![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals er hier ook wel opereren. Sommigen richten daar 'n achterhoekske voor op om info te verzamelen, uitspraken uit te lokken, permanent verbannen worden, terugkomen met andere geestesgesoorde niks.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
Wat een gejank om een drugsdealer.
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niets nieuws , aanhangers van andere godsdiensten hebben precies dezelfde dingen gedaan of doen dat nog steeds.
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij links zitten dus geen dealers of gebruikers ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#106 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Volgens dpg is het geoorloofd dat mensen door volksvreemde subhumane schepsels worden neergestoken.
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neersteken van mensen is zelfs crimineel , eenderwelke kijk/denkhoek !!
En natuurlijk kan men gewoon blijven schelden op 1 richting , maar levert het (dan) iets (zinvol) op ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#108 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dan is neersteken toch niet crimineel?
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opletten geblazen met advocaten ....
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
IS TERREUR Een 15-jarig Duits-Marokkaanse meisje dat in de Noord-Duitse stad Hannover een politieman had neergestoken, had banden met de jihadistische terreurgroep Islamitische Staat (IS). Dat heeft het federaal parket in Berlijn vandaag meegedeeld.http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...S-banden.dhtml |
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Valt zo ook al genoeg op hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inzake de dader:
Allahu Akbar und die „schwierige“ Wahrheit http://www.pi-news.net/2016/05/allah...rige-wahrheit/ |
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Geloof is een keuze, nationaliteit niet. Discriminatie is verboden, maar daarvoor dienen mensen eerst te begrijpen wat discriminatie is, en vooral dat het een probleem van alle tijden, alle culturen en alle rassen is. Het is geen Vlaams probleem. Racist en Vlaming worden als synoniem gebruikt door sommige extreem-linkse groeperingen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opnieuw een 'verwarde' man:
De man die zondag triatlete Sofie Goos in de onderrug stak met een mes, vroeg vorige week zelf om opgenomen te worden in een psychiatrisch centrum. De 26-jarige Samir T. werd er echter wandelen gestuurd omdat hij 'geen gevaar' vormde voor zichzelf of de maatschappij.http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...m-opname.dhtml |
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|