![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel geile sletjes mogen 's avonds nog op straat van de pliesie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 12 oktober 2015 om 22:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou moeten kunnen maar liever niet hoor en als je dan 's avonds over straat loopt dan maar best die peperspray meenemen. Is dat nu niet +- hetzelfde als die _ overigens volledig machteloze_ flikken haar vertelden en wat 99% van de bevolking ook stillekens denkt ? Dat is trouwens geen probleem van nu alleen hé... meiskes werden vroeger steeds aanbevolen niet alleen over straat te lopen 's nachts... deels voor fatsoen , deels uit hoofde dat meiskes gewoonweg vermoedelijk méér slachtoffer werden en lange niet zo weerbaar geacht werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als uwe kleine zwaait naar de politie en ze zwaaien terug, gaat gij dan zeggen: ge moogt niet terugzwaaien? Allez, komaan na he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die agenten daar deden heb ik hen niet gevraagd en interesseert mij niet en winkelen is voor mij een ontspanning en doe ik dat dus graag rustig. Daarnaast heb ik een hekel aan mensen die beweren dat andere niets kunnen tegenkomen of meemaken, omdat ze zelf geen leven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed ondertussen weten we dat jij een heel boeiend leven hebt...rustig winkelen en af en toe een pets geven aan een ambetante kleine (of eerder de intentie hebben)....wat een moedige kerel zeg ![]() ![]() Het valt Fred vooral op dat er heel veel moedige mensen zijn achter hun PC.....echter op straat kom ik ze nooit tegen..en al zeker niet in mijn wijk waar je niet bepaald een broekschijter moet zijn om te wonen en te functioneren... ![]() Maar altijd welkom hoor want hier lopen veel stoute kindjes rond ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers, ge moogt geen broekschijter zijn om in uw wijkt te wonen en toch komt ge geen moedige mensen tegen op straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe maar geen moeite om het proberen te begrijpen...maar om het een klein beetje te verduidelijken ; neen ik ben de Rode Ridder niet ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet in een boomhut op 100meter hoogte wonen ergens in het midden van een snelstromende rivier en door riolen zwemmen om te kunnen gaan winkelen. Citaat:
Hij kan dus geen moedige mensen tegen komen, want als ze niet in groep en in de meerderheid zijn, dan kruipen ze weg als bange wezels voor iedereen die het tegen hen durft op te nemen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar by the way...heb je nog geen uitnodiging ontvangen vanwege de directie van dat grootwarenhuis om je medaille te gaan ontvangen voor moed en zelfopoffering ? Tenslotte heb je daar toch een moeder haar leven gered .....en een terrorist in spe een goede klets op zijn billen verkocht.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga er maar vanuit dat ik in dat grootwarenhuis enkel dat jongetje levenswijsheid heb bijgebracht. En in tegenstelling tot jou, heb ik in het verleden wel kogels rond mij horen fluiten. Als je nu denkt dat ik bang ben voor enkele boze moeders en vaders hier in Belgenland, zit je goed fout. Ik heb namelijk lange tijd buiten Europa verbleven. Op plaatsen waar enkel het recht van de sterkste en moedige telt en enkel de slimste overleven. Maar als je wil, mag je dit weekend even met ons mee een uitstapje gaan maken in de Ardennen. Je pc kan je wel beter thuis laten, hij zou het niet overleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en eerlijke flikken zeggen dat ook. zij kunnen niet overal zijn, en zeker niet overal op tijd om dingen te voorkomen. zij staan met hun voeten in de realiteit, niet in de theorie van principes en wetten. laat ons hopen dat de burgemeester of korpsoverste nu niet op zoek gaan naar agenten die eerlijk goeie raad geven, ook al is die eigenlijk over t randje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rare omwenteling in je leven toch als je het mij vraagt ![]() ![]() ![]() Freespirit, ik leef mijn hele leven lang tussen een meerderheid van vrouwen. Ik heb namelijk geen broers, maar wel bijna een volledige voetbalploeg zusters. Daarnaast heb ik nogal wat nichtjes. Ik heb ook een tijd keuken gerief, cosmetica en lingerie verkocht via home party's Hierdoor zit ik regelmatig tussen grote groepen vrouwen en zijn die niet direct terughoudend in hun gesprekken met elkaar. Ze zien je namelijk als een moderne man met vrouwelijke trekjes, vaak zelfs als een homo. Vrouwen zijn nu eenmaal niet hetzelfde als mannen, hun denk en gevoelswereld is voor ons mannen vaak niet te begrijpen. De gemiddelde man word rood achter de oren als hij die gesprekken moet volgen, vrouwen zijn vaak erger dan mannen. Eens ze onder elkaar vrij gesprekken voeren, kom je daar als man pas achter. Is er dit weekend een lingerie avond voorzien in de Ardennen ? Ik zou wel graag komen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven kan soms een rare kronkel maken als je het mij vraagt. Freespirit, ik leef mijn hele leven lang tussen een meerderheid van vrouwen. Ik heb namelijk geen broers, maar wel bijna een volledige voetbalploeg zusters. Daarnaast heb ik nogal wat nichtjes. Ik heb ook een tijd keuken gerief, cosmetica en lingerie verkocht via home party's Hierdoor zit ik regelmatig tussen grote groepen vrouwen en zijn die niet direct terughoudend in hun gesprekken met elkaar. Ze zien je namelijk als een moderne man met vrouwelijke trekjes, vaak zelfs als een homo. Vrouwen zijn nu eenmaal niet hetzelfde als mannen, hun denk en gevoelswereld is voor ons mannen vaak niet te begrijpen. De gemiddelde man word rood achter de oren als hij die gesprekken moet volgen, vrouwen zijn vaak erger dan mannen. Eens ze onder elkaar vrij gesprekken voeren, kom je daar als man pas achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar wees blij met zoveel geluk totnutoe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dit vertelde je op 16 november 2014 ; Probeer mij als 55 jarige invalide nu maar eens uit te leggen, waarom ik werk krijg aangeboden zonder er om te vragen, terwijl valide mensen staan te klagen en zagen dat er geen werk is. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2015 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |