![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() pas maar op dat mevrouw Gipsy niet meeleest of je krijgt straks een wok naar je hoofd gesmeten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Zolang het maar het plebs is dat sneuvelt bij bosjes is er geen probleem, nietwaar ? ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 augustus 2017 om 08:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel met je mee. Ik heb hier in Honkers al een paar keer enkele van die China Mainland furies bezig gezien: gewoon bangelijk!
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Wat? Ik heb niets met een verre neef.
![]() Hij is enkel in de verte gerelateerd, in sommige samenlevingen wordt dat goed bijgehouden, maar dat is hier bijzaak. Het voornaamste is dat we land, zeker regio, van herkomst en veel cultuur, interesses delen. We zijn ongeveer even oud(hij een jaar ouder). Maar ook dit is nu bijzaak. Hij is mijn man en de vader van ons kind. We zijn een gezin! Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 augustus 2017 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 augustus 2017 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In landen waar amper voldoende medicijnen zijn voor cholera of tyfus, waar kinderen ondervoed zijn en slecht verzorgd, waar hulporganisaties voor scholen en hospitalen moeten zorgen, daar zijn depressies een grote luxe. Degenen die ginder depressief zijn, verwerken hun depressies op een andere manier ... bv door moorden ...
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 25 augustus 2017 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Laat haar in België maar verder knorren. Citaat:
Citaat:
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 25 augustus 2017 om 20:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik op beide continenten jaren gewoond en weet ik dus waar ik over praat. Jij richt je op wikipedia en op wat je op het nieuws zag over Pablo Escobar in de jaren 80 omdat je te bekrompen bent om er eens heen te gaan. Over 10 jaar is België trouwens een bakermat voor jihadisten. Dan kijkt de hele wereld neer op dat eens zo sterke Europa der blanken wat nu volledig geïnfecteerd wordt door vijandig moslimtuig uit het Midden Oosten en uit Noord Afrika. 7% van de populatie is officieel buitenlander, maar die groep vertegenwoordigt de helft van de nationale populatie in gevangenissen. Aan dit tempo moeten we spoedig gevangenissen bijbouwen. Het is voor een vrouw veel onveiliger om in Brussel in een korte rok over straat te lopen dan in gelijke welke grootstad in Zuid Amerika. Citaat:
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 25 augustus 2017 om 21:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() De buurman noemde mijn vrouw meisje tot aan zijn dood,voor iemand van 78 zal een vrouw die toen ook al 35 + was wel een meisje zijn zeker.
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() ?? Ik ook niet.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 augustus 2017 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mannen van tegenwoordig hebben zo ook hun streken, en dan moet je ze wel op hun plaats zetten. Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 augustus 2017 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |