Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2016, 17:23   #101
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Oei, de selfiemoslima heeft al spijt van haar actie...

https://mobile.twitter.com/SamvanRoo...44705289998336

Ze kan de aandacht niet aan. Iets met daden en gevolgen of zoiets
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 17:32   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
... en toch ook wel in een richting neigend van een Verlichte islam aanhangster.

.
Wat is volgens u "verlichte islam" en hoe vindt u dat dan terug bij die jongedame?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 17:42   #103
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie de motieven van het meiske zelf eens wilt horen, mag op facebook zoeken naar de pagina van De Afspraak.

Dat moet een televisieprogramma zijn of zo, maar in ieder geval wordt ze daar geïntervieuwd.
Een schoon meiske overigens, en toch ook wel in een richting neigend van een Verlichte islam aanhangster.

.
met een hoofddoek ????

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 18 mei 2016 om 17:43.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 17:44   #104
dalibor
Banneling

Standaard

Hoe, wanneer en waarom heeft die Vandermeersch ooit een missverkiezing gewonnen?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 18:02   #105
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Bwaa kweet niet hij heeft iets speciaals ik hoor hem graag spreken ,, hij heeft wel klasse en goed voorkomen, lijkt mij een nette mens...die nieuwe voorzitter
Ben jij soms een vrouw?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 18:03   #106
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Hoe, wanneer en waarom heeft die Vandermeersch ooit een missverkiezing gewonnen?
In tijden dat een ploeg als Antwerp nog eens in eerste speelde.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 18:58   #107
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat is volgens u "verlichte islam" en hoe vindt u dat dan terug bij die jongedame?
Wat dat is, daar ben ik een boek over aan het schrijven. Ge moogt het kopen als het af zal zijn.

Je zal dan wel eerst moeten lezen, want ik heb niet geschreven dat ik er iets van terug vond bij die jongedame, maar wel "in de richting neigend van".

Kom in september maar eens terug.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 19:12   #108
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat dat is, daar ben ik een boek over aan het schrijven. Ge moogt het kopen als het af zal zijn.

Je zal dan wel eerst moeten lezen, want ik heb niet geschreven dat ik er iets van terug vond bij die jongedame, maar wel "in de richting neigend van".

Kom in september maar eens terug.

.
Een moslima met een iPhone, wat volgens u "in de richting neigend van" moet voorstellen.

Dat wordt een vederlicht boek, veronderstel ik.
Oud 18 mei 2016, 21:46   #109
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Oei, de selfiemoslima heeft al spijt van haar actie...

https://mobile.twitter.com/SamvanRoo...44705289998336

Ze kan de aandacht niet aan. Iets met daden en gevolgen of zoiets
Het zou mij niet verbazen dat ze door fans van Filip Dewinter met haatposts wordt bestookt.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 21:47   #110
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Het zou mij niet verbazen dat ze door fans van Filip Dewinter met haatposts wordt bestookt.
Enig bewijs voor wat u schrijft?
Oud 18 mei 2016, 22:13   #111
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Als je haar eigen verklaringen leest zou je haast denken dat je met een wat naïeve moslimhippie te maken hebt, eerder dan met een terroriste. Ze had misschien beter een hoofddoek met bloemetjes gedragen? Wie weet gaat de moslimwereld ook nog haar flower power meemaken als reaktie op de burgeroorlog in Syrië? Een beetje zoals de westerse flower power een reaktie was op de oorlog in Vietnam.

[citaat]

http://yasmina.marokko.nl/41829/zaki...niet-verwacht/

'Ik wou absoluut geen problemen of haat uitlokken met mijn selfie, juist het tegenovergestelde. Mijn insteek was wat liefde tonen aan mensen die er haatdragend uit zien.' De demonstranten namen dat behoorlijk sportief op, laat Zakia aan onze redacteur weten. 'Dat had ik niet verwacht. Ze reageerden vriendelijk en zochten verder geen ruzie en scholden me ook niet uit.'

Op foto's, gepubliceerd door VICE, is inderdaad te zien dat sommige demonstranten hun brede lach inzetten op de selfies van Zakia. Alleen Vlaams Belang-leider Filip DeWinter bleef nors kijken.

[/citaat]

[citaat]

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160516_02291649

Een boodschap die gelinkt mag worden aan de foto, heeft Belkhiri wel: ‘Er zijn moslims die met Vlaams Belang kunnen glimlachen en er een foto mee kunnen nemen. Wij zijn niet allemaal Vlaams Belang-haters.’

[/citaat]
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Oud 18 mei 2016, 22:50   #112
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat een imago breker ... heeft echt NIEMAND meer nog schrik van FDW ?!?

Het valt inderdaad op dat de enige die er niet mee kan lachen de Fluppe is. Uitgerekend degene die van het vijandsbeeld tegenover "de andere" zijn beroep heeft gemaakt. Al bijna gans zijn professioneel leven is hij een beroepspolitieker, en als 50-plusser maakt hij geen kans om nog elders een job te vinden. Dus zal hij nog tot aan zijn pensioen in het parlement proberen te blijven, en heeft er dus alle belang bij om dit vijandsbeeld tegenover "de andere" overeind te houden.

En dan komt zo'n klein mormel met hoofddoek zijn broodwinning -het vijandsbeeld- onderuithalen met zo'n stomme selfie ! Je gezicht zou voor minder rood aanlopen. Hij had haar waarschijnlijk de nek willen omwringen, ware het niet dat er kamera's in de buurt waren.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 18 mei 2016 om 22:52.
Oud 18 mei 2016, 23:33   #113
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Het valt inderdaad op dat de enige die er niet mee kan lachen de Fluppe is. Uitgerekend degene die van het vijandsbeeld tegenover "de andere" zijn beroep heeft gemaakt. Al bijna gans zijn professioneel leven is hij een beroepspolitieker, en als 50-plusser maakt hij geen kans om nog elders een job te vinden. Dus zal hij nog tot aan zijn pensioen in het parlement proberen te blijven, en heeft er dus alle belang bij om dit vijandsbeeld tegenover "de andere" overeind te houden.

En dan komt zo'n klein mormel met hoofddoek zijn broodwinning -het vijandsbeeld- onderuithalen met zo'n stomme selfie ! Je gezicht zou voor minder rood aanlopen. Hij had haar waarschijnlijk de nek willen omwringen, ware het niet dat er kamera's in de buurt waren.
Ja, uit de laatste peiling blijkt inderdaad dat het Vlaams Belang zwaar onderuit werd gehaald door deze moslima...

Hoeveel % kwam er ook alweer bij?
Oud 19 mei 2016, 00:06   #114
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie de motieven van het meiske zelf eens wilt horen, mag op facebook zoeken naar de pagina van De Afspraak.

Dat moet een televisieprogramma zijn of zo, maar in ieder geval wordt ze daar geïntervieuwd.
Een schoon meiske overigens, en toch ook wel in een richting neigend van een Verlichte islam aanhangster.

.
Hier het interview in kwestie :
https://www.facebook.com/deafspraakt...3/?pnref=story

westhoek.jpg
Oud 19 mei 2016, 00:37   #115
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

De moslimbekeerling Doomy laat geen enkele kans onbenut om propaganda voor zijn slavenideologie te maken.
Na tien seconden heb ik de boel uitgezet.
Oud 19 mei 2016, 01:47   #116
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
De moslimbekeerling Doomy laat geen enkele kans onbenut om propaganda voor zijn slavenideologie te maken.
Chapeau voor je 🎩, ik heb 't niet eens aangeklikt.

Boeien wat zo'n kopvod te zemelen heeft, dat ze 'n beetje gaat aandachtshoeren in mohamedaanse contreien, ik stel 't kersvers opgericht islamitisch kalifaat voor, komt ze er meteen achter wat ze daar te zeggen heeft, hoe 't er daar aan toegaat, hoeveel rechten ze er heeft, wat ze daar waard is, hoe vredelievend & tolerant haar doodscultus is & of ze daar selfies tussen de venten mag/kan maken.

Daarmee vergeleken zijn VB'ers koorknapen, en smeekt ze om er bij te horen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 02:28   #117
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik kan het ook niet helpen dat de wereld niet zo zwart/wit is als in je simplistisch wereldbeeld en niet iedereen jouw simplistisch wereldbeeld deelt.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 19 mei 2016 om 02:29.
Oud 19 mei 2016, 02:35   #118
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Enig bewijs voor wat u schrijft?
Wij wachten ook al uren op dat bewijs.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2016, 02:36   #119
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb haar gegoogeid, en zo ziet ze er helemaal niet uit.
Die foto's zijn in zo'n perspectief gemaakt zodat ze helemaal misvormd werd.
Ik heb haar ook gegoogeld, en ben tot dusver geen gemanipuleerde beelden van haar tegengekomen. De andere beelden die ervan te vinden zijn lijken het verhaal eerder te bevestigen. Wees vrij om een link te geven naar die gemanipuleerde beelden. Waar zijn die?

westhoek.jpg
Oud 19 mei 2016, 02:37   #120
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wij wachten ook al uren op dat bewijs.
Fantaman is't, die z'n wensen & hersenspinsels voor waar aanneemt.

Wie trapt daar in.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be