![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Oei, de selfiemoslima heeft al spijt van haar actie...
https://mobile.twitter.com/SamvanRoo...44705289998336 Ze kan de aandacht niet aan. Iets met daden en gevolgen of zoiets ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 mei 2016 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Hoe, wanneer en waarom heeft die Vandermeersch ooit een missverkiezing gewonnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal dan wel eerst moeten lezen, want ik heb niet geschreven dat ik er iets van terug vond bij die jongedame, maar wel "in de richting neigend van". Kom in september maar eens terug. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt een vederlicht boek, veronderstel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Als je haar eigen verklaringen leest zou je haast denken dat je met een wat naïeve moslimhippie te maken hebt, eerder dan met een terroriste. Ze had misschien beter een hoofddoek met bloemetjes gedragen? Wie weet gaat de moslimwereld ook nog haar flower power meemaken als reaktie op de burgeroorlog in Syrië? Een beetje zoals de westerse flower power een reaktie was op de oorlog in Vietnam.
[citaat] http://yasmina.marokko.nl/41829/zaki...niet-verwacht/ 'Ik wou absoluut geen problemen of haat uitlokken met mijn selfie, juist het tegenovergestelde. Mijn insteek was wat liefde tonen aan mensen die er haatdragend uit zien.' De demonstranten namen dat behoorlijk sportief op, laat Zakia aan onze redacteur weten. 'Dat had ik niet verwacht. Ze reageerden vriendelijk en zochten verder geen ruzie en scholden me ook niet uit.' Op foto's, gepubliceerd door VICE, is inderdaad te zien dat sommige demonstranten hun brede lach inzetten op de selfies van Zakia. Alleen Vlaams Belang-leider Filip DeWinter bleef nors kijken. [/citaat] [citaat] http://www.standaard.be/cnt/dmf20160516_02291649 Een boodschap die gelinkt mag worden aan de foto, heeft Belkhiri wel: ‘Er zijn moslims die met Vlaams Belang kunnen glimlachen en er een foto mee kunnen nemen. Wij zijn niet allemaal Vlaams Belang-haters.’ [/citaat]
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan komt zo'n klein mormel met hoofddoek zijn broodwinning -het vijandsbeeld- onderuithalen met zo'n stomme selfie ! Je gezicht zou voor minder rood aanlopen. Hij had haar waarschijnlijk de nek willen omwringen, ware het niet dat er kamera's in de buurt waren. ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 18 mei 2016 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel % kwam er ook alweer bij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/deafspraakt...3/?pnref=story
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() De moslimbekeerling Doomy laat geen enkele kans onbenut om propaganda voor zijn slavenideologie te maken.
Na tien seconden heb ik de boel uitgezet.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boeien wat zo'n kopvod te zemelen heeft, dat ze 'n beetje gaat aandachtshoeren in mohamedaanse contreien, ik stel 't kersvers opgericht islamitisch kalifaat voor, komt ze er meteen achter wat ze daar te zeggen heeft, hoe 't er daar aan toegaat, hoeveel rechten ze er heeft, wat ze daar waard is, hoe vredelievend & tolerant haar doodscultus is & of ze daar selfies tussen de venten mag/kan maken. Daarmee vergeleken zijn VB'ers koorknapen, en smeekt ze om er bij te horen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het ook niet helpen dat de wereld niet zo zwart/wit is als in je simplistisch wereldbeeld en niet iedereen jouw simplistisch wereldbeeld deelt.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 19 mei 2016 om 02:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Ik heb haar ook gegoogeld, en ben tot dusver geen gemanipuleerde beelden van haar tegengekomen. De andere beelden die ervan te vinden zijn lijken het verhaal eerder te bevestigen. Wees vrij om een link te geven naar die gemanipuleerde beelden. Waar zijn die?
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fantaman is't, die z'n wensen & hersenspinsels voor waar aanneemt.
Wie trapt daar in.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |