![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Wie verandert zijn stemgedrag nu t.o.v. het Vlaams Blok | |||
Ik heb reeds VB gestemd en ik blijf het nieuwe VB trouw |
![]() ![]() ![]() |
90 | 48,91% |
Ik heb nooit VB gestemd maar ga dat nu zeker doen. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 14,13% |
Ik heb VB gestemd maar doe dit nu niet meer |
![]() ![]() ![]() |
6 | 3,26% |
Ik heb nooit VB gestemd en doe dat nu ook niet. |
![]() ![]() ![]() |
55 | 29,89% |
Ik weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 3,80% |
Aantal stemmers: 184. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Laat ze maar doen en komen ! Bij een volwaardig referendum, zijn zij DOOD !
|
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb altijg gezegd dat ik zeker zou stemmen op een partij die vervolgd werd door het regime. Door het vonnis van Gent heb ik voor het eerst Vlaams Blok gestemd.
Door de bevestiging van castratie zal ik vanaf nu stemmen op de opvolger van die partij aangezien deze partij een slachtoffer van het regime is. Dat deze partij toevallig het Belgie weg ermee als voornaamste programmapunt heeft kan men voor mijn Vlaamse overtuiging een geweldige meevaller noemen. Stel je even voor dat men eerst de partij van jahjah had verboden of zo.. dan had ik op die mannen gestemd...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit Blok gestemd en zal dat ook nooit doen al worden ze honderd keer veroordeeld.
Maar ik heb toch mijn bedenkingen bij dit alles: om te beginnen verbiedt je gewoon geen partijen in een democratie en daarnaast is dit een tactische blunder van jewelste vanwege de 'democraten', de enige winnaar is het Blok zelf. |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Tiens, het Vlaams B ... werd gecastreerd !!! Dat zegt U zelf !
Volgens mij, niet genoeg ! |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ga wat uitwaaien op den dijk of ga is wandelen in de buurt van het hazegras mss raakt ge daar uw frustraties kwijt. ik zou iets krijgen van al die frustro's hier! |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we zullen zondag onze tanden en ballen eens laten zien ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer je ze bestrijdt, hoe harder zij de Vlamingen overtuigen van hun gelijk en hoe meer de politieke tegenstanders ze bekampen hoe meer de Vlamingen partij kozen voor het Vlaams Blok... vanaf zondag voor het Vlaams Belang. ![]() Deze blunderende regering verdient een afstraffing met een zoveelste zwarte zondag... misschien, heel misschien gaat er dan een lichtje branden of begrijpen ze dan het signaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() ANCAPA, KUS ZE ! DE VL ... heeft geen tanden meer !
|
![]() |
![]() |
#115 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het blauwe balkje is groter dan het gele. Dat was te verwachten, hé. Blijven die sossen nu nog lachen, of beginnen ze het door te krijgen?
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Het Hof van Cassatie heeft het Vlams Bl ... gecastreerd ! Dat is de juiste waarheid ! Roep zoveel U wilt, het is een voldongen feit ! Misschien kunt U beroep doen op het Hof van Stasburg ! Nutteloos, het is een verloren zaak voor het Vlaams Bl ... of Vlaams Be ... !
|
![]() |
![]() |
#117 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Burger
|
![]() VB = VB+
![]() GERECHT - GERECHT = 0 OF 1.000.000 - 1.000.000 = 0 bij de volgende afspraak : (VB 1.000.000) + (VB+ 200.000) = +- 1.200.000 kiezers WEER EEN MISREKENING DOOR ONZE SLIMSTEN VAN HET LAND. ![]() Barki
#119 |
Banneling
|
![]() Intellectuelen ? Wie Dewinter of Vanhecke ! Laat ons lachen ... Het Vlaams B of hoe ze zich thans noemt BARST !
|
![]() |
![]() |
#120 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Even de peilign opnieuw bekijken: 13% erbij en 3% eraf... leuk toch weer, zo een groei van 10%.
![]() |
![]() |