![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van ons is ook zo een, er moeten zoetjes in de koffie, anders lust ze het niet.
Ik zeg dan stop dan met koffie, maar dat is te simpel blijkbaar.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 oktober 2016 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Vandaag minder dan 2 euro opgedaan.
Stokbrood uit de Lidl €0,5 Beleg, 1 euro Overschotje opgewarmd en overschot van stokbrood in de saus gesopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Ja Homer, maar in vergelijking is dat niet cheapskaten. Ze kosten een halve euro als ik me niet vergis. Plus verplaatsingskosten.
Wat kost een hot dog als je het zelf maakt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar Hoomer ik kan begrijpen dat je zo aan 50 eurokes per dag komt, en nee den Aldi & Ah verkopen geen namaakproducten... (Plus, dat is iets van vroeger van op discounters neer te kijken, tegenwoordig is dat reeds lang voorbij gestreefd en gaat bijna iedereen zijn boodschappen daar doen. Het is een mythe dat het aanbod er minderwaardig in kwaliteit zou zijn tov de 'gewone supermarketen', trouwens je moest eens weten dat dit doorgaans in dezelfde fabrieken wordt gefabriceerd, lol.) Tja, niet iedereen kampt met suikerproblemen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is niet alsof ik heelder potten dagelijks naar binnen speel, ik hou niet eens (meer) van zoet. Ik ben gewoon gestopt met al die rommel, zoetigheden, industrieel bereide voeding etc., ik mis 't niet eens, ik lùst 't zelfs niet meer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren nasi goreng gemaakt:
rijst, eitjes, sweet sojasaus, vissaus, worteltjes, look, kip (restjes van een braadkip), prei ![]() ![]() en 2 bakken op reserve: ![]() ja, bembemmeke zal niet omkomen van de honger, LOL ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
PS Ik vind Cara pils nog steeds een goed biertje alleen is het hier niet meer te verkrijgen en zijn we bijna verplicht een merkbiertje te drinken. PS Cara pils is het huismerk Van Colruyt gebrouwen in opdracht van Colruyt door de brouwerij ALken Maes. Zo heb je dus merkproducten en huismerken zoals de witte producten, de witte producten en de merkproducten kunnen kwalitatief met elkaar te vergelijken zijn, maar je gaat me niet vertellen dat een River Cola zo lekker is als een Coca cola En ja bembem ik heb een suikerverslaving zoals heel veel mensen maar met dit verschil ik mag geen suiker eten wat ik dan ook niet doe. Maar in elk geval ben ik niet obees, en heb geen pukkels door mijn voedingsgewoonten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Ho, maar ik gebruik dat niet hoor, hier is bijna alles vers bereid. Ik heb de tijd nu.
Laatst gewijzigd door Hoomer : 7 oktober 2016 om 04:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Huismerken zijn nu eenmaal goedkopere producten die met de gevestigde merkproducten kunnen concurreren qua kwaliteit. En inderdaad de landlopers enz. dronken of drinken Cara pils omdat het een goedkoop product is en bovendien nog kwalitatief en lekker van smaak is. Je moet je afvragen waarom ze Cara kopen en niet die goedkope brol uit de Aldi of AH of Tecno, ik bedoel die landlopers hebben ook smaakpapillen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik vond stokbrood van 50 eurocent. Dat is een halve dag eten al. Nu nog zelf charcuterie maken. Ik ga zelf kipcurry maken. Een halve kilo voor ongeveer 10 euro. Ik vind goedkope kip curry niet te eten, dus ga ik zelf currysaus maken zoals ik hem lust. En goeie stukken van de kip pakken. Geen pezen en kraakbeenderen gelijk in de goedkope producten, eikebah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon zorgen dat je een grote wijde jas hebt om aan te trekken. |
|
![]() |
![]() |