![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NN ik ben Tavek maar wat aan het plagen hoor maar voor hem is het zo te zien menens vermits ie er dingen bijhaalt waar ik zelf niet trots op ben (en die ik uit armoede en stommiteit ben begaan) om me echt te pesten... !! Hij is nochtans links maar blijkbaar basht ie graag zwakkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Realiseer u dan maar dat die tijd niet meer terugkomt. Je bent alleen, arm en zielig. En je bent er blijkbaar ook nog trots op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gemeen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() De poetsmadam of arbeider in een beschutte werkplek, mensen waar jij op neerkijkt, want het zijn jobs die te min zijn voor jou, die hebben wel vaak een vrouw of man, en een sociale kring...kortom een leven.
Dusja, zweten zal je niet doen. Maar dat is het dan ook, betreft de voordelen van jouw levensstijl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En euh ik zal wel een gezin hebben en zal niet alleen sterven, wacht maar! Laatst gewijzigd door bembem : 1 oktober 2016 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie de mannen al lopen.... De veilige optie is nog steeds onze hengst op El Hierro.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ga helemaal niets zeggen, plus ik ben niet hetero dus ofwel een vrouw ofwel BOM-moeder yep, maar familiegeluk zal ik hebben... En men zal blij met me zijn ondanks dat ik geen winner ben... Eat that sucker! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is: "is er wel een daad"?
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij speelt zeker het "mannetje" met de voorbinder. Wat een trauma's voor die kleine. Dit wordt een gebroken gezin zonder leiding zoals een stuk drijfhout.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En net zoals bij hetero's zijn er onder holebi's hitsige modellekes, maar ook frigide kwezels.
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een MODAM, maar dan zonder de primaire functie?
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |