![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag bv was Angelina Jolie in het nieuws, ik moet kotsen van zulke wijven dat is pure image building. Idem die wijven (sorry ik heb er geen ander woord voor) die in het Amerikaans Congres tijdens de toespraak van Trump in het zwart gekleed waren, zogezegd voor mannelijk misbruik. Sorry hé ik heb in mijn rijke loopbaan van vrouwen neuken ontelbare muizen en tieten aangeboden gekregen met de pap in de mond. Maar achteraf gaan ze dan soms neuten gewoon om hun vent of lief te kloten of omdat ze geen verwachte beloning gekregen hebben. Samen wonen, trouwen, promotie whatever.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 januari 2018 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat uw soort die achterlijke levensstandaarden hier binnenbrengt.
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn daarbuiten wolven die over lijken gaan om hun macht te behouden. Dat je thuis en door wat mannen en de media de hemel in wordt geprezen en je ze rond je vinger kan winden betekent niets. Reality check is op zijn plaats. Beide voeten op de grond, meisje...
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen ze weer in een kringetje zitten bleiten bij de volgende terreuraanslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als vrouwen het overnemen, waarom wordt er dan door de feministen nog steeds steen en been geklaagd dat er zo weinig vrouwen aan de top staan in de politieke en in de bedrijfswereld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als consultant zit ik momenteel bij een klein bedrijfje waar zo een trutje werkt. Die denkt dat ze een prinses is, die weet dat ze er lekker uit ziet. En die alle mannen behandelt als een zak stront. Blijkbaar is het een privilege om bij haar in de buurt te mogen zijn. Welnu, mevrouw kwam van haar oren maken op een onbeschofte manier. Ik heb ze, rustig en zonder verheffen van de stem, keihard op haar plaats gezet. Ze had geen antwoord klaar en liep glimlachend weg. Sindsdien kan ze niet vriendelijk genoeg zijn, loopt ze met mij te flirten. Het is de hoogste tijd dat mannen zich weer gaan gedragen als mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen zullen steeds blijven zagen en klagen. Ook al geef je ze elke dag €10.000 shoptegoed. Waarom? Omdat zagen breindodend is. Afstompend. Men zet het mannetje op zijn plaats. En kan zo alles gedaan krijgen. Het gaat puur om macht. De man wil het gezaag niet horen, dus de madam krijgt haar zin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feminisme is ineengezakt tot een haatfenomeen. Ze willen een politieke top van alleen maar vrouwen ipv gemengd. Een staatsgreep als het ware...
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() leerrijk en leuk hier
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel mij nu wel onmiddellijk een praktisch vraag bij zo'n Bo-transformatie: gaat die nu momenteel naar het vrouwen- of mannentoilet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk de koran ...
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zo'n leeftijd nog moeten de schaar aanleren. Lol.