![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je weet blijkbaar niet wat je al gemist hebt in je leven.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 augustus 2018 om 20:12. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tesamen zijn jullie een hele gare. Dus driehoek erop los.
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ze feitelijk trachten te zeggen is dat zij beslissen wie onderdanig zal zijn. En dan bedoelen ze niet zichzelf. Je weet wel hoe ze dat doen he? Hé schatje ga jij eens dweilen vandaag? En dan tegen de avond...jij ging dweilen had je gezegd. Doe wat je zegt of je kan het afsnollen. Zo ongeveer dus. Jaja...manipulatieve dominantie vanuit slachtofferspositie. Provoceren en bij antwoord driehoekje duwen. Hetzelfde dus. Uitlokken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 augustus 2018 om 20:54. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
well said mambo |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Honden hebben een baas waarnaar ze onderdanig moeten luisteren. Volgens mij zijn vrouwen geen honden. Als er vrouwen zijn die zichzelf als een onderdanige hond zien is dat hun eigen keuze.
Mensen die zich als een onderdanige hond gedragen, en of oorlog voeren voor iets fictief als een godsdienstige leer uit een boekje moeten van mij niet veel respect verwachten. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
Ik begin het gezaag echt wel beu te worden. Gewoon omdat ik me op dit forum als moslima heb geout, ben ik meteen 'onderdanig' vanwege mijn zogenaamde hobby's.
Hoe kortzichtig, vooringenomen en racistisch kun je zijn? Nogmaals Ik kook hoofdzakelijk voor mezelf en de kleine (want mijn man eet 2x op zijn werk). Maar veel mensen koken graag, WTF. Shoppen. Ja, veel vrouwen doen dat graag, dus weer WTF. Met de kleine bezig zijn... WTF! Voor het overige heb ik weinig tijd voor nog veel andere zaken, zoals scuba diving. En het spijt me niet. Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 augustus 2018 om 22:35. |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 augustus 2018 om 22:34. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs in mens en hond. Wie niet geleid kan worden zal zelf leiden. Zelfs de hond zal dan de mens leiden. Dat uit zich bij de hond in bazig gedrag met veel grollen en soms zelfs bijten. Hij is leider. Uiteraard loopt dat verkeerd af en is de hond en baasje ongelukkig. Omdat ze beide in de verkeerde rol zitten en niet weten wat te doen of hoe. Dat is natuur. Heeft niks te maken met slaan of dwang. Altijd is 1 iemand die de eindbeslissing zal nemen. Hetzij eigenhandig, hetzij door ze op te dringen aan de ander.
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Duiken, als we het fancy Engels achterwege laten.
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Duiken moet je doen in een duiker.
Waarom hebben ze anders duikers uitgevonden ? ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 augustus 2018 om 00:02. |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je woont ergens op de boerenbuiten, en het eerste café bevindt zich op 70 Km van je huis. Als je groten dorst hebt, doe je die afstand in één ruk. En sportief dat je bent, ga je dan nog wat gaan gewichten heffen aan den toog ook. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 augustus 2018 om 00:10. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
Ja? Hoeveel moslimas zouden hun sexleven bespreken met ongelovigen? Ik herinner mij nog een Marokkaans buurmeisje dat als de dood was dat ik haar zonder hoofddoek zou zien. Laat staan dat ze mij haar sexuele problemen zou voorleggen.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 27 augustus 2018 om 00:07. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het anonieme van een internetforum zou iets kunnen verklaren op dat vlak.
Langs de andere kant, het internet is iets uit de 20ste eeuw, dat staat niet in de koran. En het is vergeven van godslastering. Moslims mogen er eigenlijk geen gebruik van maken, uitgezonderd voor de Jihad en Taqiya. En moslima's MOETEN hun vader/echtgenoot/mannelijke familieleden onvoorwaardelijk gehoorzamen.
|
|
|
#115 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
ik word gelukkig van kunst
|
|
|
|
#116 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#117 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
|
Citaat:
Daarop heb ik gereageerd. Dat heeft niks met uw hobby, of moslima zijn te maken, maar wel met uw eigen woorden. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Banneling
|
getrouwde vrouwen wiens man op vakantie is.
allez soit, of gewoon niet thuis geeft. |
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik durf u amper met pajoske aan te spreken.. volgens mij noemt zo het hondje van een kennis. |
|
|
|
|