Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2004, 12:33   #101
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
China zou liever met andere landen moeten handelen, volgens mij.
Tja, ...

een neefje van mij werkt reeds meer dan 10 jaar in China, ze liggen daar niet wakker van wat de rest van de wereld doet, laat staan België.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 12:37   #102
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Prins Filip doet zijn zakenreizen met wie hij wil en hij heeft dan ook overschot van gelijk Vlaams Blokkers te weigeren ook omdat zij helemaal niet de intentie hebben om België in het buitenland te vertegenwoordigen.

Het wordt overigens tijd dat buitenlandse handel weer een Belgische bevoegdheid wordt ! België is veel te klein om gesplitst voor te stellen in het buitenland.

Hier nog zo'n goei :

Filip zijn zakenreizen, ... Hallo, ? Die reis wordt gesponserd door ons en gaat over ons geld, niet het zijne, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 12:43   #103
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Tja, ...

een neefje van mij werkt reeds meer dan 10 jaar in China, ze liggen daar niet wakker van wat de rest van de wereld doet, laat staan België.
Ik bedoelde dat er meer interessante landen, waarmee China zou kunnen handelen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 12:47   #104
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Generaal-Majoor : is dat een hoge post of enen die de wc's moet kuisen ?
Dat is een van de hogere functies die ge als gediplomeerd tooghanger kunt krijgen.
Oud 3 november 2004, 12:48   #105
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ik bedoelde dat er meer interessante landen zijn, waarmee China zou kunnen handelen.
Inderdaad. Ik moet je volledig gelijk geven.
Oud 3 november 2004, 12:50   #106
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat heeft een flamingant als Morel verloren bij Prins Filip? Staat "consequentie" wel in haar woordenboek???
Wat voor prietpraat is me dat nu weer ?
Trouwens buiten Chris Morel, is het toch maar een showbezoek, dat weinig aarden aan den dijk zal brengen. Te vergelijken met Kabila's bezoek aan Belgie.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 12:51   #107
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
De intentie om ons land naar de kloten helpen is als 'mening' evengoed een aanzet tot geweld en discriminatie.
Wie klaarstaat om de poten vanonder je stoel te zagen, nodig je toch niet mee op reis?

Als je neutraal moet blijven, moogde daar niks op zeggen, ...

daar gaat het om, voor mijn part haat hij Morel vanuit het allerdiepste van zijn ziel, maar hij mag dat niet zeggen ...
Oud 3 november 2004, 12:56   #108
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Wat heeft een flamingant als Morel verloren bij Prins Filip? Staat "consequentie" wel in haar woordenboek???
Wat voor prietpraat is me dat nu weer ?
Trouwens buiten Chris Morel, is het toch maar een showbezoek, dat weinig aarden aan den dijk zal brengen. Te vergelijken met Kabila's bezoek aan Belgie.
De reis komt er omdat Flupken nog geen foto in zijn album zitten heeft van de Chinese muur en aangezien er iemand meegaat met ne rolstoel zal dat misschien niet doorgaan, daarom is hij zo kwaad.
Oud 3 november 2004, 12:56   #109
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Ik moet je volledig gelijk geven.
Weet nu ook niet wat de bedoeling van den uitstap is (buiten uit te stappen op kosten van de belastingsbetaler). Industrieel is Wallonie al een kerkhof, en is Vlaanderen op weg om er een te worden. Dus op dat gebied zullen ze van China niet veel moeten verwachtten.
Waarschijnlijk zullen ze Vlaanderen (waarom Fhilip hier bij nodig is, mag joost weten) willen promoten als handelscentrum van Europa. Of de Chinezen hier erg van onder den indruk gaan zijn, is een andere vraag. En indien wel, dan zal het eerder door figuren als Chris Morel zijn.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 13:08   #110
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

En naar China gaan, is dat wel politiek correct? De mensenrechten worden er geschonden, China bezet Tibet en er is geen vrije meningsuiting.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 13:24   #111
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
En naar China gaan, is dat wel politiek correct? De mensenrechten worden er geschonden, China bezet Tibet en er is geen vrije meningsuiting.
Prins Filip zal zich in zijn sas voelen.
Oud 3 november 2004, 14:00   #112
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

[quote=rookie][quote=Yann]Het gaat hier niet om één of ander politiek standpunt. Het gaat hier om de aanwezigheid van een extreem-rechts individu, die nog niet eens in de regering zit, in het bijzijn van onze Kroonprins. Zij is een schande voor ons land, en voor onze monarchie.
Citaat:

Bij mijn weten is zij verkozen door het volk. Kan dat de houten hark van Laken ook zeggen ???
Waarschijnlijk heeft Filip dan ook meer mensen (of voorkeurstemmen) achter zich staan dan Marie-Zwart Morel.
Oud 3 november 2004, 14:02   #113
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wel wel wel, kijk eens aan!

Nu gaan we al dreigen met repressie in vredestijd?

Zo te zien zijn onze vaderlandslievende belgicisten anno 2004 nog altijd dezelfden als die van 14/18 en 40/45.
En de flaminganten? Die zijn zeker niet meer dezelfden als die van 14/18 en 40/45 zeker? Consequentie! Had ik het daar al niet eens over gehad?

Laatst gewijzigd door Yann : 3 november 2004 om 14:03.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 14:04   #114
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Generaal-Majoor : is dat een hoge post of enen die de wc's moet kuisen ?
Ongelooflijk grappig. Dit getuigt weer van uw frustratie Geertje. Want dat ben je, een kleine garnaal die niets voorstelt.
Oud 3 november 2004, 14:10   #115
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Waarschijnlijk heeft Filip dan ook meer mensen (of voorkeurstemmen) achter zich staan dan Marie-Zwart Morel.
Het feit dat de monarchie gebaseerd is op discriminatie op basis van afkomst zorgt ervoor dat we dat nooit zullen kunnen toetsen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 14:13   #116
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En de flaminganten? Die zijn zeker niet meer dezelfden als die van 14/18 en 40/45 zeker? Consequentie! Had ik het daar al niet eens over gehad?
We waren inderdaad bezig over het gebrek aan consequentie wat betreft de monarchie.

Ik weet trouwens nog steeds niet wat die "pesterijen" juist zijn.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 3 november 2004, 14:14   #117
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ongelooflijk grappig. Dit getuigt weer van uw frustratie Geertje. Want dat ben je, een kleine garnaal die niets voorstelt.
Haalt Geertje maar 0,27% van de stemmen ofzo?
Oud 3 november 2004, 14:26   #118
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Snoepreisjes... doet me denken aan het snoepreisje van een Blok-parlementair die eind jaren '90 naar Palestina (of Israël) ging als "waarnemer" bij de verkiezingen. All Inn-formule uiteraard. Bij zijn terugkeer stoefte hij in zijn arrondissement er nog 1000 dollar zakgeld aan over te hebben gehouden... 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 14:29   #119
Geertje

Standaard

Citaat:
Het Belgisch leger : de schrik van alle landen

En daar is uw nonkel Generaal-Pastoor.
Oud 3 november 2004, 14:45   #120
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Snoepreisjes... doet me denken aan het snoepreisje van een Blok-parlementair die eind jaren '90 naar Palestina (of Israël) ging als "waarnemer" bij de verkiezingen. All Inn-formule uiteraard. Bij zijn terugkeer stoefte hij in zijn arrondissement er nog 1000 dollar zakgeld aan over te hebben gehouden... 8)
Wauw!
Je hoeft niet te vragen wat een 'zakgeld' er nodeloos wordt doorgedraaid door degenen die géén cent overhebben na hun vele 'handelsmissies' en andere 'snoepreisjes'.

De prinselijke debielen op kop.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be