![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zijn helemaal geen Bush. Wij zijn gewoon een meelopende trut dat overal een stukske van de koek wil, maar nu geen enkel stuk meer krijgt. En als middenspeler alle bommen zal vangen van zij die het gaan uitvechten. Waarom denkt U dat Europa zoveel mensen binnenlaat? Potentiële strijders he. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ene die overal ter wereld waar die gasten opduiken zorgt voor spanningen en problemen? Moslims zijn een pest voor de ganse wereld, we moeten daar geen niet ter zake praatjes meer over verkopen! De beste vergelijking: de nazi's vormden ook maar een klein deel van de Duitse bevolking die trouwens ook zelf te lijden had onder hen! Men heeft Duitsland, gans Duitsland, op de knieën moeten krijgen om te beletten dat "de Duitsers" Een groot deel van Europa zouden inpalmen. Het is maar al te duidelijk dat moslims, als een bende gestoorde gekken, menen dat ze de ganse wereld onder de voet moeten lopen en onder de islam brengen! De moslims moeten niet in kampen en vergast worden, ze moeten gewoon uit onze contreien worden verjaagd zodat ze in hun eigen landen elkaar verder kunnen de keel over snijden zoals ze dat wensen. Er bestaan nu genoeg middelen om, éénmaal buiten, ze buiten te houden! En die ergerlijke zever van "het is een Belg" overboord gooien: ze zijn en ze blijven moslims eens en voor altijd. De jongen van mijn hond zullen ook geen katjes worden omdat ze " ergens anders" geboren zijn. |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag zijn de radicale moslims nog een minderheid. Morgen is het een meerderheid.
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vijand van terrorisme is onverschilligheid en vrijheid. De doelstellingen van terrorisme zijn angst en dwang. Het probleem met terrorisme is niet het weinige aantal doden dat het maakt, maar wel de angst die gezaaid wordt, en de liberticide die daar een gevolg van is, zoals de naam aangeeft. Terrorisme is een aanslag op de psyche, veel en veel meer dan fysiek. Gans de kunst van het terrorisme is om met minieme acties, gigantische schrik te veroorzaken, en enorme belemmeringen en dwang te veroorzaken. In deze is het terrorisme zelfs geslaagd ZONDER slachtoffers, met de hulp van de regering.
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet moeilijk! Al wat nog binnenkomt mag buiten in het park blijven slapen tot ze het vanzelf weer aftrappen. De anderen verwittigen dat ze 6 maand of zo krijgen om op te hoepelen omdat er vanaf dan geen cent meer aan hen zal uitgegeven worden!
Diegenen die dan nog overblijven omdat ze zich in de maatschappij reeds ingewerkt hebben, geen steun nodig hebben, niet in de gevangenis zitten/zaten en werk hebben grondig nakijken en enkel diegenen laten die geen godsdienstgekken zijn en geen eisen stellen die niet overeenkomen met wat in onze maatschappij gangbaar is. Halal, kopvodden,offerfeest enz enz enz: vuilbak. Aangezien moslims over spuwen op de godsdienstvrijheid van een ander moeten ze niet eens meer met dat begrip op de proppen komen! Een onderwerp waar geen decennia moet over gepalaverd worden maar uitgevoerd zodat het 100% past in onze maatschappij. Laatst gewijzigd door andev : 24 november 2015 om 13:22. |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moeten we nu in ziekenhuizen het gevaar van besmettingen relativeren omdat er buiten meer kans is? ... Citaat:
Maar het doel op zich is ongevaarlijk. De effectieve inzet van middelen en mensen met zijn dat wel. En om het doel van angst te zaaien te bereiken hebben plegers bewegingsvrijheid nodig en doelwitten. Wat dit laatste betreft is het de onzekerheid waar of wanneer men zou kunnen toeslaan dat angst veroorzaakt. De zekerheid van een aanval op een molshoop in een boerenweide is nu niet bepaald angstaanjagend. Omwille van de reële dreiging werd omdat er cellen actief zijn en waren, een jacht geopend dat de bewegingsvrijheid van die cellen sterk aantast. De lockdown ontnam hen bovendien de doelen en tegelijk de onzekerheid van waar en wanneer. Hoe kan je dan stellen dat ze hun doel bereikt hebben? Mensen met vliegangst hebben daar thuis doorgaans ook geen last van. Waarom zou men angst moeten hebben als men zich niet op die publieke plaatsen, welke interessante doelen zouden kunnen zijn, bevindt? Citaat:
De onzekerheid bij een hoge alarmfase zonder lockdown nou net angst gevoed hebben. Citaat:
Maar het land of Brussel platleggen kunnen de overheidsvakbonden ook. Moeten de extremisten zich daarvoor op de borst kloppen?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 24 november 2015 om 14:04. |
||||
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#111 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Iedereen nog meer schrik. Het terrorisme heeft een hefboom x 100 gekregen van de politiek. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#112 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Die kosten hen enkel geld terwijl de kans op besmetting erbuiten groter is. Citaat:
Maar moeten de extremisten zich op de borst kloppen wat foorkramers, overheidsvakbonden en truckers al eerder deden? Citaat:
De angst van die laatste werd drastisch verlaagd omwille van de lockdown. Je moet nu eenmaal niet vrezen voor een aanslag op een plaats waar je vrijwillig of opgelegd, NIET gaat zijn. Om angst te veroorzaken voor een aanslag moet men een grote mate van zekerheid hebben van actieve cellen gekoppeld aan de onzekerheid van 'waar' men zou kunnen toeslaan. Neen één van beide oorzaken weg en er is in hoofde van een willekeurig individu geen reden meer om angstig te zijn voor een aanslag. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een school kan je ook platleggen door een simpel telefoontje met de melding dat er iets gaat gebeuren. Moet men dan de lessen normaal laten doorgaan? Maar, maar... de statistieken en de kans... ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 24 november 2015 om 14:42. |
|||||||||
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En voila: de regering Michel gebruikt Daesh als excuus om onze rechten af te pakken a la Bush:
Twee N-VAers proberen het goed te praten in Knack... Citaat:
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kan je dát dan niet relativeren met een statistiekje? ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 24 november 2015 om 14:56. |
||
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, ik heb er een probleem mee dat ze u zomaar drie dagen kunnen opsluiten zonder het minste bewijs voor te leggen. Ze kunnen mensen nu al langer dan 24u opsluiten: alleen, ze moeten een rechter ervan overtuigen dat ze een reden hebben om iemand vast te houden. In welke wereld is het verstandig om van dat systeem af te stappen? Ah ja, Bush-Panic-World by Michel...
![]() |
#116 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het ogenblik dat het *risico* hetzelfde is binnen en buiten, zou ideaal gezien het ziekenhuis optimaal investeren in hygiene. Meer zou ridicuul duur zijn. Minder zou niet aanvaardbaar zijn (minder risico buiten dan binnen). Citaat:
Citaat:
Je hebt toch veel minder angst als je er gewoon niet mee bezig bent dan als je bibberend thuis zit ? Het effect van de angst is van begrensd te zijn in de belevenis van uw vrijheden (andere angst is er eigenlijk niet he). Dat effect is nu gemaximaliseerd. Als ik zogezegd "angst heb" om een verkeersdode te worden, maar dat belet mij niet om met de auto te rijden en over te steken, dan is die angst niet "verzilverd". Als ik, omdat ik bang ben van een verkeersdode te worden, mijzelf verbied van te rijden of de straat over te steken, dan wordt mijn angst gerealiseerd in het mij ontnemen van handelingen. DAT is de bedoeling van terrorisme: de andere zodanig den daver op 't lijf jagen dat hij zichzelf van al zijn capaciteiten ontdoet. Dat is precies wat men aan het doen is. Maw, als ik weet dat er zotten met bommen rondlopen, en ik heb daar wat schrik van, maar het kan mij niet schelen, en ik handel alsof die er niet zijn, dan is het effect van dat terrorisme 0. Ook al ontplof ik uiteindelijk. Ik heb mij niet ontzegd van te leven en keuzes te maken en vrij te zijn. Daarentegen, als ik weet dat er zotten met bommen rondlopen, en dat belet mij van mijn boodschappen gaan te doen, dan is het effect van dat terrorisme quasi 100% : ik kan zelfs geen boodschappen meer doen ! Citaat:
Citaat:
Nu ben ik het met U eens dat mocht men zeggen: "goed, we hebben 2 dagen een lockdown nodig en nadien hebben we ze", dat dat in orde is. Maar "we hebben een onbegrensde tijd een lockdown nodig, en we zijn niet zeker dat we ze zullen pakken in die tijd", dat is precies het soort van verzilvering van angst waar terroristen achter azen. Citaat:
Dat is wat ik bedoelde ook: als men zegt: 2 dagen lockdown, en we garanderen U dat nadien de stad veilig is, ma foi, waarom niet. Maar we zitten niet in dat scenario. Men kan nog maanden zoeken zonder iets te vinden. En aanslagen zijn nog altijd mogelijk. Stel dat je een telefoontje krijgt "we gaan in het komende jaar een aanslag plegen ergens op een school". Sluit je dan het onderwijs gedurende een jaar ? Citaat:
Moest men 40 man oppakken die allemaal klaar stonden om een aanslag te plegen, een computer vinden met de lijst van hun namen en geen andere, en alle explosieven en wapens voor de aanslag, DAN zou men kunnen zeggen: "OK we hebben ze, de kust is veilig." De kans dat dat gebeurt is met de dag kleiner.
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En nog: wie denkt dat er geen mensen zullen zijn die drie dagen opgesloten zullen worden gewoon omdat een flik een slechte dag heeft, awel, die is naief.
Ik herhaal: vuile fascisten. Citaat:
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gewoon om eigen rekeningen te vereffenen. Machtswellust.
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
Is de kans bij u groter misschien? Vandaar die 'angst'? ![]() Citaat:
Je hebt meer 'angst' van uw vrijheid beroofd te worden voor 72 uur, dan voor een aanslag. Geen relativering met ongelukken nu? Werkt de kansberekening in uw nadeel? ![]()
![]() |
#120 |
|
![]() Ik zal er aan denken wanneer ik mijn auto nog eens parkeer op een verkeerde plek.