![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft het VB al opgeroepen tot een cordon sanitaire tegen de racistische partijen die die Islam club zomaar willen verboeden?
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Maar ze worden evengoed op één of andere manier geïndoctrineerd. OOK in de scholen waar geen godsdienstonderwijs gegeven wordt. Daar zorgen de machthebbers wel voor.
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ook al laten horen waarom de Vlamingen uit Brussel wegtrekken ipv van er te gaan wonen. Wie nog in dat multi-multiculturele bastion van politieke onbestuurbaarheid wil leven moet goed gek zijn.
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens in Anderlecht alleen al zijn momenteel reeds vier islamitische PS-Schepenen. Die islam-partij is dus gewoon concurrentie, maar de Franstaligen zijn wel zo geslepen om te doen alsof ze tegen islam-fundamentalisme zijn. Zelfs De Morgen, toch niet de meest anti-islam krant, kwam tot de bevinding dat de helft van de Belgische moslims fundamentalist zijn, dus ook de helft van zij die nu al in bepaalde Brusselse gemeentebesturen een mandaat opnemen. https://www.demorgen.be/binnenland/h...list-b2344ae6/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 31 augustus 2018 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen De Morgen durft, véél te laat weliswaar, de waarheid onder ogen zien. Ook de VRT liet al mensen aan het woord die de idee onderuit haalden dat Turken minder fundamentalistisch, en dus minder gevaarlijk zijn, dan Marokkanen. Vandaag is het andersom. De media dekken niet meer toe dat nergens in heel Europa zoveel Turken voor Erdogan stemden als in Belgique. In Brussel trekken alle Franstalige partijen, op de groenen na, hun hypocriete ogen open. Om de verkeerde redenen, want het was voorspelbaar dat de moslims islamitische partijen zouden uit de grond stampen als ze in aantal toenamen. Als de Franstalige oenen denken dat het probleem is opgelost door de islampartij te verbieden vergissen ze zich deerlijk. Er zullen nieuwe islamitische partijen de plaats van de verboden partij innemen, en die zullen nog fanatieker zijn. Of het zullen islamitische wolven in schaapskleren zijn. Wolven die op dezelfde wijze hun doel zullen bereiken als de zuiplap die vandaag het EU-parlement voorzit. "We besluiten iets, laten het dan even rusten en kijken wat er gebeurt. Als niemand dan herrie maakt en er geen opstand uitbreekt, omdat de meeste mensen sowieso niet begrijpen wat er besloten is, dan gaan we weer verder. Stap voor stap, tot er geen weg meer terug is". De Belgskes waren niet opgewassen tegen de Spanjaarden en de Fransen, en ze zijn nog veel minder opgewassen tegen de Arabische overheersing. Politiek correct links heeft de voorwaarden geschapen om het onze volgende overheersers gemakkelijk te maken. Vanuit Bruxelles. EEN ding is zeker. Brussel is reddeloos verloren. Ze hebben de Vlamingen weggepest en hebben een vacuum gecreëerd dat opgevuld werd met een véééél gevaarlijker volk dan Vlamingen. Eigen schuld, dikke bult. Het is hen gegund. Ze hebben nu wat ze verdienen.
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kan mij verdomd nog weinig schelen. Toen ik twintig jaar op de barricaden stond was ik de vijand van alle traditionele partijen. Veel ellende heeft het mij gekost. Wat er met dit land of Brussel gebeurt kan mij geen yota nog schelen. We oogsten wat we gezaaid hebben. Ik heb mijn plicht als burger gedaan. Maar de messteken in mijn rug die er waren zal ik nooit vergeten. En toen ik dat vaststelde besefte ik dat er mij nog weinig keuze bleef. Ofwel ging ik in verdediging en werd ik een dwarsligger ofwel liet ik hen in de waan dat ze ongestraft met mijn voeten konden spelen. Welke van de twee mogelijkheden kies je zelf? Beter vergaat het de Vlaming als hij een goed betaald jobke krijgt zonder enige verantwoordelijkheid en dat hij gefundeerd kleur kan kiezen uit dankbaarheid. Pas dan ben je een echte burger. De partijpolitiek bepaalt wat je mag worden. Ik stop maar zeker want anders maak ik het weer te moeilijk. Het kan mij dus nog weinig schelen. ![]() Ben ik misschien nu ook een staatsgevaarlijk individu omdat mijn lamp is gaan branden? Laatst gewijzigd door werkman : 31 augustus 2018 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het u al ne keer gezegd, maar ge hebt het nog altijd niet begrepen precies ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/binnenland/h...list-b2344ae6/ kent ge ondertussen al het verschil tussen de Lijn en het MIVB ??
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral de Parti Populaire wordt in Franstalige politiek-correcte kringen angstvallig in de gaten gehouden. Als daar ooit een competente partijleider aan de top van komt, zal ook de Fédération Wallonie-Bruxelles haar Zwarte Zondag(en) kennen. Al even erg is het feit dat indien het die Islampartij wordt verboden aan verkiezingen deel te nemen, de extremistische anti-demcraten onder de moslims er een argument bij krijgen, én een gratis propagandacampagne. Ik kan me toch maar moeilijk inbeelden dat net dat de bedoeling zou zijn ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neen maar de leiders zijn het wel degelijk en het zijn zij die alle islamieten op één lijn achter hun sharia en de vernieling van het westen zullen zetten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke EU is dat dan wel? Die van "vrijheid in gelijkheid"? La pensée unique? Dat lijkt me de ontkenning van meerdere van de fundamentele vrijheden die juist het kenmerk zijn van de Europese landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() id
Laatst gewijzigd door marie daenen : 1 september 2018 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus hier komen pleiten voor de sharia, voor de kopvod en nog voor zoveel mogelijk andere aspecten van de Islam gaat regelrecht in tegen de elementaire mensenrechten van alle burgers en hun eisen in dat verband zijn wraakroepend en kweken haat... Ik ben geen tweederangsburger, en zeker niet omdat een onbeschaafde, dwaas, mannelijk individu, een krijgsheer bovendien in zijn orrogantie dat in een dwaas verleden is komen verkondigen... Elke Europese rechtsstaat het woord rechtsstaat waardig zal zijn burgers tegen deze heresie beschermen... Wat la Belgique betreft, niet dus... Vrijheid houdt op daar waar het de vrijheid van de anderen beknot en beroofd en de islam zondigt voortdurend tegen dat principe... U mag de levensvisie hebben die u wil, maar u mag uw levensvisie niet openbaar uitleven indien die levensvisie tegen de schenen stampt van de andere mensen en dat doet de islam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de communist mag pleiten voor een samenleving zonder privaat bezit, alhoewel dat ingaat tegen artikel 17. U verwart dus twee zaken. Al dan niet bewust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag gerust een negatief oordeel vellen over de (politieke) opvattingen van de man, maar dat betekent niet dat uw oordeel ertoe leidt dat andermans rechten beperkt horen te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |