![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gouverneur
|
![]() Totaal niet mee eens met dit achterlijke besluit.
Abou Jahjah intereseert mij niet maar de vrijheid van meningsuiting is mij te lief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Vrijheid van meningsuiting betekent dat je mensen met een tegengestelde mening dan het jouwe het recht EN de gelegenheid (in dit geval dus Brugge) geeft om alles te zeggen wat hij/zij wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat recht geldt voor iedereen, vriend als vijand. Als VB'er heb ik vele jaren gezien hoe dat recht soms voor het Vlaams Blok/Belang slinks en sluw werd gefnuikt. Daarom ook kan ik niet mee met de redenering om nu iemand hier de mond te snoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die in Belgie niet bestaat vermits er meningen zijn waar je voor wordt opgesloten in de gevangenis.
![]() |
![]() |