![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als uw inbreng die richting zou kunnen opgaan, dan zouden we pas echt van een doorbraak kunnen spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zitten weer ver van ons onderwerp, het katholiek onderwijs. Zelfs genoemd in de titel: "ons" katholiek onderwijs.
Ons ? Ja, inderdaad, meer dan grotendeels betaald met belastingsgeld. Even een verhaaltje als situering: stel dat er in Antwerpen een Joodse vzw was die tot doel had arme Joden een maaltijd te bezorgen aan een halve euro. De stad legde altijd al het verschil bij. Natuurlijk waren daar ook niet-Joodse armen welkom. Arme niet-Joodse katholieken, dito protestanten, dito islamieten en dito atheïsten in al hun verschillende obediënties. Na verloop van wat jaren komen er nog wel een paar Joodse armen, maar is het merendeel van de klanten van de zeer succesvolle en kwaliteitsvolle armenrestaurant "neutraal-atheïst-doorsnee-Vlaming-achtig". De stad sponsort nog steeds zoals vroeger. 9 van de 10 personeelsleden zijn ook geen Jood meer, de directeur is nog wel Jood, want aangeduid door de Rabbijn. Is dat dan nog een Joodse vzw, of is dat eer een stedelijke VZW ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ik ? ik was bezig tegen iemand anders ... mag het , trouwens lees ander topics dat gebeurd nog dat alles afdwaalt ...dat moet je weer niet op mij uitwerken... zielig . Trouwens als het u niet aanstaat hoef je niet te antwoorden .
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 juni 2016 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Tijdens het posten op een forum kun je ook luisteren naar Radio Free Northwest.
Iemand had genoeg van al die beaners en wat nog allemaal. Ze is verhuist. http://northwestfront.org/2016/05/ra...may-26th-2016/
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 juni 2016 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zitten er alleszins een pak minder. In de school van mijn kinderen zit er trouwens geen enkele moslim en ik ben daar heel erg blij mee. Daarom stuur ik ze ook graag naar een katholieke school, omdat je daar veel minder te maken krijgt met deze fascistische ideologische adepten. Ik wil mijn kinderen zoveel mogelijk weghouden van facisme en in het katholieke net lukt dat nog relatief goed. Als ze echter het fascisme willen integreren in het katholieke net, dan zitten we natuurlijk met een groot probleem.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integreren in deze maatschappij is enkel mogelijk als Moslims hun fascistische ideologie afzweren. Daarna wil ik gerust contact hebben met deze mensen. Met fascisten wil ik echter niks te maken hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Zuid-Amerikanen. Voornamelijk Mexicanen.
Ze eten graag bonen.
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ons huidig onderwijslandschap hebben we zeer veel scholen van dat type. Zowat het hele katholieke net, hier en daar een scherper geprofileerde school niet te na gesproken. Het joodse net is veel scherper geprofileerd en wordt dan ook enkel met joodse kinderen bevolkt. Al heeft dat ook met de andere verlofregeling te maken, waardoor geen enkele andere ouder het in zijn hoofd haalt zijn kind er in te schrijven. De gebouwen worden nog iets minder betoelaagd dan in het GO (60 of 70% ipv 100%). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die grens van hun is ook een gatenkaas.
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Atoom -en brandbommen gooien op weerloze burgers. Het zegt meneer niets? Laat ook maar. Je kunt niet zelfstandig nadenken.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 3 juni 2016 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |