![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
een neefje van mij werkt reeds meer dan 10 jaar in China, ze liggen daar niet wakker van wat de rest van de wereld doet, laat staan België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog zo'n goei : Filip zijn zakenreizen, ... Hallo, ? Die reis wordt gesponserd door ons en gaat over ons geld, niet het zijne, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft een flamingant als Morel verloren bij Prins Filip? Staat "consequentie" wel in haar woordenboek???
************************************************** *********** Wat voor prietpraat is me dat nu weer ? Trouwens buiten Chris Morel, is het toch maar een showbezoek, dat weinig aarden aan den dijk zal brengen. Te vergelijken met Kabila's bezoek aan Belgie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je neutraal moet blijven, moogde daar niks op zeggen, ... daar gaat het om, voor mijn part haat hij Morel vanuit het allerdiepste van zijn ziel, maar hij mag dat niet zeggen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zullen ze Vlaanderen (waarom Fhilip hier bij nodig is, mag joost weten) willen promoten als handelscentrum van Europa. Of de Chinezen hier erg van onder den indruk gaan zijn, is een andere vraag. En indien wel, dan zal het eerder door figuren als Chris Morel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() En naar China gaan, is dat wel politiek correct? De mensenrechten worden er geschonden, China bezet Tibet en er is geen vrije meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=rookie][quote=Yann]Het gaat hier niet om één of ander politiek standpunt. Het gaat hier om de aanwezigheid van een extreem-rechts individu, die nog niet eens in de regering zit, in het bijzijn van onze Kroonprins. Zij is een schande voor ons land, en voor onze monarchie.
Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 3 november 2004 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat die "pesterijen" juist zijn.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Snoepreisjes... doet me denken aan het snoepreisje van een Blok-parlementair die eind jaren '90 naar Palestina (of Israël) ging als "waarnemer" bij de verkiezingen. All Inn-formule uiteraard. Bij zijn terugkeer stoefte hij in zijn arrondissement er nog 1000 dollar zakgeld aan over te hebben gehouden... 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En daar is uw nonkel Generaal-Pastoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet te vragen wat een 'zakgeld' er nodeloos wordt doorgedraaid door degenen die géén cent overhebben na hun vele 'handelsmissies' en andere 'snoepreisjes'. De prinselijke debielen op kop.
![]() |