Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

Discussietools
Oud 7 november 2004, 17:36   #101
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
neen, jij moet gewoon lezen wat er staat.
Heb ik gedaan. Maar mag ik misschien jouw brilletje effe lenen? Misschien lees ik dan iets anders.

Citaat:
en voorts heb ik geen partijkaart van het blok... zielig van mij daar altijd direct te willen instoppen...
Kan je zoiets belangrijks niet sneller mededelen want je ziet het weer: ik maak steeds dezelfde vergissing.
Oud 7 november 2004, 17:36   #102
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Als rechts multicultureel doet gaan ze naar gekleurde hoertjes
Als links multicultureel doet spreken ze met die mensen
Das een groot verschil wel...
je bent echt niet bevooroordeeld hoor...
Oud 7 november 2004, 17:39   #103
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Heb ik gedaan. Maar mag ik misschien jouw brilletje effe lenen? Misschien lees ik dan iets anders.

Kan je zoiets belangrijks niet sneller mededelen want je ziet het weer: ik maak steeds dezelfde vergissing.
Kom kom, je bent op je pik getrapt met mijn allereerste reactie, da's in feite de essentie, al de rest is misplaatste vergelding van jou omdat je in je hemd werd gezet.
Oud 7 november 2004, 17:42   #104
thePiano

Standaard

Citaat:
Kom kom, je bent op je pik getrapt met mijn allereerste reactie, da's in feite de essentie, al de rest is misplaatste vergelding van jou omdat je in je hemd werd gezet.
Lap, de zoveelste extremist die vandaag beweert dat ik in mijn hemd sta. Hoe doen ze't toch dat ik daar zelf niks van merk?
Oud 7 november 2004, 17:44   #105
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Lap, de zoveelste extremist die vandaag beweert dat ik in mijn hemd sta. Hoe doen ze't toch dat ik daar zelf niks van merk?
wat is er zo extreem aan mij? leg eens uit?
Oud 7 november 2004, 17:46   #106
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Misschien mag hij zelfs daar niet meer binnen (zoals die extremist in Amsterdam: die was ook al uit een reeks moskeëen gegooid)
filosoof is offline  
Oud 7 november 2004, 17:46   #107
thePiano

Standaard

Citaat:
wat is er zo extreem aan mij? leg eens uit?
Ik zal even jezelf citeren, misschien vind je het zelf nog erg gematigd, en schrik je pas wakker als de kogels en stilleto's je rond de oren fluiten:

straddle: Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.

Leg jij nu maar eens uit wat je met dat laatste zinnetje bedoelt.

Laatst gewijzigd door thePiano : 7 november 2004 om 17:48.
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 18:01   #108
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
wat ben jij toch een gigantisch irritant, onverdraagzaam mannetje, heb echt zelden zoiets gezien. Nu ja, de goede kant is dat iedereen wiens geest niet al te veel vertroebeld is heeft kunnen zien hoe Piano reageert wanneer hij in zijn hemd wordt gezet...
Oud 7 november 2004, 18:05   #109
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik ben geduldig en herhaal mijzelf:

je wil van Gogh dus nomineren tot "Grootste Schoft van het Jaar" omdat zijn film Submission een "regelrechte belediging is van de islam en de moslims". Hirsi Ali was echter zelfs meer dan van Gogh betrokken bij de inhoud van die film, en over haar heb je geen woord kritiek....

graag antwoord Piano
Piano?
Oud 7 november 2004, 18:07   #110
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Piano, wat zou je gezegd hebben als Hirsi Ali om h�*�*r film vermoord was geworden en niet Van Gogh?
Oud 7 november 2004, 18:09   #111
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik zal even jezelf citeren, misschien vind je het zelf nog erg gematigd, en schrik je pas wakker als de kogels en stilleto's je rond de oren fluiten:

straddle: Ik heb het vroeger al gezegd: het zijn jullie linksen zelf met jullie gezeik over multicul en politieke correctheid die het extreem rechtse aanwakkeren. Enkel door extreme standpunten in te nemen kunnen we ons ontdoen van de verlammende cultuur van linkse despoten.

Als je enkel denkt in termen van zwart-wit en links-rechts, en je zit zelf nogal fanatiek in de linkse vleugel, dan kan ik er wel inkomen dat je dat zinnetje onmiddellijk in het rechtse hok plaatst, erger zelfs, dat je direct met Hitler zever moet afkomen... Dat is toch ronduit zwak en verlammend.

Maar dat bedoel ik nu net: het werkt verlammend om zo steeds te denken zoals jij wil doen. Ik denk echt dat jullie geobsedeerd zijn door dat "slechte rechtse blok". Uw signatures en avatars tonen verder die obsessie aan. Paino leeft blijkbaar van het stigmatiseren van het blok. Ik zou zelfs durven zeggen dat ik links ben van inborst, maar jullie fanatieke linksen spelen enkel in de kaart van de extreem rechtsen. Ik begrijp dat heel goed dat mensen rechts gaan stemmen, welke keuze heeft men anders als men het niet eens is met wat de huidige regeringen doen.

Voorts bedoel ik met dat zinnetje, zoals bv ook in het programma nachtwacht aan bod kwam, dat er geen verzuiling meer is, dat politieke partijen nagenoeg allemaal dezelfde ideeën hebben en bijna allemaal in het "centrum" samengeperst zitten inzake ideeëngoed. Van zodra 1 partij zich wat afzet van het centrum, bv het blok, met iets meer uitgesproken standpunten, dan geldt het direct als extreem, en dus a priori "negatief", vanuit het centrum beoordeeld. Terwijl het eigenlijk gaat om duidelijkere, meer uitgesproken standpunten en oplossingen. Daar is m.i. grote nood aan.

Tenslotte beaam ik met dat zinnetje enkel maar wat op nederlandse tv werd geopperd, zelfs van linkse kant, dat met de moord op TVG opnieuw bewezen wordt dat het multiculturele experiment faalt en dat de cultuur van politieke correctheid ook zware tekortkomingen met zich meebrengt...

Goed genoeg zo?

Ik heb dus dat ene zinnetje nu verklaard voor de linkse zuiveraars en gestapo die jullie zijn (is weer beledidend zekers??). Intussen is er nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op mijn eigenlijke posting, maar laat maar vallen, het interesseert me al niet meer hoe je er over denkt.
Oud 7 november 2004, 18:11   #112
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Geen probleem, ik heb je zonet op mij ignorelijst gezet. Zo kan je me niet meer irriteren met je infantiel debiele gedrag, want dat is toch maar je enige bedoeling. Doei!
als je het niet kan halen in het debat, moet je maar het cordon sanitair inroepen

we werden er alleen maar groter en sterker door

zolang je niet begint te schieten geen probleem...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 18:14   #113
thePiano

Standaard

Citaat:
Intussen is er nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op mijn eigenlijke posting, maar laat maar vallen, het interesseert me al niet meer hoe je er over denkt.
Ha prima, ik was het hier toevallig ook net beu geworden.

Ps: Dat het VB de voortzetting is van het extreemrechtse vooroorlogse gedachtengoed van VNV, Verdinaso en Rex-Vlaanderen, zet ik uitvoerig uiteen op mijn website, kompleet gedocumenteerd met bewijzen, citaten, foto's en documenten. Maar je moet het wel willen lezen. Dat hier tonen is te uitgebreid.
Oud 7 november 2004, 18:15   #114
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Misschien mag hij zelfs daar niet meer binnen (zoals die extremist in Amsterdam: die was ook al uit een reeks moskeëen gegooid)
vrij kinderachtig moet ik zeggen....
Oud 7 november 2004, 18:18   #115
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Misschien dat jij normaal zou kunnen denken en bewegen als je je zou ontdoen van de politiek correcte ballast die jou verlamt?
Dat je niet meer onder je bed hoeft te gaan loeren voor je gaat slapen of er geen Blokker onder zit die jou in je slaap wil vergassen?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 november 2004 om 18:20.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 18:18   #116
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ha prima, ik was het hier toevallig ook net beu geworden.

Ps: Dat het VB de voortzetting is van het extreemrechtse vooroorlogse gedachtengoed van VNV, Verdinaso en Rex-Vlaanderen, zet ik uitvoerig uiteen op mijn website, kompleet gedocumenteerd met bewijzen, citaten, foto's en documenten. Maar je moet het wel willen lezen. Dat hier tonen is te uitgebreid.
Kijk, dat kan allemaal waar zijn, maar het doet me echt niets. Het is tijd om dat verleden te begraven en vooruit te kijken.
Oud 7 november 2004, 18:22   #117
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

In zijn ogen zal de Nederlandse regering Marokko hiertoe moeten oproepen. Mohammed VI moet zijn landgenoten tot orde roepen omdat zijn land geëmigreerde burgers blijft beschouwen als Marokkanen over wie hij zijn gezag kan laten gelden, zo stelde Bolkestein.

De oud-VVD-leider was een van de eersten die hamerde op integratie van moslims. Hij schetste in Buitenhof een ontwikkeling dat binnen de vier grote steden allochtonen in de meerderheid zullen zijn, met daarbinnen een overheersende rol voor de islam. Bolkestein vindt dat "onheilspellend" . De islamitisch geïnspireerde moord op Van Gogh ziet Bolkestein " als een beginnend teken van intimidatie" Het doet hem denken aan de Tweede Wereldoorlog, toen er door de Duitse bezetting ook "een verminderd gevoel van vrijheid" was.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 18:26   #118
thePiano

Standaard

Citaat:
Kijk, dat kan allemaal waar zijn, maar het doet me echt niets. Het is tijd om dat verleden te begraven en vooruit te kijken.
Hopelijk kan je het Vlaams Blok en hun aanhangsels van hetzelfde overtuigen. Ik wens je veel succes toe.
Oud 7 november 2004, 18:28   #119
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hopelijk kan je het Vlaams Blok en hun aanhangsels van hetzelfde overtuigen. Ik wens je veel succes toe.
Hopeloos getikt...
Oud 7 november 2004, 18:31   #120
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Hopeloos getikt...
Gelukkig is het maar een minderheid die het metje eens is. Op dit forum kan dat wel een meerderheid zijn, maar dat ligt niet aan mij maar aan de bazen van dit hok.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be