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geloof jij Jantje dan maar......de man zat lange tijd in oorlogsgebied is bang van niks of niemand en heeft een heel gevaarlijk boeiend leven....maar verkocht de rest van zijn leven lingerie en cosmetica tijdens home party's aan vrouwen die hem bijna aanzagen als een homo.
Het leven kan soms een rare kronkel maken als je het mij vraagt.

Freespirit, ik leef mijn hele leven lang tussen een meerderheid van vrouwen.
Ik heb namelijk geen broers, maar wel bijna een volledige voetbalploeg zusters.
Daarnaast heb ik nogal wat nichtjes.
Ik heb ook een tijd keuken gerief, cosmetica en lingerie verkocht via home party's
Hierdoor zit ik regelmatig tussen grote groepen vrouwen en zijn die niet direct terughoudend in hun gesprekken met elkaar.
Ze zien je namelijk als een moderne man met vrouwelijke trekjes, vaak zelfs als een homo.
Vrouwen zijn nu eenmaal niet hetzelfde als mannen, hun denk en gevoelswereld is voor ons mannen vaak niet te begrijpen.
De gemiddelde man word rood achter de oren als hij die gesprekken moet volgen, vrouwen zijn vaak erger dan mannen.
Eens ze onder elkaar vrij gesprekken voeren, kom je daar als man pas achter.
Oud 13 oktober 2015, 11:55   #119
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Tenzij ge een dure wagen hebt of verdacht rijk zijt zult ge niet snel een gewapende indringer over de vloer krijgen. En als ge al schiet op een indringer of zelfs maar een schot lost dan zal die indringer zich zeer snel uit de voeten maken tenzij je met een complete gek te maken hebt...
lol

maar wees blij met zoveel geluk totnutoe.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2015, 15:32   #120
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij was toch een 55 jarige invalide ??

Dit vertelde je op 16 november 2014 ;

Probeer mij als 55 jarige invalide nu maar eens uit te leggen, waarom ik werk krijg aangeboden zonder er om te vragen, terwijl valide mensen staan te klagen en zagen dat er geen werk is.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 15:36.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be