Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2016, 06:50   #101
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Al eens bedacht dat het juist door de heersende politiek van Europa, van de Belgische elite en andere elites over heel de werled is dat er nu zoveel mannen, totaal kansloos hier voor onze deur staan???
en jij raad ons aan aan dat spel te blijven meespelen???
Ik raad niets aan. Ik zeg enkel dat we dit als Europa moeten aanpakken.
Vanuit de wil van het volk, niet vanuit een elite.
Er is geen midden meer. 't Is het één of het ander geworden.

Voor mij is het vooral belangrijk dat deze vluchtelingencrisis stopt. Wij hebben geen economische vluchtelingen op te vangen. We moeten beginnen met massale deportaties.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 08:10   #102
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De meeste Franstaligen hebben geen interesse in politiek en nog minder in het communautair. Ik leef in een Franstalige wereld en geloof me vrij, 9 keer op 10 spreken we nooit daarover met Franstaligen.
Inderdaad een echt autistisch klootjesvolk zoals heel la Belgique... en Everytime is er nog fier op ook.
Ik heb altijd geleerd dat autisme een negatieve afwijking is; zeker geen meerwaarde. Maar ja dan stond het woord franstalig er wel niet voor en dat woord franstalig verklaart wel alles...
Nepotisme tot in het absurde en iedereen die daartegen wil reageren en die vooral tegen de verderfelijke uitwassen ervan wil optreden wordt dan maar mediatiek de grond in geboord omdat ze de 'onbestaande' samenhorigheid van dit land in het gevaar zouden brengen...

La Belgique met Bruxelles als extreem exces zijn nog niet genoeg tekenend... Nu krijgen ze nog de katastrofale rol van de rode duivels op het recette...
"Tous ensemble, tous ensemble....", het was hen zelfs teveel om voor de schijn er een Vlaamse strijdkreet naast te plaatsen, terwijl de meerderheid van la Belgique uit Vlamingen bestaat... Oei, de Vlaming bestaat niet...
Inderdaad in la Belgique draait alles alleen en alleen om de grote francofonie en de franstalige bevolking is er van doordrongen tot in het absurde...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 08:13   #103
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik raad niets aan. Ik zeg enkel dat we dit als Europa moeten aanpakken.
Vanuit de wil van het volk, niet vanuit een elite.
Er is geen midden meer. 't Is het één of het ander geworden.

Voor mij is het vooral belangrijk dat deze vluchtelingencrisis stopt. Wij hebben geen economische vluchtelingen op te vangen. We moeten beginnen met massale deportaties.
Peche; is dat niet de droom van elke democraat??? Maar spijtig genoeg de elite heeft op zogezegde democratische wijze elke democratie en elke afbraak van hun elitaire macht onmogelijk gemaakt...

Wat raad je ons dan nu aan??? Of verder meespelen met die elite of de boel opblazen in de hoop om daarna iets democratisch op de poten te kunnen zetten???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 10:13   #104
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Uit Europa?
Prima!
Uit België?
No way!
Uit België en daarna Nedin als u snapt wat ik bedoel.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be