![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() .dbbl
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 3 februari 2016 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=xaR2VDeRglw maar goed off topic.
![]() |
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() + Bent u al in pakweg India of Mexico geweest als single vrouw?
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() Tja goed, dat maakt de oversteek levensgevaarlijk.
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u Pat Condell aanbevelen? https://youtu.be/rIcltV7r-nM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar dit forum is dan ook totaal geen representatieve voorstelling van de maatschappij. En die beelden waarover u het had zag natuurlijk ook, maar wissel ik graag af met iets als pakweg https://www.youtube.com/watch?v=a6dx_HkqvwQ
![]() |
![]() |
#109 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fisk vond de Arabische Lente aanvankelijk fantastisch. Deze expert zag evenmin als onze briljante politici dat het verzet in Libië een bende fundamentalisten was. Dat is voor mij het moment waarop Fisk voor de rest van zijn leven had moeten zwijgen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik leef hier. Wat ze in India, Mexico of Groenland doen boeit me eerlijk gezegd niet zozeer...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet geïntegreerd worden met ons. Wij willen geen alleenstaande mannen die onze vrouwen en minderjarige kinderen bepotelen . Stopt toch met uw grote gelijk te willen halen en aanvaard wat is: WE WILLEN ZE NIET! We zullen ze herinneren als de grootste lafaarden die de geschiedenis kent en gelukzoekers die als parasieten een host zoeken. En wij zullen de huidige politieke partijen herinneren als volksverraders. Die deden het nog erger als de sossen met hun steenkoolmijnen; ze leggen ze meteen in de hangmat nu. Laatst gewijzigd door Peche : 4 februari 2016 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze kunnen wel geld geven voor mosks die ons hier de islam moeten opsolferen. De wereld is één brok hypocrisie... En de vele rondlopende hypocrieten gedijen er zeer goed in... Laatst gewijzigd door andev : 5 februari 2016 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niemand hier precies wil weten is dat er geen oorlog is in héél Syrie. Er zijn gebieden waar gevochten wordt (Aleppo is nu ver verwoest), maar in Bagdad valt er geen bom. Zouden er in héél Syrie geen plaatsen kunnen gevonden worden om HUN EIGEN VOLK op te vangen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neen, in de koran staat dat ze meer punten krijgen als ze emigreren en héél de wereld voor Allah maken. Vandaar dat de voorhorde vooral met moskeeën wordt gesteund. Kwestie dat we weten hoe de toekomst er zal uitzien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt. Ik bedoelde Damascus.
Maar Bobke heeft dus ook gelijk: waarom Iraakse vluchtelingen?
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens: heeft er iemand enig idee van waarom er voor de invoer van islamitische gastarbeiders nooit "vluchtelingen" aankwamen? Buiten een groepje Hongaren was er blijkbaar nergens oorlog?
![]() |
![]() |